Nederlands > Kaartleggingen

vraag

(1/10) > >>

space:
Hoi ik ben nieuw hier, 27 jaar, vrouw.

ik ben sinds mijn 13e spiritueel en intuitief vooral.
Ik begon toen ook met mediteren, doe ik nog steeds.

ik heb wat vervelende obstakels gehad onderweg, net zoals iedereen, waardoor ik het contact met mezelf en de wereld om me heen verloren ben.

nu heb ik allerlei lichamelijke klachten, vage pijnen, die niet verklaard kunnen worden door de dokter.
ik wil heel graag vastgezette oude emotie energie die me niet dient in het heden loslaten, sinds ik dat actief probeer,,
je raadt het al: zijn al mijn klachten erger en intenser aanwezig.

ik ben in deze periode dan ook heel erg in de war over wat ik wil, omdat ik heel lang onbewust mensen heb zitten pleasen, nu doe ik dat niet meer al 7 maanden, maar ik vind het toch wel moeilijk, ik ga door een storm heen, alleen.

hoe kan ik verlichting vinden en waar moet ik beginnen, wat helpt mij vooruit.

ik heb er alle vertrouwen in dat ik geleid zal worden naar mijn pad, maar het is een zware periode, ik ben aan het helen en tegelijkertijd moeten er bepaalde dingen gebeuren , zoals ik wil op mezelf wonen, kan nu niet werken omdat het gewoon niet goed voelt voor mijn lichaam, ik slaap ook heel veel, ik ben de hele tijd moe.

gaat dit oveR? kan ik transformeren

het gekke is dat het lijkt alsof ik me slechter voel, terwijl ik bewust hoger aan het vibreren ben, ik focus me op liefde, dankbaarheid, maar het is alsof mn lichaam nog zieker word.

is dit herkenbaar?

space:
toevoeging:

ik voel letterlijk blokkades in mijn lichaam, maar ik weet niet hoe ik ze moet opheffen, ik wil wat ik voel toelaten en toch is het soms zooveel dat ik niet in staat ben om het te ervaren; bevries als het ware, of benauwd voel, gewoon vast.

mijn leven is ook een representatie van mijn binnenwereld geworden, alles staat stil, geen vooruitgang ook geen achteruitgang gelukkig

maar ik wil openbreken

en het lukt niet.

space:
ik zou zo graag willen weten wat er aan de hand is met me op energie niveau :(
en ik wil zo graag weer mijn vrolijke zelf zijn.

LPChip:
Hoi Space,

Welkom op Armina. Ik krijg wel wat informatie door, en vanuit mijn kennis kan ik ook wel wat antwoorden geven, maar mijn gidsen grijpen in.

Ze vragen mij of ik aan jou wil vragen of ik op energetisch niveau contact met je mag leggen om zo te voelen wat er aan de hand is en eventueel energie naar je te sturen zodat alles weer kan gaan stromen.

Ze geven aan dat dit openbaringen naar mij zal geven waardoor ik nog beter een antwoord aan jou kan geven.

Mocht je dit niet willen, dan zal ik uiteraard terugvallen op mijn kennis, maar mijn gidsen zeggen nu tegen me, ze zal toch ja zeggen... :)

Ik heb nog wel je toestemming nodig zodat jouw gidsen ook weten dat dit goed is en me doorlaten.

Ik hoor het wel.

Liefs,
LPChip

space:
ik geef toestemming éénmalig.

& dank

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie