Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Spiegel  (gelezen 3080 keer)

Lawn

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Spiegel
« Gepost op: november 28, 2017, 09:55:05 pm »

Hoi iedereen :)!,

Laatst was ik met mijn vriend aan het babbbelen over wat er allemaal in ons huis gaande is. Zo kwamen we op een gesprek van wat heb jij ooit meegemaakt wat niet te verklaren is. Nu vertelde hij het volgende;

Toen ik en me vriend in mijn ouderlijk huis woonde was er tegenover de douche een grote spiegel. Als je de douche uit loopt kijk je meteen de spiegel in. Toen wij met verkering hadden heb ik hem gezegd niet in de spiegel te kijken ( heb voelde niet goed aan, en had altijd het idee wat te zien in de spiegel wat me niet aanstond.) Ik keek dus letterlijk naar de vloer als ik de badkamer uitkwam

Mijn vriend en ik waren in de douche en ik ging alvast naar boven. Hij kwam kort na mij ook naar boven. Ik liep al op de trap, hij werpt een blik in de spiegel en ziet mijn gezicht. Hij schrikt, kijkt op en hij ziet mijn benen de trap op lopen. Toen hij terug in de spiegel keek was mijn gezicht weg.

Kan iemand dit verklaren?  Ik stond namelijk niet voor de spiegel maar was op de trap op dat moment

Gr Lawn
Gelogd
Elä tänään

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Spiegel
« Reactie #1 Gepost op: november 29, 2017, 10:35:41 am »

Wanneer we vaak even "een blik" werpen ergens op, doen we dit vaak niet bewust maar meer onbewust.

Als een reflex, zeg maar, op de automatische piloot. In deze staat van bewustzijn, heb je meer toegang tot je onderbewustzijn. Als hij aan jou dacht toen hij in de spiegel keek, kan het zijn dat hij je daardoor gezien heeft. Zeker als je hem gezegd hebt niet erin te kijken, want dan is dat het eerste waar hij aan denkt als hij de spiegel ziet.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lawn

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Re:Spiegel
« Reactie #2 Gepost op: november 29, 2017, 10:53:47 am »

Dankje voor je reactie.

Heb het net mijn vriend verteld. Hij vindt het erg logisch klinken.

Mystery solved  :D
Gelogd
Elä tänään

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Spiegel
« Reactie #3 Gepost op: november 29, 2017, 02:19:28 pm »

Graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.156 seconden met 23 queries.