Nederlands > Droombetekenissen

Geesten en Dromen.

(1/3) > >>

WhiTeAnGeL:
Inmiddels heb ik ook ervaren dat er geesten op de loer liggen als het ware zodra ik ga slapen. Negatieve geesten.

Ik zie en kom de geesten tegen in ''gewone dromen'' of ik voel de geesten terwijl ik lig te slapen.
Ik voel ze onbewust maar het is zo automatisch geworden dat ik gewoon tegen hun zeg terwijl ik slaap, laat me met rust ga weg.

De dromen met geesten erin zijn somber, voelen niet fijn aan, ze zitten vaak achter me aan en willen me bang maken terwijl ik in die droom weet ow het zijn geesten.

Ze zijn om me heen, ik voel ze zodra ik ga slapen, vaak word ik ook angstig wakker met een angstig opgejaagd gevoel, of heb ineens veel minder energie.
Ook heb ik vaak last van hartkloppingen.

Ik denk en ik weet dat dit alles met elkaar te maken heeft.

Nog meer mensen die dit hebben?

Eni:
Voor zover ik weet nog niet meegemaakt. Had al wel verteld dat ik altijd voel dat r iemand langs me bed staat (geen idee wie) maar het lijkt meer of die over me waakt ofzo, al vind ik het nog een eng idee..

Maar in mn dromen zoals jij beschrijft heb ik niet meegemaakt.

lotuslove:
Heb wel over geesten gedroomd maar kan eerlijk gezegd (nog) geen onderscheid maken of het echt is of gewoon een beeld wat ik creer in m'n dromen vanwege m'n angst ofzo.

Bescherm jij je trouwens voordat je gaat slapen?

wouw:
ik heb vaak dat als ik (bijna) in slaap val, dat het een soort van droom is, maar ik kan niet zeggen dat het een droom is.
ze staan dan gewoon in mijn kamer, praten tegen mij of lopen de trap op. ook vaak meegemaakt dat ze dingen (energievoorwerpen) tegen me aan gooien, of aan men haren gaan trekken.

als ik dan wakker schrik, voel ik nog wel aanwezigheid.
alsof ze beter contact met me kunnen maken voordat ik in slaap val. want overdags negeer ik ze

WhiTeAnGeL:
Ja ik bescherm me altijd voordat ik ga slapen, ik doe de beschermingsoefening met de spiegels.

@ Wendy ik heb ook voordat ik ga slapen dat ik ze soms voel dat ze me aanraken of me haren of gewoon een wind voel over me heen.
Ik denk dat ze in slaap makkelijker bij je kunnen komen dan overdag, je bent er zelf dan niet ''helemaal'' bij als je ligt te slapen en daar maken ze gebruik van doordat ze eerder bij je kunnen komen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie