Nederlands > Kaartleggingen

Kaart leggen

<< < (2/6) > >>

B1986:
De foto heeft hij gelukkig vrij snel verwijderd en hij bedankte me nog. De eerst volgende keer dat ik hem zie ga ik vertellen dat ik dat was die hem een berichtje had gestuurd en ik merk wel hoe hij reageert. Het is voor mij een grote stap en een uitdaging en ik ben een beetje zenuwachtig om hierover te beginnen, maar ik ga ervan uit dat het allemaal wel mee gaat vallen. Ik wil hem trouwens zo graag een keer knuffelen 8). Deze persoon voelt echt goed!

LPChip:
Succes. :)

Liefs,
LPChip

B1986:
Dankjewel!

B1986:
Inmiddels ben ik een tijdje verder. We hebben dankzij die foto nu veel contact met elkaar, we hebben gevoelens voor elkaar, alleen is er een probleem. Ik werk bij hem, zolang we bij hem in huis wat intiem met elkaar zijn kan er niets gebeuren (ik weet heel goed dat het eigenlijk niet mag), niemand kan ons betrappen. Maar het is lastig/moeilijk om met hem af te spreken, wat leuks te gaan doen. Ik heb veel andere cliënten in die omgeving en ik (en hij ook) ben bang dat iemand er achter komt dat er meer is dan alleen een vriendschap. Anders was het ook geen probleem.
Ik kan niet zomaar stoppen met werken bij cliënten, dan moet er wel echt iets aan de hand zijn zoals totaal geen klik of dat ik niet met respect behandeld wordt.

Ik heb even je hulp nodig  :), wat zou jij me adviseren? Ik wil namelijk absoluut mijn baan niet kwijtraken!

LPChip:
Ik zou in dit geval naar je leidinggevende gaan en aangeven dat er wederzijdse gevoelens zijn waarbij jij eigenlijk graag richting een relatie zou willen gaan.

Vraag na wat er mogelijk is, eventueel door een herplaatsing, of dat ze aangeven dat het gewoon mag. Dit zijn van die punten, het komt gewoon voor.

Geef in je gesprek wel aan dat als het echt niet anders kan, je overweegt weg te gaan bij deze baan. Niet dat je het doet, maar dat geeft aan hoe serieus je bent in dit verhaal.

Zo van: Ik vind het erg leuk om hier te werken, maar ik heb wel echte gevoelens voor deze persoon ontwikkeld, en ze zijn wederzijds. Als het echt niet mogelijk is om bij jullie te werken en deze relatie voort te zetten, dan zal ik op zoek gaan naar een andere baan. Kunt u echt niets voor me betekenen, want ik heb het naar mijn zin hier.

Iets in die richting.

Liefs,
Leon

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie