Nederlands > Kaartleggingen

Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?

(1/4) > >>

Coralie88:
Beste forummers,
Ik sta op ern kruispunt in mijn leven, het gevoel dat alles op losse schroeven staat en de bodem onder me zomaar kan verdwijnen. Zou iemand mij willen helpen met een kaartlegging danwel inzicht van de gidsen? Alvast bedankt!

Hogepriesteres:
Ik heb 3 april een kaartlegging voor je gedaan waarvan je zei dat je er veel aan had en je daardoor wist dat je op je intuïtie kon vertrouwen. Kaartleggingen hebben de tijd nodig en na een half jaar zijn ze helemaal uitgewerkt en kan je weer om een nieuwe legging vragen als je advies/inzicht nodig heb. Als ik nu weer kaarten zou leggen zie je veel dezelfde kaarten terug komen maar dan vaak op een andere plaats omdat dingen steeds veranderen en er beweging is. Er lagen toen meerderen kaarten met het getal 2 wat dualiteit laat zien en ook nu heb je twijfels. Terwijl die kaartlegging liet zien dat je de goede weg aan het volgen was en je niet hoefde te twijfelen.

Coralie88:
Beste Hogepriesterea,
Je hebt gelijk. Ik denk dat ik op zoek ben naar bevestiging dat ik daadwerkelijk op het goede pad zit. Er gebeuren, zonder in persoonlijk detail te treden hier, een heleboel erg heftige dingen in mijn leven die ook veel invloed hebben op de mensen in mijn directe omgeving. Dat maakt voor mij het nemen van besluiten heel moeilijk omdat ik het voor iederen goed wil doen en toch óók voor mezelf. Het is nu alsof de wereld compleet overhoop staat, de Toren kaart komt daarmee erg overeen. Alsof er een grote storm woedt die meedogenloos alles omver blaast en vernietigt wat niet meer goed stevig staat. Dat is de situatie waarin ik me bevind. Daarom denk ik dat ik bevestiging zoek dat ik wel het juiste pad volg.
Liefs,
Coralie

Coralie88:
Beste hogepriesteres,
We zijn nu een half jaar verder en je legging is helemaal uitgekomen. Ik zit in echtscheiding nu. Ik sta nu opnieuw voor grote beslissingen en zou een nieuwe legging van jou zeer op prijs stellen!
Hoop dat je dat wilt doen..
Liefs Coralie

Hogepriesteres:
Ga ik voor je doen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie