Nederlands > Kaartleggingen

Ik sta op kruispunt in mijn leven; wil iemand een kaart leggen voor mij?

<< < (2/4) > >>

Coralie88:
Wat fijn! Dat zou me erg helpen!

Hogepriesteres:
De belangrijkste punten van de kaartlegging geef ik je hieronder even door.

Waar het om gaat, de kern laat zien dat je nu vast zit, wat als een blokkade voelt, je stroomt niet.

Je hoeft geen liefdadigheid ( waarschijnlijk van je ex ) te verwachten en dat is wel een probleem.

Je wens/doel is om een gelukkig gezin te krijgen met vreugde en harmonie.

De eerste kaart in de toekomst is waar je over ongeveer een maand bent en zegt dat je dan op je woorden moet letten en er niet zomaar van alles uit moet flappen. Kijk uit voor onvoorziene gebeurtenissen. Verder laat deze kaart een impulsief karakter en onrust zien.

Over jouzelf is te zien dat je je bewust gaat worden van je eigen kracht en mogelijkheden en daardoor ben je tot grote daden in staat. Alles is mogelijk en te realiseren dus zet je talenten in. Je hebt alles bij je wat je nodig hebt.

Je bent bang voor gevoelens van melancholie en je vindt het moeilijk om je eigen pad te bewandelen. Toch is dat wat je moet doen en veel hangt af van de keuzes die je maakt want daardoor kan je je eigen lot veranderen.

De laatste kaart geeft een antwoord voor nu of is waar je over ongeveer een half jaar zult zijn en daar ligt een hele mooie en positieve kaart. De Ster. Je zult dan ervaren dat je dicht bij je innerlijke bron bent waaruit je universele wijsheid, inzicht en creativiteit kunt putten. Er komt een tijd van hoop en belofte, geloof en liefde. Laat oude rollen en aangeleerde gewoontes los en wees jezelf. Vertrouw op de toekomst.

Er zijn in deze kaartlegging 3x Bekers, 3x Pentakels, 1x Staven en 3x Grote Arcana
Zwaarden ontbreken maar die heb je eigenlijk wel nodig om bewuste keuzes te kunnen nemen en voor communicatie.

De kaart die door de hele kaartlegging loopt en dus heel belangrijk is voor nu is Pentakels II. Iedere actie wekt een tegenactie op, de wet van oorzaak en gevolg. De kaart laat een levenskunstenaar zien die al zijn energie gebruikt voor het uitdenken van plannen. Het getal 2 laat dualiteit zien.

Ik hoop dat je wat inzicht gekregen hebt.

Coralie88:
Dank Hogepriesteres! Ik reageer morgen inhoudelijk, moet nu gaan slapen.

Coralie88:
Lieve Hogepriesteres,
Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Dat komt zo; ik kreeg zeervonverwavht een woonruimte toegewezen en heb erg getwijfeld of ik daarop in zou gaan. En op dit moment ben ik ziek. En eindelijk de tijd om te reageren.
Ik kan heel veel met deze legging omdat ik bijna alles herken behalve geen liefdadigheid hoeven verwachten van mijn ex man; hij heeft mij juist pas geholpen met een vloer leggen in mijn nieuwe huis en is behulpzaam dus dat herken ik niet. Maar het overige wel. Het geeft me moed te weten dat er betere tijden aankomen. Ik ga inderdaad nogal gebukt onder melancholie momenteel en twijfel soms zelfs of ik wel goed heb gedaan aan de scheiding. Met mijn vriend ( die ik al twee jaar ken) loopt het ook niet altijd zo lekker en soms voel ik me heel verdrietig. Daar komt bij dat alles nu overhoop staat, letterlijk, en daar kan ik slecht tegen. Eens mijn huisje is ingericht en ik er echt zal wonen, hoop ik dat de rust wederkeert. Ik mag er twee jaar wonen en moet dan weer wat anders zoeken. Of bij mijn vriend gaan intrekken. Dat gaat de toekomst leren. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik liefst nee had gezegd tegen dit huis en nog wat bij mijn dochter was gebleven in ons oude huis. De bedoeling was dan om in januari bij mijn vriend in te trekken maar omdat hij ook steeds best wat bezwaren laat horen, voelde dat ook niet helemaal goed. Omdat ik het tegen mijn ex en mijn vriend had verteld dat ik een urgentie kreeg, hebben zij erop aangedrongen het toch te doen omdat het wel een buitenkans was. Had ik niemand wat verteld, dan had ik het huis afgewezen... dus enige spijt heb ik wel.
Goed, dit was het hele verhaal. Ik hoop echt dat het goed kont en ik me toch thuis ga voelen. Het deit dat het tijdelijk is maakt ook dat ik me niet echt kan aarden.
Heb jij hierop iets te zeggen vanuit jiyw gevoel?
Dank je wel alvast!
Liefs,
Coralie

Hogepriesteres:
Hoi Corellie
De kaarten klopten wel maar mijn interpretatie dus niet. De kaart die bij jou probleem liefdadigheid liet zien moet dan anders geïnterpreteerd worden. Kan het zijn dat je het moeilijk vindt dat hij je blijft helpen? De kaart laat Pentakels VI zien en laat het probleem zien dat er is. Misschien dat hij door jou steeds te helpen ( dus liefdadigheid ) jou aan het twijfelen brengt of je de juiste keus hebt gemaakt door toen uit elkaar te gaan. Als je je er nog steeds niet in kan vinden ga ik even verder denken want er zijn altijd meerdere betekenissen.

Je moet weten dat er geen verkeerde keus is. Je intuïtie zei je dat het misschien toch geen goed plan is om in januari bij je vriend in te trekken. Dit kwam op je pad en dan is dat meest niet voor niets. Laat het voor nu los en probeer er een fijne woning van te maken, een plekje voor jezelf. Ik denk dat dat voor jou nu goed is. Hoe alles gelopen is en hoe het verder gaat zal de tijd leren. Dat hangt ook heel erg van jou af. Jij kan altijd opnieuw weer kiezen en zo kan je je lot ook veranderen. Door de keuzes die je maakt of niet maakt. Probeer lief voor jezelf te zijn en af en toe gewoon even te zitten met je ogen dicht om dichter bij jezelf te komen.

Ik denk dat het allemaal wel goed komt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie