Nederlands > Levensvragen

Heftige gezichtspijn

(1/5) > >>

B1986:
Ik heb al ruim 2 jaar last van heftige pijn in mijn gezicht. Mijn wangen, zijkant naast de ogen en mijn voorhoofd doen altijd pijn. Soms heb ik er ook nekpijn bij en straalt de pijn ook uit naar mijn hele hoofd. Als ik bijvoorbeeld in de zon kijk en mijn ogen wat dichter doe dan word de pijn (lijkt op kramp) in mijn voorhoofd erger.
Pijnstillers helpen bijna niet en als ik een hele slechte dag heb dan is de pijn zo erg dat ik het gevoel heb dat mijn hoofd uit elkaar spat.

Heb al diverse mensen om hulp gevraagd, maar tot nu toe is er nog geen verbetering of vermindering van de pijn.
Zou je eens aan mijn gidsen willen vragen wat ik nog zou kunnen doen?

LPChip:
Hoi B1986,

Dat wil ik best, maar mag ik eerst iets anders voorstellen?

Ik ben Chakra Meester en kan ook heling op afstand doen. Onder andere uit deze heling kan ik ook kijken naar wat eventueel de oorzaak is.

Dus ik maak verbinding, dan doe ik een scan en kijken wat en waar ik iets voel en of ik dit kan afleiden naar een bron. Eventueel daarna kan ik positieve energie toesturen of negatieve energie wegnemen.

Mag ik op afstand verbinding maken met je en kijken wat er is, en eventueel energie sturen om mogelijk ook een heling te doen? (puur om te kijken of ik je daarmee al kan helpen)?

Liefs,
LPChip

EDIT: Ik ga nu richting bed, dus als je vandaag nog reageert en akkoord geeft, zal ik morgen pas een verbinding met je opzetten. Ik doe deze verbindingen meestal voor het slapen gaan in een meditatie.

B1986:
Ik wil er nog even over na denken en ik heb er voordat ik beslis nog een vraag over: Voel of merk ik er iets van als je verbinding met mij maakt?
Ik vertrouw je wel hoor, anders had ik het meteen al afgewezen  ;). En heel erg bedankt dat je dit, als ik het ook wil, voor mij wilt doen  :).

LPChip:
Of je het voelt of merkt kan ik je niet echt beantwoorden. Dat hangt er vanaf hoe gevoelig je bent. Maar als je iets voelt/merkt, is het alleen positief. Je ervaart geen pijn. Dat sowieso niet.

Het kan zijn dat je warmte voelt, het kan zijn dat je mijn aanwezigheid voelt en het kan zijn dat je tintelingen voelt (het gevoel van stromen van energie).

Maar het kan ook zijn dat je niets voelt, al verwacht ik dat je wel iets zal merken.

Het zou theoretisch kunnen dat je me blokkeert, en dan zou ik meer moeite moeten doen om bij je binnen te komen. In dat geval zou je het meer kunnen merken. Om dit te voorkomen vraag ik om je toestemming, zodat je niet zal blokkeren. Ik zal, mocht je toch blokkeren, je blokkade accepteren en geen geweld gebruiken. Dus daar zul je geen hinder van ondervinden.

Ik hoor wel wat je wil.

Liefs,
LPChip

B1986:
Ik heb er een goed gevoel over, ben wel wat zenuwachtig omdat dit de eerste keer is, maar misschien kun je me helpen. Mijn toestemming heb je, wil alleen graag weten wanneer je verbinding met me gaat maken, dan kan ik me voorbereiden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie