UPDATE
Ik ben nu wel heel zeker dat het niet mijn zoon is. Ik kan echter niet bevestigen dat hij er nooit zou zijn..
Hetgeen ik nu ga vertellen gaat heel ongeloofwaardig en krankzinnig klinken, ik kan me trouwens goed voorstellen wat ík er zou van denken mocht iemand me zo'n verhaal vertellen, maar dit gebeurt ECHT!
Ik kan u wel zeggen dat ik nochtans mentaal gezond ben 😳
De laatste paar weken zijn de aanrakingen in mijn bed veel intenser geworden, intiemer.
Een vrouwelijke entiteit (mijn overleden ex vriendin?) heeft nu dagelijks seks met mij. Heel liefdevol en intens, zonder dwang of enig gevoel van negativiteit.
Hoewel ik haar niet kan zien of aanraken, voel ik wel elk deel van haar lichaam telkens ze me aanraakt, ik voel haar hele lichaam als ze tegen me aanligt, ik voel haar handen, vingers, lippen, borsten, alles (om niet verder in detail te treden)!
Dit gebeurt niet enkel snachts maar telkens ik op mijn bed ga liggen. Als ik het niet toesta gebeurt er ook niets.
Dan komt ze gewoon naast me liggen (lepeltje lepeltje) met haar arm om me heen en val ik zo in slaap.
Vorige nacht echter, rond 3u (was bij vrienden geweest), leek het alsof er aan het hoofdeinde van mijn bed een poort naar een andere dimensie was opengegaan. Ik voelde aan de bewegingen van mijn matras hoe meerdere entiteiten op mijn bed sprongen en erin rondliepen en kropen. Naar mijn gevoel waren het er minstens 5.
Ik heb hen verzocht om mijn slaapkamer te verlaten, dat ik dit niet wou en wou gaan slapen.
Alsof er nog steeds meer bijkwamen werd het tumult steeds heviger en was slapen uitgesloten. Noodgedwongen ben ik op mijn zetel gaan pitten.