Nederlands > Paranormaal Algemeen

Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???

<< < (2/6) > >>

LPChip:
Dank je voor de fotos. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, en ben te moe op dit moment om me goed te concentreren op wat mijn gidsen me laten weten.

Liefs,
LPChip

Nanachef:
Geen probleem , lekker je rust nemen als je die nodig hebt .
Fijne avond lpchip .

Liefs

Beam of Light:
Aangezien het een lichte tint is krijg ik geen boosheid of woede door. Ook niet onvrede. Als er een negatieve emotie aan gekoppeld zou kunnen zijn zou het verwardheid zijn. Ik kan wel pijn voelen bij die orb. Hoofdpijn. Een zwaar drukkend gevoel op het middenoog. Dit trekt door naar de neus. Ik heb niet het idee dat het kwaadaardig is. Meer dat het niet echt bewust is van het zijn. Voor nu zou ik hem persoonlijk gewoon negeren en later kijken of er iets mee moet gebeuren. Hopelijk ervaar je geen last.

Over de blauwe krijg ik minder door. Echter is blauw wel een goede kleur en heb ik het vermoeden dat de blauwe energie de rode wil begeleiden naar een andere plek.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Liefs,
Beam of Light

Nanachef:
Beam of light , alweer bedankt voor je wijze woorden , ik ervaar dus inderdaad ook een hele drukkende hoofdpijn en erge vermoeidheid die volgens niet van mijzelf is maar zoals jij beschrijft van de verdrietige orb af komt , krijg je misschien iets door of de orb een man vrouw of kind is ?

Liefs

Beam of Light:

--- Citaat van: Nanachef op januari 22, 2017, 10:33:22 am ---Beam of light , alweer bedankt voor je wijze woorden , ik ervaar dus inderdaad ook een hele drukkende hoofdpijn en erge vermoeidheid die volgens niet van mijzelf is maar zoals jij beschrijft van de verdrietige orb af komt , krijg je misschien iets door of de orb een man vrouw of kind is ?

Liefs

--- Einde van citaat ---
Ik krijg niets door maar weet wel een tenminste tijdelijke oplossing maar daarvoor moet ik even met LPChip overleggen en met enkele van mijn eigen gidsen die ergens aan het ronddwalen zijn.

Ik blijf echter wel een hoofdpijn voelen dus zou kunnen zijn dat een van mijn gidsen al bij jou is. Zou je willen kijken of je een groen-witte orb kan vinden?

Liefs,
Beam of Light

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie