Nederlands > Nieuwetijdsmensen en hun eigenschappen

Hoe kom ik in contact?

<< < (2/4) > >>

LPChip:
Ja hoor, ik kan je wel helpen.

Allereerst. Wat is de reden dat je het niet bij je wilt hebben? Ben je bang voor de communicatie, of heb je het gevoel dat het een negatief iets is?

Liefs,
LPChip

Laura21:
het is soms een rood rondje echt heel rood, of een silhouet maar het heeft een alles overheersende energie heel bedrukkend en moeilijk o m in adem te halen, daarom wil ik het niet in mijn kamer hebben !

liefs

LPChip:
Aha.

Dat klinkt inderdaad als een negatieve entiteit die bezitsdrang heeft. En jij kan zijn aura zien.

Op een of andere manier heb ik sterk het gevoel dat het een hem is. Ik krijg een gevoel dat dit iemand is die jij gekend hebt en inmiddels is overleden. Hij is nog op aarde blijven hangen omdat hij z'n dood niet verwerkt heeft.

Deze gene heeft een "crush" op je en dat kan hem mogelijk op aarde houden. Kun je hier iets mee?

Wat je in dit geval moet doen is in gedachten tegen hem zeggen dat hij niet meer op aarde hoeft rond te dwalen omdat dat zijn groei belemmert. Zeg tegen hem dat hij naar boven moet kijken en dat hij naar het licht toe mag. Moedig hem aan. Stuur hem eventueel moed toe door te visualiseren dat er vanuit jouw hart een straal van groene energie (licht groen, richting wit) naar hem gaat en dan door hem heen naar boven.

Liefs,
LPChip

Laura21:
een vriendin van me heeft ook sterk het gevoel dat het een hem is, maar hij zet haar de hele tijd op het verkeerde pad en elke keer zegt ie weer andere dingen, ik heb ook welleens het gevoel gehad dat het een zij is, maar daarna had ik het idee dat het een spelletje aan het spelen is met mij en mn vriendin.
ik zou niemand kunnen bedenken die is overleden en die een man is, de enige die ik zou kunnen bedenken ik mijn oud oom, maar het lijkt me sterk dat hij een crush op me heeft.
ik ben 's nachts niet meer alleen in mijn kamer, ik slaap bij vriendinnen, dit kan echt niet langer meer zo, ik heb al salie gebruikt, heb in elke hoek een steen gelegd (bergkristal, amethyst, rrozenkwarts, citrien) en het is iets rustiger maar het is er nog steeds en doet alles om mijn aandacht te krijgen, het loopt bijv. langs mijn kamer, dat zie ik dan vanuit mijn ooghoek, of er gaat een zwarte schim over de vloer allemaal dat soort dingen.
en op de 1 of andere manier wordt het erger als mijn buurjongen thuis is.
het is echt heel vreemd en kan de vinger er niet op leggen, het accepteert het ook niet als ik het probeer weg te sturen.
kleuren bij mensen worden nu ook steeds sterker, ik ben echt in een sneltreinvaart aan het gaan in een week tijd, het beangstigd me een beetje hoe snel het gaat.

Liefs Laura

LPChip:
Hoi Laura,

Nu weet ik zeker dat het een hem is. Een jaloerse hem ook nog.

Negatieve (zwarte) entiteiten voeden zich met angst. Dat is wat hen naar jou toe trekken. Als je stopt met angstig zijn zullen ze een ander zoeken. Daarom is het 't beste om ze naar het licht te sturen.

Dat jij in een sneltreinvaart nu aan het groeien bent is niet heel raar gezien de tijd waarin we nu leven. Met de energieen van Ascentie worden onze trillingen verhoogd. Doordat de trilling verhoogd wordt, zul je meer kunnen zien omdat ook licht uit golven staan en doordat jouw ogen ook van jouw zijn en jouw trillingen in z'n algemeenheid verhogen, jij dus meer gaat zien. Wees dus niet bang, dit is net zoiets als dat je door meer ervaring op te doen grotere projecten mag gaan doen.

Is jouw buurjongen misschien paranormaal begaafd of spiritueel? Dit is wel belangrijk, als hij het niet is, dan is de entiteit jaloers op de mannelijke aanwezigheid. Als hij wel begaafd is, dan zoekt de entiteit mogelijk een manier om te communiceren. In het laatste geval zou het je oudoom kunnen zijn.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie