Nederlands > Levensvragen

Weer een vraag

<< < (2/6) > >>

B1986:
Nog niet zo heel lang geleden heb ik bij deze cliënt, net voordat ik klaar was met werken en naar huis ging, een energie gevoeld. We zaten te praten en ineens uit het niets leek het alsof er iemand naar mij toe kwam, recht op mij af en kwam heel dicht bij mij zweven zeg maar. Stond of voor mij, was een groot iets of iemand.
Wat er gebeurde heb ik tegen mijn cliënt gezegd, maar dat ik niet wist wie dit was, het wel voelde. Ik vind vreemde energieën / entiteiten nooit fijn om te voelen, maar deze was echt niet fijn op zijn zachts gezegd ;).

Wie is dit geweest? En waarom?

LPChip:
Je gidsen geven mij een waarschuwing dat, hoewel ik deze entiteit kan aanvoelen via jouw gebeurtenis, het voor jou niet altijd nodig is om alles te weten. ;)

Ik ga het daarom iets wat vaag houden. Dit was een negatieve entiteit die je testte.

Liefs,
LPChip

B1986:
Er gaat wel ergens een lichtje branden bij mij. Dit heb ik namelijk eerder meegemaakt bij iemand. Het zal me niets verbazen als zij last heeft van een entiteit in haar huis die zo nu en dan ook even in haar energieveld gaat er haar overneemt.

B1986:
Inmiddels heb ik een nieuwe vaste cliënt teruggekregen. Het was eigenlijk inval, maar deze cliënt vroeg of ik voor vast bij hem kon werken en de uren uitgebreid konden worden. Dat heb ik beide geregeld.
Dit is gewoon echt bijzonder, want ik ben bij iemand terecht gekomen met een bijzonder wit hondje. Hij lijkt zo veel op een overleden hondje van mijn ouders, ik ben er helemaal weg van ;D. Maar wat ik merk is als ik haar aai, dan voel ik zo'n grote liefde, alsof ze mij die energie stuurt!
En haar baasje, ken hem nog niet zo heel goed, maar die kan wel wat hulp gebruiken om zijn gevoel en positiviteit terug te krijgen. Dus ik ga de energie (licht / liefde) die zijn hondje mij stuurt daar in huis verspreiden. Ik ga er vanuit dat dat de bedoeling is en ik ben benieuwd of ik er iets van ga merken. Mijn aanwezigheid heeft al wat invloed op hem, er komt zo nu en dan voorzichtig een glimlach op zijn gezicht. 

Mooi he!!  ;D

LPChip:
Goed bezig. :)

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie