Nederlands > Kaartleggingen

vraag

<< < (2/10) > >>

LPChip:
Hoi Space,

Ik heb verbinding met je gemaakt en wat ik bij jou ervaarde was uniek voor mij. Ik merkte overspanning. Niet overspannen, maar overspanning. Te veel energie. Zo veel dat elk beetje extra energie gewoon voor veel problemen zorgde.

Ik maakte verbinding en het was net alsof ik naar de zon keek. Ik werd letterlijk verblind. Toen ik probeerde contact te maken, was het net alsof ik een electrische kabel vast pakte. Nu schrikt mij dat gelukkig niet af, dus heb wel contact gekregen en ben als eerste begonnen om je spanning naar beneden te brengen zodat beter contact mogelijk was. Ik heb een heleboel van je overbodige energie bij je weggehaald zodat je eigen energie nu beter kan stromen.

Daarna merkte ik op dat de meeste van je chakra's overactief zijn. Dit is waarschijnlijk hoe jij al die energie hebt kunnen verzamelen. Ik heb ze daarom een stukje dicht gedraaid zodat ze op normale sterkte draaien.

Verder heb ik een verbinding naar de aarde opgezet zodat je dat als bliksemafleider kan gebruiken en makkelijker overtollige energie kan doorsturen naar de aarde.

Ik verwacht dat je je misschien nu al en anders morgen na een goede nachtrust een heel stuk beter voelt.

Ik hoor graag hoe je je nu voelt.

Liefs,
LPChip

space:
wow interessant, verklaart wel een boel.

Ik herken dit heel erg, ik kon die energie in me dus ook niet aan. \
het is alsof ik moest openbreken dus.

ik ben het eens met je waarneming, wat ik voel is inderdaad een klein beetje verlichting, wel hier en daar steken in mn lichaam, zoals rechterbeen eventjes, als schokjes, nu niet meer, en rib/borst terhoogte van oksel, maar mn hoofd voelt aangenaam lichter.

dankjewel, ik ga morgen nog eens checken hoe ik me voel en ik laat het je weten.

voor nu bedankt.

van de overactieve chakras ben ik ook niet verbaasd, omdat ik mega gevoelig ben geworden, ik moet zeggen dat ik me iets rustiger voel.

ik voel me anders heel onrustig al een tijd, hopen dat het morgen zelfs beter gaat.

nogmaals dank.



LPChip:
Graag gedaan. :)

Laat maar weten hoe het gaat, en eventueel kan ik nog een keer bij je kijken en je nog beter in balans brengen. Voor nu was deze actie voldoende en heeft je lichaam wat tijd nodig om in balans te komen.

Liefs,
LPChip

space:

Fijn om te weten.

Ik vraag me alleen af, of ik zelf een aandeel heb in de overactiviteit van mn chakras.

misschien een idee om over drie weken ofzo weer eens te kijken..

Dankbaar voor deze kans!

LPChip:
Je hebt er inderdaad zelf voor gekozen met jouw acties dat je zoveel energie hebt verzameld, maar dat is niet heel erg. Aldoende leert men. :)

Laat maar een berichtje achter hier als je weer wil dat ik kijk bij je. Als je het gevoel hebt dat het niet nodig is, dan hoeft het natuurlijk niet. :)

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie