Nederlands > Paranormaal Algemeen

Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???

<< < (6/6)

Nanachef:
Haha nee inderdaad dit is geen toeval meer hoe bijzonder  , jij vraagt mij naar een groene orb uit te kijken , en ja hoor een groene orb die ik nog nooit eerder ben tegengekomen !
De laatste foto doet mij idd ook aan een hond denken , de eerste keer dat ik er namelijk naar keek kwam er meteen hond eigenlijk in mij op zou ik dan nu een dierenziel gefotofrafeerd hebben ? ??? :)
liefs

Beam of Light:

--- Citaat van: Nanachef op januari 24, 2017, 08:57:02 am ---Haha nee inderdaad dit is geen toeval meer hoe bijzonder  , jij vraagt mij naar een groene orb uit te kijken , en ja hoor een groene orb die ik nog nooit eerder ben tegengekomen !
De laatste foto doet mij idd ook aan een hond denken , de eerste keer dat ik er namelijk naar keek kwam er meteen hond eigenlijk in mij op zou ik dan nu een dierenziel gefotofrafeerd hebben ? ??? :)
liefs

--- Einde van citaat ---
Een is geluk, twee is toeval (dat geen toeval is) en drie is gewoon een feit.. Misschien dat LPChip het ook kan zien, dan weten we het zeker haha! Dus als LPChip ook een hond er in ziet dan is het inderdaad een dierenziel... (of iemand anders kan natuurlijk ook!)

Nee en dat van die groene orb is gewoon gewéldig. Aha.

Liefs,

LPChip:
Ik zie er ook een hond in. :) Ik ben alleen slecht met de namen van een ras, maar ik zie zo'n maltezer achtige maar dan met donkere kleur. Beetje wasbeer achtig.

Liefs,
LPChip

Beam of Light:

--- Citaat van: LPChip op januari 24, 2017, 06:23:10 pm ---Ik zie er ook een hond in. :) Ik ben alleen slecht met de namen van een ras, maar ik zie zo'n maltezer achtige maar dan met donkere kleur. Beetje wasbeer achtig.

Liefs,
LPChip

--- Einde van citaat ---
Haha. Dat is drie... Ik niet maar snap wat je bedoeld!
Dat wasbeerachtige klopt haha

Liefs,
Beam of Light

Nanachef:
Lpchip en light of beam , idd het doet mij ook echt denken aan een hond maar krijg er niet uit wat voor ras en of het echt een hond is haha .
Maar dat van die groene orb is echt geweldig dat ik die dan echt tegen kwam bij mij .
Ik heb een hele lange tijd het gezicht die ik eerder poste niet meer gezien tot vandaag verscheen die weer en dit keer kwam het echt heel bewust voor me camera heel langzaam vliiegend zwevend haast en toen manifesteerde het exact zelfde gezicht als de vorige die ik zag ....

Liefs

[Verwijderd door ouderdom]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie