Nederlands > Paranormaal Algemeen

Oproep getuigenissen over ENTITEITEN en mijn ervaringen hiermee... 18+

<< < (3/15) > >>

Tony:

--- Citaat van: LPChip op juni 13, 2018, 01:19:03 pm ---

Weet wel, dat als je wil dat het stopt, jij dit ook moet willen. Zolang jij denkt: ik vind het niet erg, dan blijft ze dus aan je plakken en blijf je last houden hiervan. Het zal er tevens ook voor zorgen dat jij je niet kan binden aan een ander, dus dan blijf je single.


--- Einde van citaat ---

Dankjewel LPChip!

Ja ik wil het intussen ook wel! Leuk is anders...

Vandáár dat ik al 7 jaar (!), zolang dat dit gaande is dus, single ben 🙈🔫💨💦

Groetjes

LPChip:
Yup. :)

Succes. :)

Liefs,
LPChip

Tony:
UPDATE: Gisteravond werden er bij me thuis opmetingen gedaan met EMF meters.
Deze sloegen enkele keren door in het rood.
Eveneens werd er gefilmd en werden er opnames gemaakt met EVP recorders.
Nu is het afwachten wat er te horen of te zien was na analyse van die opnames.

Keep you posted 😉

LPChip:
Tnx. :) Succes.

Liefs,
LPChip

Tony:
UPDATE

Op de video opname in mijn slaapkamer werd er een "vreemde vlek" waargenomen op de plaats waar ik op dat ogenblik activiteit voelde, werd aangeraakt.

Op de EVP opnames zijn er twee stemmen te horen, een mannenstem en een vrouwenstem. Er is echter onenigheid over wat er precies gezegd wordt. Ik hoor namelijk andere dingen gezegd worden dan de man die de opnames deed. De opnames worden nu aan andere personen voorgelegd voor analyse.
Waar geen discussie over bestaat is het feit dat de naam A*** heel duidelijk verstaanbaar is op de opnames, wat ook de naam is van mijn overleden ex vriendin.

Er werd een poging ondernomen om de entiteit weg te sturen, de weg te wijzen. Dit zonder resultaat.
De aanrakingen gebeuren nog even frequent waarbij ik nu ook heel duidelijk een hand voel dat mijn schouder vastneemt wanneer ik in bed lig.

Het enige wat ik nu zeker weet is dat ik niet gek aan het worden ben en dat er wel degelijk een entiteit aan me "kleeft". Verder is het afwachten of dit kan en zal opgelost worden..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie