Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Uittreden  (gelezen 26584 keer)

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #15 Gepost op: januari 22, 2009, 10:32:21 am »

oke dat is erg apart.

Ik zat daar aan te denken omdat ik overdag soms momenten heb dat ik mezelf nauwlijks voel ik doe dan wel van alles maar alles gaat automatisch.
Maar ik denk dat het toch wat anders is ;)

Met een uittreding kun je je lichaam niet bewegen.
Ook als je gedachtes leeg zijn dan is het makkelijker. Zoals lpchip zei.,
ik denk eigenlijk dat het voor jou niet zo moeilijk is om uit te treden.
Maar dit komt wel als je er klaar voor bent :) en je het wilt..

* ik heb trouwens ook de teks hierboven aangepast (eerste bericht)
Gelogd

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #16 Gepost op: januari 22, 2009, 11:03:41 am »

Ja dat denk ik ook :)
Het komt allemaal wel op zijn tijd als het de de tijd voor is.
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

lotuslove

  • Gast
Re: Uittreden
« Reactie #17 Gepost op: januari 23, 2009, 10:59:37 am »

Wat is de reden dat je wil uittreden eigenlijk?
Wat is 't doel ervan? Ik vind 't een eng idee, er zijn toch ook veel dingen die fout kunnen gaan?
Of heb ik 't mis?
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #18 Gepost op: januari 23, 2009, 01:56:46 pm »

Wat is de reden dat je wil uittreden eigenlijk?
De reden dat ik het bewust probeer, is als ik met een vraag zit.. of als ik gewoon op reis wil. Of iemand wil zien.. en mee praten (zoals mijn gidsen).
Als ik een vraag heb en ik ontspan me (liggend op bed), krijg ik soms een uittreding soms een visioen.

Wat is 't doel ervan? Ik vind 't een eng idee, er zijn toch ook veel dingen die fout kunnen gaan?
Het doel is dus, dat mijn vragen meestal wel beantwoord worden. En het is zowieso een fijn gevoel.
Bij mij is het nog nooit misgegaan, omdat ik dit altijd in het bijzijn van mijn engelen/gidsen doe, die zorgen ervoor dat alles netjes gebeurd en blijven bij mijn lichaam.
Ook als ik een uittreding heb, heb ik nog steeds contact met mijn lichaam via 'het zilvere koord'. Als ik aan dat koord voel weet ik of mijn lichaam oke is of niet. Zoniet dan ga ik gewoon terug mijn lichaam in..

Heb wel 1x meegemaakt dat er een boze entiteit naar mij kwam en mij probeerde te slaan.. hij kwam alleen niet door mijn aura heen. Toen ik terug probeerde te gaan lukte dit niet, omdat iets mijn tegen hield.. toen werd ik bang en voelde dat er ineens langs mijn lichaam 2 a 3 engelen stonden, ze spraken een andere taal trouwens leek erg op zingen. Ze praatte niet met mij.. maar met elkaar! Toen lukte het wel om terug te komen...
Gelogd

lotuslove

  • Gast
Re: Uittreden
« Reactie #19 Gepost op: januari 23, 2009, 02:03:13 pm »

Wel heel mooi om dat te ervaren maar ook weer eng om zoiets mee te maken met een boze entiteit.
Maar als je droomt, treed je toch eigenlijk ook uit? Of is dat weer iets anders dan als je bewust uittreed?
Gelogd

wouw

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 176
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #20 Gepost op: januari 23, 2009, 02:14:34 pm »

Als je gewoon droomt is dat geen uittreding.
of bedoel je dat je tijdens het slapen een 'spontane' uittreding kan krijgen, want dat kan dus wel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #21 Gepost op: januari 23, 2009, 02:50:23 pm »

Als je gaat slapen, dan treed je ook uit, maar dan op een onbewuste manier en heb je geen controle over deze uittreding.

Dit verklaart ook het gevoel van "vallen" vlak voordat je in slaap "valt". :)

Zo kan je lichaam zich opnieuw vullen met energie. Ik geloof overigens niet dat je ver van je lichaam gaat, maar het ontkoppelt zich wel.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #22 Gepost op: januari 23, 2009, 06:09:41 pm »

Is dat het gevoel alsof je opeens heel ver naar beneden valt in je slaap? Heb dat geregeld schrik daar dan altijd wakker van, en mijn benen maken dan ook echt zon val beweging dat ze opeens op mn bed neer ploffen (is altijd als ik op me rug lig)

Of is dit iets heel anders?
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #23 Gepost op: januari 23, 2009, 07:33:58 pm »

Is dat het gevoel alsof je opeens heel ver naar beneden valt in je slaap? Heb dat geregeld schrik daar dan altijd wakker van, en mijn benen maken dan ook echt zon val beweging dat ze opeens op mn bed neer ploffen (is altijd als ik op me rug lig)

Of is dit iets heel anders?

Dat is precies wat ik bedoel. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #24 Gepost op: januari 23, 2009, 07:46:54 pm »

Oke, dat heb ik wel eens als ik op mijn rug lig.

Kun je daar wat meer over vertellen? Vind dat wel interessant maar weet er verder eigenlijk niet veel over.. Waarom dat bijv. gebeurt en hebje er iets aan? Of kan het kwaad?
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #25 Gepost op: januari 23, 2009, 08:16:42 pm »

Ik heb dat ook wel eens dat ik ineens heel hard naar beneden val door allemaal dingen heen in me droom. Dan schrik ik altijd wakker en voel me zelf even niet. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft :)
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #26 Gepost op: januari 23, 2009, 09:20:43 pm »

Ik denk dat dit gebeurd als je in een net-niet slaap toestand bent terwijl je je toch los aan het maken bent van je lichaam. Je merkt dit op en schrikt dan vervolgens en raak je een beetje in paniek waardoor je een ongecontroleerde actie uitvoert dat lijkt op vallen.

Overigens is dit niet vallen in een droom als zijnde dromen dat je valt.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Eni

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 269
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #27 Gepost op: januari 23, 2009, 09:43:13 pm »

Wat ik beschreef heb ik niet als ik droom.. Meestal ook in het begin van de nacht (als ik half slaap?) voel me lichaam dan vallen gaat altijd heel snel (de snelheid, maar ook dat t snel voorbij is)
Gelogd
Herinner mij maar niet in sombere dagen.
Herinner mij in de stralende zon.
Hoe ik was toen ik alles nog kon.

Sjaan '94
Harrie '12

lotuslove

  • Gast
Re: Uittreden
« Reactie #28 Gepost op: januari 23, 2009, 09:56:40 pm »

Als je gewoon droomt is dat geen uittreding.
of bedoel je dat je tijdens het slapen een 'spontane' uittreding kan krijgen, want dat kan dus wel.

Als je gaat slapen, dan treed je ook uit, maar dan op een onbewuste manier en heb je geen controle over deze uittreding.

Dit verklaart ook het gevoel van "vallen" vlak voordat je in slaap "valt". :)

Zo kan je lichaam zich opnieuw vullen met energie. Ik geloof overigens niet dat je ver van je lichaam gaat, maar het ontkoppelt zich wel.

Ik had ergens een keer gelezen dat als je aan 't dromen bent, dat je dan uittreed en je lichaam word beschermt door engelen.
In hoeverre is dat waar denken jullie? Gebeurt dit altijd of sporadisch?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Uittreden
« Reactie #29 Gepost op: januari 23, 2009, 10:00:01 pm »

Ik denk wel dat dit waar is, maar ik denk ook dat het ligt aan het type droom.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.148 seconden met 22 queries.