Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: kaartlegging  (gelezen 3752 keer)

Lotus7

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
kaartlegging
« Gepost op: november 14, 2017, 10:21:06 pm »

Hallo  :)

Zou iemand voor mij een kaartlegging willen doen?
Ik geloof er zelf in dat datgene wat voor mij het belangrijkste is wel naar voren komt in de kaarten...
Daarnaast zou ik graag willen weten wat voor mij specifiek de beste weg is om duidelijk contact te krijgen met mijn gids.
Ook wil ik graag weten wat ik op dit moment het beste kan doen om spiritueel gezien verder te groeien.

Groetjes  :D
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:kaartlegging
« Reactie #1 Gepost op: november 15, 2017, 12:27:32 pm »

Hoi Lotus,

Welkom op Armina. :)

Kaartleggingen zijn te algemeen voor vraag 2 en 3.

Maar mijn gidsen willen je graag verder helpen deze toch te beantwoorden.

2: Om in contact met je gidsen te komen moet je je eerst openstellen en geloven dat het mogelijk is. Vervolgens moet je goed leren vertrouwen op je gevoel. Als je contact wil met je gidsen, stel ze dan een vraag waar ze een positief of negatief antwoord op kunnen geven. Ze zullen je dan een positief of negatief gevoel geven. Let op, dit gevoel is direct. Misschien zelfs nog tijdens het stellen van de vraag. Ook is het mogelijk dat ze een neutraal gevoel geven. Dit kan meerdere dingen betekenen: 1: je krijgt geen contact met ze, je krijgt wel contact maar kan niet goed opmaken of het positief, negatief of neturaal is, 3: ze zeggen: kan ik niet zeggen, wil ik niet zeggen, of maakt niet uit.

Als je ervaring hebt met op deze manier communiceren en je hebt het in ieder geval een keer of 10 gedaan, dan kun je gaan kijken of je het gevoel zelf kan herkennen. Je hebt namelijk meerdere gidsen, en elke gids heeft een ander gevoel voor positief en negatief. Dit gaat je op ten duur helpen om beter te snappen dat je met een bepaalde gids werkt en sterkt jullie band.

Vraag 3 is hiermee eigenlijk ook beantwoord. Punt 2 oefenen. :) Dat zal je enorm veel brengen.

Voor vraag 1 zal ik nog een kaart legging doen, maar daar heb ik op dit moment geen tijd voor. Die houd je nog van me tegoed.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lotus7

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re:kaartlegging
« Reactie #2 Gepost op: november 15, 2017, 01:48:05 pm »

Ontzettend bedankt voor het antwoord!
Ik heb nu in elk geval iets waar ik mij op kan richten/kan oefenen en hopelijk met succes.
Ik kijk uit naar de kaartlegging.

Liefs, Lotus7
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:kaartlegging
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2017, 03:59:35 pm »

Hoi Lotus7,

Ik heb ervoor gekozen om een Boodschap van de Engelen te trekken.

De kaart die ik voor je getrokken heb is deze:

Ik help je om lichamelijke uitdagingen in jezelf en voor anderen te genezen. Je bent een genezer, net als ik.
Vaak zitten we in een dal. We zien geen uitweg meer en durven nauwelijks enige uitdagingen aan. Het enige dat we dan doen is wat wegkwijnen en diep van binnen, angstig in een hoekje kruipen en hopen dat het allemaal over gaat. Helaas gaan problemen op die manier slechts zelden over. Anderen kunnen vaak niet helpen, de meeste mensen moeten het helemaal zelf doen. Je bezit echter de kracht om jezelf en anderen weer gezond te maken waardoor jij en anderen nieuwe uitdagingen weer met gemak aan kunnen. Je kunt het, want je bent, net zoals aartsengel Raphael, een ware genezer van de ziel.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lotus7

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Re:kaartlegging
« Reactie #4 Gepost op: november 15, 2017, 08:16:20 pm »

Hallo,

Heel erg bedankt en ik moet zeggen dat ik mij er wel in kan vinden  :)

Liefs Lotus7
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:kaartlegging
« Reactie #5 Gepost op: november 15, 2017, 08:47:21 pm »

Fijn om te horen Lotus7. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.092 seconden met 23 queries.