Nederlands > Levensvragen

Inval cliënt werk

(1/9) > >>

B1986:
Hoi LPChip,

Ongeveer een maand geleden heb ik, omdat mijn vaste cliënt af had gebeld (doet ze regelmatig) bij iemand anders gewerkt.
Dat was bij meneer (en mevrouw, maar ze was niet thuis) R. en hij heeft mij gevraagd of ik bij hun voor vast kan werken, ze hadden nog geen vaste hulp, bijna iedere keer iemand anders. Ik wist dat mijn manager vakantie had, maar toch alvast een mail hierover gestuurd. Hij heeft inmiddels iemand anders ingepland en mijn mail pas later gelezen.

Mijn vaste cliënt had weer afgebeld, mijn manager gaat contact opnemen met haar waarom ze zo vaak afbelt. Dat is gewoon onhandig voor mij, ook omdat mijn werk niet altijd een vervangend adres voor me heeft (minder inkomen voor mij). Terwijl meneer R. mij graag voor vast wil. Ik heb sowieso mogelijkheden om te schuiven met cliënten als dat nodig is.

Mijn gevoel zegt dat ik de juiste hulp ben voor hem (hun), het klikt, heb overeenkomsten met deze man. Dit is een zelfde soort persoon (ook kwa karakter) als ikzelf en die kom ik niet zo heel vaak tegen. En ergens heb ik het gevoel dat ik een positieve invloed op hem kan hebben en ook wederzijds, hoe vreemd het ook klinkt :).

Zal ik deze mensen zelf eens opbellen om te vragen of hun mij nog steeds voor vast zouden willen en hun eens willen proberen met mijn manager te overleggen of dit mogelijk is? Wat zegt jou gevoel LPChip?

Groetjes B1986

LPChip:
Mijn gevoel zegt dat dit voorbestemd is, dus dat het vanzelf zal gaan. Je hoeft het alleen die kant op te sturen. Dus eerst met je manager overleggen of je hun als klant mag en als hij moeilijk doet, dan ku je hun zelf opbellen en met hun overleggen en dan aangeven wat je manager gezegd heeft.

Als je eerst naar hun gaat en niet naar je manager, voelt hij zich misschien gepasseerd, en dat wil je nog minder graag. ;)

Liefs,
LPChip

B1986:
Mijn manager had ik begin van de week hierover nog gesproken en die doet moeilijk omdat het niet erg makkelijk was om een vaste hulp in te plannen bij deze mensen.
Maar ik heb gisteren een paar keer geprobeerd deze mensen te bellen en kreeg meteen de voicemail, dus heb ik een mailtje gestuurd. Wacht rustig af of ik een reactie krijg en anders bel ik volgende week nog even tussen mijn cliënten door als ik de kans krijg. Kan geen kwaad lijkt mij, dan zijn ze misschien al op de hoogte (als ze het mailtje hebben gelezen) en kunnen we het er nog over hebben. Ik heb in ieder geval in de mail al duidelijk gemaakt dat ik het leuk zou vinden als ik voor vast bij hun kan werken!

Dit moet goed komen, want meneer R. maakte heel erg duidelijk dat hij mij voor vast wilde en dat is wederzijds :) Ik kan bijna niet wachten tot het geregeld is ;D

LPChip:
:) Keep us posted. :)

Liefs,
LPChip

B1986:
Zal ik doen  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie