Nederlands > Paranormaal Algemeen

Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+

<< < (2/15) > >>

B1986:
Ik heb wel eens meegemaakt dat er entiteiten op mijn slaapkamer aanwezig zijn. Soms voel ik 1 of 2 entiteiten (familieleden) boven mijn bed zweven en heb ook wel eens een hand op mijn schouder gevoelt.
Zodra ik de lamp aan doe, even opsta en gebaren maak of vraag of ze weg willen gaan dan voel ik hierna niemand meer.

Toen ik nog een kind was had ik vaak een droom die zich vaak herhaalde en iedere keer op het zelfde moment in die droom stopte het ineens en werd ik gewekt door iemand die met een vinger op mijn schouder aan het tikken was.

Tony:

--- Citaat van: B1986 op juni 10, 2018, 12:02:03 pm ---Ik heb wel eens meegemaakt dat er entiteiten op mijn slaapkamer aanwezig zijn. Soms voel ik 1 of 2 entiteiten (familieleden) boven mijn bed zweven en heb ook wel eens een hand op mijn schouder gevoelt.
Zodra ik de lamp aan doe, even opsta en gebaren maak of vraag of ze weg willen gaan dan voel ik hierna niemand meer.

Toen ik nog een kind was had ik vaak een droom die zich vaak herhaalde en iedere keer op het zelfde moment in die droom stopte het ineens en werd ik gewekt door iemand die met een vinger op mijn schouder aan het tikken was.



--- Einde van citaat ---
Dankjewel B1986 voor je verhaal.

Bij mij is dit al 7 jaar bezig en de laatste maanden echt dagelijks. Soms begin ik aan mezelf te twijfelen en ga ik denken dat ik me alles inbeeld, tot het sanderendaags terug gebeurt...

Tony:
Weet er soms iemand een goed, betrouwbaar medium in België?

Tony:

--- Citaat van: LPChip op juni 09, 2018, 11:22:50 am ---Hoi Geert,

Gezien wij hier al over gesproken hebben, wacht ik even met mijn reactie om de andere forumleden te bewegen een reactie te plaatsen. :)

Liefs,
LPChip

--- Einde van citaat ---

Hey LPChip

Daar ik haast niet meer kan slapen omdat de activiteiten, zoals ik eerder beschreef, tot in de nacht doorgaan en smorgens rond 5u terug herbeginnen heb ik me geïnformeerd bij een paragnost/medium.

Deze gaat volgende week bij me langskomen en trachten te communiceren met de entiteit.

Zoals jij ook eerder aangaf, is het volgens zijn eerste indruk de entiteit van mijn ex vriendin die aan me blijft kleven. Zeer benieuwd of we haar kunnen verder helpen..

Keep you posted! 😉

LPChip:
Succes. :) Ben benieuwd.

Weet wel, dat als je wil dat het stopt, jij dit ook moet willen. Zolang jij denkt: ik vind het niet erg, dan blijft ze dus aan je plakken en blijf je last houden hiervan. Het zal er tevens ook voor zorgen dat jij je niet kan binden aan een ander, dus dan blijf je single.

Liefs,
LPChip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie