Nederlands > Nieuwetijdsmensen en hun eigenschappen

Hoe kom ik in contact?

<< < (3/4) > >>

Laura21:
hmm als hij zich voedt met angst heeft ie aan mij een goede! overdag en aan het begin van de avond is er niet veel aan de hand maar 's avonds gaat ie helemaal loos, ik slaap dan ook niet meer thuis.
als het goed is komt vanavond een vriendin van me die aan het leren is voor medium om te kijken of ze het wegkrijgt. ik heb in ieder geval veel salie in huis en een zak ijzerhard, ze vroeg aan me of ik dat wilde halen, heb ook al kaneel olie etherisch ofzo. ik weet alleen niet of het gaat lukken omdat ik bang ben dat dat ding niet hier hoort, maar bij mij, ik weet ook niet of dat het zo is.

mijn buurjongen is een verhaal apart: hij woont hier nu ongeveer 3 maanden, toen ik hem voor het eerst zag voelde ik me ongemakkelijk bij hem ik vond hem ook erg zielig over komen. Ik wist niet goed wat ik met hem moest.
Toen ik vorige week vroeg of er meer huisgenoten last van hebben zei hij: ja, in mijn kamer vallen welleens dingen ineens kapot. ook nog 4 huisgenoten hebben het idee dat er iets hun lastigvalt, ik woon in een oud klooster.

van de week vertelde hij iets wat mij zorgen baart: hij vertelde dat zijn moeder toen hij een jaar of 6 was zelfmoord heeft gepleegd. in de tijd daarna zegt hij dat hij achterna is gezeten door zijn moeder en dat zij de demonische kant opging.
hij zei ook dat zijn moeder hem heeft proberen over te nemen en dat het half gelukt is, hij maakte er iets van van: ik heb de helft van mij ziel weg moeten gooien zodat mijn moeder uit mij ging. hij heeft verder geen professionele hulp gehad hiervoor.
ik voel bij hem echt heel veel negativiteit.

het achterste deel van het klooster waar de biechthokjes enzo nog staan is nog veel enger dan in het voorste deel waar wij wonen. ik vraag me af of dat ding wat in mijn kamer zit ook in het achterste deel van het klooster zit. ik ben daar van de week ingeweest met een paar huisgenoten en toen we boven in de kapel waren met de biechthokjes kreeg ik een heel erg naar gevoel alsof we weg moesten. ik zei dan ook: we moeten hier weg!! maar mijn huisgenoten wilden doorlopen en ik wilde echt niet alleen terug lopen. toen we op de plek kwamen waar het echt heeeeeel erg werd voelde mijn huisgenoten het ook, we zijn als een gek weggegaan en ik voelde dat het met ons meeliep tot we buiten waren.  ik weet niet of dit ding hetzelfde is als wat bij mij in de kamer zit, het zou goed kunnen zijn dat er meerdere dingen hier zitten.

liefs laura

LPChip:
Jeetje. Ja en een klooster. Kloosters worden vaak op speciale plekken gebouwd omdat er energetische portalen zijn.

Wat je in dit geval het beste kan doen is jezelf beschermen met een energetisch veld. Deze negatieve energieen hebben het idee dat jullie hun plek hebben ingenomen, en daarom gaan ze niet weg. De angst die ze kunnen creëeren is dan ook een voedingsbron voor hun.

Hier is in ieder geval een bescerhemde visualisatie. Deze is normaal om je te beschermen zodat je geen gevoelens van anderen voelt, maar hij doet ook het tegenovergestelde, mensen kunnen jouw gevoelens niet meer voelen, en daardoor kunnen entiteiten jouw angst ook niet meer voelen en zich dus niet voeden. Althans veel minder goed. Het mooiste zou zijn als je huisgenoten dit ook deden, want er zal nog steeds een voedingsbron zijn voor de entiteiten.

De oefening:
Visualiseer dat er om jouw heen een wit energieveld gaat draaien. Zie het maar als een grote witte balk die even lang is (of nog langer) dan jouzelf, en deze balk draait snel om jouw heen. Of hij linksom of rechtsom draait mag jijzelf weten. Wat goed voelt. De meeste laten hem met de klok meedraaien, maar als dat bij jou niet gaat en je vind het prettiger om hem de andere kant op te laten draaien, doe je dat. Je kan zelfs 2 of meer balken visualiseren die om je heen draaien. Wat jij prettig vind. Deze balken draaien om jouw heen. Je laat ze sneller draaien. Steeds sneller. Zo snel dat je niet meer echt ziet dat het balken zijn. Hoor ze maar langszoefen en versnel maar dat het zo snel gaat dat het 1 toon wordt, dat zoeven. (dan snap je hoe snel dit mag draaien)

Binnen in dit veld is jouw plekje. Dus verlicht hem maar met wit helder licht.

Als je naar het veld kijkt, dan is het ook een soort van wit doorzichtig schild. Als deze goed draait dan zal niets er meer doorkomen. het wordt afgeketst. Je mag het als 1 groot rond schild beschouwen. Heb je de indruk dat het eventjes niet werkt, laat maar harder draaien. Doordat je je focussed op het ronddraaien zul je al minder angstig worden, en de angst kan zelfs helemaal verdwijnen.

Een manier om jouw kamer te beschermen zodat hun er niet kunnen komen is door een piramide van licht te maken. Je begint met boven je een energie punt te visualiseren en vanuit dit punt komen 4 energiestralen naar beneden die zich samen een piramide vormen. De lichtstralen gaan helemaal naar beneden de grond in. Als hij te klein is, verhoog hem dan en laat de lichtstralen naar buiten gaan zodat ze jouw hele kamer beschermen. Bedenk nu dat binnenin deze piramide van licht jouw energie is. Daarom mag je de piramide in je gedachten verzieren. Lichtjes ophangen, een plantje etc... Zodat jij je gelukkig voelt. Heb je niets nodig om hem op te fleuren, dan hoeft dat niet. Sommigen vinden dit prettig. Weet dat als je hem eenmaal gecreëerd hebt, je heel makkelijk weer opnieuw dezelfde piramide kan creëren. Begin eerst met het punt, trek de lichtstralen naar beneden en zodra de piramide staat zeg je, dit is mijn piramide van licht met mijn spullen erin, en dan staan alle spullen die je er eerder hebt ingedaan weer waar ze horen. Als je dit vaker doet zul je op gegeven moment de piramide niet meer hoeven bouwen, dat gaat dan automatisch.

Hoop dat je hier wat aan hebt. :)

Liefs,
LPChip

Laura21:
allereerst, super bedankt voor je tips!!

als eerst heb ik het geprobeerd naar het licht te sturen, met bemoedigende lieve woorden en toen dat niet lukte heb ik een lichtgroene straal uit mijn hart door hem heen naar boven gedaan, ook dat werkte na een aantal keer niet.

vervolgens heb ik mezelf beschermd met de draaiende balk, ik moet zeggen, die houd ik erin! de eerste keer ging het een beetje onwennig maar op een gegeven moment snapte ik wat je bedoelde met 'het moet 1 geluid  worden', zo hoor ik natuurlijk de balk draaien :)
alleen dit helpt ook niet tegen dat ding op mijn kamer, wel om gevoelens van andere mensen buiten mij te houden dat dan weer wel.

de piramide vind ik ook zooo fijn!! heb hem ingericht met dieren en vooral veeeel wit en veel gekleurde bloemen, ik voel me er heel fijn bij!
alleen nog steeds werkt het niet tegen de entiteit.

ik had woensdag besloten om toch maar weer op mijn kamer te gaan slapen met de tools die je me hebt gegeven, een vriendin van me waar ik de afgelopen weken geslapen heb, sliep wel bij me die nacht.
tot we gingen slapen was er niet veel aan de hand, toen ik de tv uitzette en mezelf begon te beschermen en de piramide weer in mijn kamer bracht voelde ik bij mijn voeten een hele sterke tinteling (het was wel iets anders maar kan het niet goed verwoorden) ik besloot in mezerlf om dit te negeren en tegen mezelf te zeggen dat ik niet bang hoef te zijn, die vriendin was er immers!
dit ging even goed totdat die tinteling steeds verder omhoog ging en op alle plekken waar t al was geweest op mijn been bleef het ook nog steeds tintelen, ik heb een paar keer met mijn benen geschud maar het ging niet weg. ik kreeg het gevoel alsof het op mij/in mij (alleen bij mn benen nog maar) was.

op dat moment zegt die vriendin van me: Laura!!!! ik ben hier niet welkom!!! ik moet weg hier! ik krijg gruwlijke hoofdpijn en er is hier iets dat niet wil dat ik hem zie!

toen ze dat zei kreeg ik de koude rillingen, ik ben uit bed gestapt ben midden in mijn kamer gaan staan en heb uit alle macht heel mijn lijf losgeschud, maar had het gevoel alsof het er niet helemaal uit was.

we hebben mijn matras weer gepakt en die weer naar boven gesleept (story of my life right now).
toen ik bij haar op haar kamer lag besefte ik me dat heel mijn lijf na tintelde, alleen dit waren wel echt tintelingen zoals je die welleens hebt. mijn gevoel zei dat de entiteit echt in mij probeerde te gaan toen ik op mijn bed lag, en dat ik het er niet helemaal goed uitgeschud had, hoe langer ik bij mijn vriendin was hoe minder de tintelingen werden, toen ik uiteindelijk ging slapen waren de tintelingen weg.
(die vriendin van me woont namelijk ook in dit oude klooster alleen op een hele vreemde manier is het bij haar boven erg rustig en zen, er zit daar wel iets maar niet hetzelfde wat bij mij zit, wat bij haar zit is 'lief', toen ik zo bang was een paar weken terug lag ik bij haar op haar kamer en toen liet iets zich heel even zien en toen was het weg en had ik een heel fijn gevoel, alsof het even wilde laten weten van: hier zit ook iets maar het is goed.)

vanavond komt een meisje die meerdere huizen gezuiverd heeft langs, ze zei dat het om 12 uur moet en dat het 2 uur kan duren, ik denk wel dat dit erg gevaarlijk kan zijn en weet niet of dit slim is om te doen, ik vraag me ook nog steeds af waarom de entiteit juist mij moet hebben?

Liefs Laura

LPChip:
Aha.

Kort samengevat voor jouw: Jullie klosster is bewoond door meerdere entiteiten. De entiteit op jouw kamer heeft daar vroeger gewoond en claimed die ruimte op. De entiteit bij je vriendin beschermt jullie tegen die andere eniteit(en), waarschijnlijk omdat die entiteit die ruimte geclaimed heeft en het niet erg vind dat jouw vriendin daar ook is, want hun hebben geen last van elkaar.

Jullie klooster moet inderdaad door een medium gezuiverd worden. De tools die ik kan geven helpen niet omdat deze entiteiten niet zo zeer vastzitten in een oud leven, maar echt een strijd voeren. Iets in het klooster houdt de entiteit daar. Zijn er misschien voorwerpen zoals schilderijen die verbintenis hebben met bewoners van vroeger?

Succes met vanavond, en laat me graag weten hoe het afgelopen is.

0:00 is inderdaad de beste tijd voor dit soort dingen, omdat 0:00 staat voor moment tussen de momenten. Dan kan de entiteit makkelijker naar het licht toe.

Liefs,
LPChip

Laura21:
ik reageer zo laat omdat ik nogal veel aan mijn hoofd heb naast dat ik last heb van de entiteit.

we hebben mijn kamer gereinigd en beschermt we hebben witte kaarsen gezalfd met etherische kaneelolie en olijfolie e die vervolgens voor elke deuropening en raamopening gezet.
daarna heb ik alle kozijnen van de ramen en deuren ingesmeerd met de resterende kaneelolie.
ik moest een stukje oplezen uit een rituelen boekje bedoelt voor goede rituelen en geen voodoo of wicca of iets dergelijks, gewoon alles met kruiden en kaarsen.
ik was erg gespannen die avond, we hebben even stil gezeten en saliethee gedronken om een beetje rustig te worden. ik moet zeggen dat de spaninng bij mij wel aanhield.
daarna heb ik ijzerhard thee gezet, dat af laten koelen om vervolgens van boven tot onder mijn kamer mee te besprenkelen met weer een stukje tekst uit dat boekje, dit duurde erg lang omdat ik de hele tijd het gevoel had dat het niet genoeg was.
toen we daarmee klaaar waren hebben we salie gebrand en ik heb die in alle hoekjes van mijn kamer gewuifd.
daarna heb ik 1 raam open gedaan en vanuit mijn gevoel gezegd dat ie weg moest gaan.
het was rustig...
de dag erna dacht ik alweer dat ik m voelde, maar ik dacht ik zal wel een beetje para aan het worden zijn onderhand het zal wel aan mij liggen.
totdat het avond werd en het zoals gewoonlijk 10 keer zo werd.
ik heb aan een hypergevoelige huisgenoot gevraagd om in mijn kamer te gaan zitten alleen zonder echt te zeggen waar ik op doelde.
ze kwam mijn kamer uit en zei: woooowww ik werd zooooooo kwaad en het komt het sterkst bij je inbouwkast naast je bed vandaan, dus bevestiging het is er nog.
hij heeft gewoon schijt aan me om het even plat te zeggen.
ik weet t momenteel allemaal ff niet meer, ik slaap boven bij mijn huisgenoot en ben het liefst na 10 uur 's avonds niet meer alleen i mijn kamer.

hebben we iets gemist of wil het gewoon niet of komt het omdat we alleen mijn kamer hebben gedaan en niet het hele huis (wat overigens niet echt een optie is) of iets anders?

sorry voor mijn warrigheid, ben nog chaotischer als normaal op het moment  :P

Liefs Laura

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie