Nederlands > Levensvragen

Weer een vraag

(1/6) > >>

B1986:
De afgelopen tijd heb ik van diverse mensen hulp gehad met, om het maar zo even te noemen, ellende met mijn inmiddels ex-vriend.
Daar ben ik ook blij mee en zijn ook mensen waar ik me fijn, op mijn gemak bij voel en die liefdevol zijn.
Op 1 persoon na. Het is een schoondochter (woont ver weg) van een cliënt van me die mij onverwachts hulp heeft aangeboden (zonder dat ik er om vroeg). Paar keer telefonisch mee gesproken en een fysieke afspraak gehad toen ze in de buurt op vakantie was. Eigenlijk heeft ze uiteindelijk weinig gedaan, ze beloofde veel, maar daar bleef het bij. Ik ben er niets mee opgeschoten en ze heeft me uiteindelijk gewoon laten vallen. Zelfs geen reactie meer op het laatste bericht wat ik haar had gestuurd.
De fysieke afspraak was niet fijn, ik had een hele andere behandeling verwacht en hoe ze tegen mij deed. Ik heb er nog vaak aan terug gedacht nu bij mij de rust terug is en het beter gaat  :). Ze kwam heel erg narcistisch, dominant en overheersend over, ook naar haar man (al eens gesproken, zachtaardig persoon) die erbij zat en tussendoor weg ging. Ik zag twee totaal verschillende karakters.
Ik ben er inmiddels achter dat er in de spirituele wereld ook narcisten tussen zitten. Die dus geen goede bedoelingen hebben en niet liefdevol zijn. Maar wel iets met hun 'gave' doen. Als ik mensen help, op wat voor manier dan ook, dan doe ik dat met goede bedoelingen :). Maar dat terzijde.

Is mijn gevoel juist, dat dit inderdaad een narcistisch persoon is? En heeft zij haar schoonmoeder hierbij achter mijn rug om betrokken (weet zij wat ik in vertrouwen met haar schoondochter heb besproken)?
Ik hoop dat je me wil helpen, ik heb ergens namelijk het gevoel dat ik weg moet wezen bij deze cliënt. Omdat dit allemaal niet goed voelt. Maar ik ben heel erg benieuwd of deze keer mijn gevoel weer goed is, zodat ik ook dit helemaal af kan sluiten :). Je begrijpt het/me denk ik wel  ;)

LPChip:
Je gidsen zeggen dat je het meeste goed hebt. Er zitten een paar nuances in die niet helemaal kloppen, maar dat maakt voor het uiteindelijke resultaat niets uit.

Je hebt moeten leren wat er te leren viel en via je gidsen mag ik bevestigen dat je het allemaal goed ziet en de beslissingen die je daarmee wil maken, goed zijn.

Liefs,
LPChip

B1986:
Ik ben opgelucht! :) Toen ik je reactie net las kwam er in mijn hoofd ineens op: Misschien heeft mijn cliënt dit wel in gang gezet en (bewust) haar schoondochter ingeschakeld om dit te doen. Hoe dan ook, deze cliënt heeft meerdere gezichten, daar ben ik inmiddels wel achter. Alleen weet ik niet of ze altijd zo is geweest en door ziekte zo is geworden, maar ik ken haar zoals ze nu is.
Ik ga nu zo snel mogelijk doen wat ik wil doen, regelen dat zij een andere hulp krijgt en ik een andere cliënt :).
Bedankt voor je reactie!

LPChip:
Ze is altijd zo geweest. Dit is haar karakter.

Dat zeggen je gidsen.

Liefs,
LPChip

B1986:
Het is geregeld, ik hoef er niet meer naar toe 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie