Nederlands > Droombetekenissen

Geesten en Dromen.

<< < (2/3) > >>

wouw:
Ja dat denk ik ook, vannacht had ik weer zoiets. Dan is het voor mij ook wat moeilijker om weer wakker te worden.. heb jij dat je dan op andere plaatsen bent? of dat je ook echt in  bed ligt?? ik namelijk dat laatste

WhiTeAnGeL:
Snap het niet helemaal? :$

'' heb jij dat je dan op andere plaatsen bent? of dat je ook echt in  bed ligt?? ik namelijk dat laatste''

wouw:
Als je een droom hebt waar geesten in voor komen, ben je op dat moment dan ergens anders (gewoon net als een normale droom), of als een soort uittreding dat het voor jou gevoel is dat je nog in bed ligt, en dat ze om je heen lopen oid.
Dat je nog niet helemaal in slaap bent gevallen, je lichaam wel, maar je geest nog niet.

hmmmm moeilijk uit te leggen, khoop dat je het zo snapt..

WhiTeAnGeL:
Soms heb ik dat van dat ik mezelf in bed zie liggen en nog niet helemaal wakker ben en hun om me heen zijn.

Anders heb ik dat ik ze zie tijdens een droom als ik ergens anders ben dan zijn ze ook om me heen.

Hoe heb jij het?

wouw:
Meestal dat ik gewoon in bed lig, heel raar, het is alsof ik slaap maar ik ben er wel bewust van dat ik in bed lig. Misschien een mini-uittreding dat ik net boven me lichaam ben.. (zoals jij zegt jezelf te zien liggen)

vorige week had ik dat ik gewoon in me eigen huis rondliep, toen zat ik aan tafel, en tegenover mij zag ik mezelf zitten.. maar heel raar, ik riep mezelf maar ik reageerde niet. me ogen waren heel zwart en groot en staarde maar een beetje.. en toen liep er dus een geest langs me, en werd ik wakker.. toen voelde ik wel een aanwezigheid,

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie