Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hallo!  (gelezen 3684 keer)

Lotus7

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Hallo!
« Gepost op: november 15, 2017, 01:56:50 pm »

 
Hallo  :D

Ik ben hier nieuw op het forum.
Ik ben 25 jaar, ik studeer en ik ben eigenlijk al mijn hele leven bezig met het spirituele. Momenteel merk ik dat er veel gesproken wordt over een verschuiving van de dimensie hier op aarde. Is dit voor jullie duidelijk te voelen?
In elk geval ik heb in het verleden een aantal ervaringen gehad en ik probeer elke keer wat meer te groeien in het spirituele. Door er zelf mee bezig te gaan en door te lezen en informatie te zoeken. Ik heb al een bericht geplaatst dat gaat over het contact leggen met mijn eigen gidsen. Het is iets wat ik eigenlijk al heel lang wil, maar het was altijd een beetje zoeken naar de beste weg om dit te doen.

Liefs, Lotus7

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hallo!
« Reactie #1 Gepost op: november 15, 2017, 03:57:13 pm »

Hoi Lotus,

Welkom op Armina. :)

Voor mij is het duidelijk te voelen. Wanneer er energetische veranderingen zijn, heb ik daar veel last van, en als er dan zo'n periode achter de rug is, ook al is het maar voor een paar dagen tot de volgende weer begint, dan heb ik die tussenpose enorm veel energie. Veel meer dan normaal.

Verder kan ik als een van de weinige mensen tijd ervaren. Dat wil zeggen, als ik in meditatieve toestand ga en dan op mijn horloge kijk, dan veranderd de snelheid waarmee de seconden wegtikken. Zo heb ik de periode tot 2012 enorm gezien hoe gigantisch snel de tijd toen ging, en weet ik nog uit mijn jeugd hoe langzaam de tijd toen ging. Op dit moment gaat de tijd redelijk normaal kwa snelheid. Ga ik in meditatie, en kan ik buiten de tijd waarnemen, dan merk ik dat de tijd maar iets sneller gaat dan wanneer ik mijzelf terug integreer in de tijd.

Anyway, als je vragen hebt omdat je over iets meer wil leren, schroom je niet, en stel ze gerust. Om het overzichtelijk te houden is het handig om per vraag een apart topic te openen, zodat het makkelijker is om een wedervraag in dat topic te stellen dat gaat over hetzelfde onderwerp. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Hallo!
« Reactie #2 Gepost op: november 15, 2017, 06:37:40 pm »

Welkom op dit forum  :)
Het groeien in het spirituele gaat vanzelf, maar dat kost wel wat tijd.
Probeer deze groei niet te forceren, want daardoor kan de groei stagneren.
Luister vooral naar jouw eigen gevoel bij alles en het komt vanzelf  :)
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.059 seconden met 22 queries.