Nederlands > Kaartleggingen

Kaart leggen

(1/6) > >>

B1986:
Er is een man op mijn pad gekomen, er is een klik en voel me op mijn gemak bij hem. Volgens mij is dat vanuit zijn kant ook. Kan en durf mezelf te zijn bij hem :).
Zou je een kaart willen leggen voor mij? Mijn vraag is of hier een vriendschap zou kunnen ontstaan?

LPChip:
Hoi B1986,

Ik wil wel een kaart leggen, maar mijn gidsen zijn bereid om je het antwoord te geven, zonder de moeite te hebben van de raadselachtige antwoorden die kaarten kunnen geven.

Mijn gidsen zeggen: Ja, dit kan een vriendschap worden, maar als je het toelaat, kan het veel meer worden. Laat het gebeuren, het is goed.

Liefs,
LPChip

B1986:
Heel erg bedankt!  :D

B1986:
Weet je wat ik vandaag heb meegemaakt, ik moest vandaag werken bij deze persoon en hij heeft wat dingen te koop staan op een tweedehands verkoopsite. Was benieuwd en ging kijken of ik zijn advertenties kon vinden. Dat lukte en toen kwam ik een advertentie tegen, allemaal foto's van het object wat hij aanbied en de laatste foto was iets totaal anders... namelijk zijn geslachtsdeel in stijve toestand  :o.
Ik heb op die site een account en heb hem anoniem een berichtje gestuurd met daarin dat de laatste foto geen foto is van het object wat hij aanbied. Hopelijk verwijderd hij die snel.
Echt apart dat dit zo gebeurd :P. Maar het zal vast een reden hebben en misschien ga ik er nog een grapje over maken als ik hem weer zie :P.

LPChip:
Jouw gidsen geven me nu een boodschap. Grappig, meestal zijn het mijn gidsen die het doorgeven, maar dit komt rechtstreeks van jouwe af.

Deze laatste foto is per ongeluk erop gekomen en had hij niet door. Maar het heeft ook een 2e en 3e betekenis. Namelijk, hoe ga jij ermee om en wat doet het met je, en als laatste, dit zal voor hem een bepaalde barrière doorbreken wat het voor jullie makkelijker zal maken.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie