Nederlands > Levensvragen

Heftige gezichtspijn

<< < (2/5) > >>

LPChip:
Hoi B1986,

Okee, dankjewel voor je toestemming. Gezien je graag wil weten wanneer, zal ik niet vanavond al een verbinding met je maken. Gezien ik elke dag het forum tenminste 2x bekijk, en in het weekend vaker stel ik het volgende voor. Zodra jij een reactie geeft op dit onderwerp, zal ik diezelfde avond nog contact met je maken en je behandelen. Ik ga er hierbij vanuit dat je voor 22:30 een reactie plaatst, daarna lees ik mogelijk het forum niet meer... :)

Liefs,
LPChip

B1986:
Is goed  :)

LPChip:
Hoi B1986,

Prima, ik zal vanavond eens een kijkje nemen. Ik denk dat het na 0:00 zal zijn, dus waarschijnlijk slaap je dan al, maar dat maakt niet uit, dan merk je morgen wel hoe of wat. :)

Ik geef je morgen verslag van wat ik ervaren heb.

Liefs,
LPChip

B1986:
Dan slaap ik al, maar alvast heel erg bedankt  :).

LPChip:
Hoi B1986,

Vannacht heb ik verbinding met je gemaakt en gekeken wat er speelt.

Ik merkte op dat je 7e chakra inactief is, en je 6e chakra op een laag niveau draait. Dit is de oorzaak van je klachten. Er is een hoop energie daar wat niet gerecycled kan worden.

Ik kan je chakra's op afstand openen, maar besloot om dat niet vannacht al te doen, gezien dat veel veranderingen teweeg kan brengen en het handiger is als je eerst weet dat dat gat gebeuren. Omdat elk mens anders is kan ik niet voorspellen wat het met je doet. Dit kan zowel positief als negatief uitpakken al is het negatieve vaak van korte duur. Het hangt ervanaf waarom jouw 7e chakra dicht zit. Als dit door een levensstijl/houding is, dan zullen er weinig negatieve effecten zijn, maar als je een trauma hebt gehad, waardoor je bewust/onbewust je 7e chakra hebt gesloten, dan zal dit trauma direct naar boven komen.

Daarnaast zal het openen van je chakra's ervoor zorgen dat je energie weer gaat stromen. Dit kan je meer energie geven, maar het kan ook zijn dat er veel in beweging komt waardoor je lichaam als het ware in overdrive dingen gaat verwerken, en dit zal ervoor zorgen dat je vermoeid zal worden.

Ik heb je daarom in ieder geval wat energie gestuurd ter verzachting. Maar niet teveel, just in case. :)

Ik hoor graag hoe jij het hebt ervaren en wat je verder wilt.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie