Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Verward  (gelezen 7516 keer)

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Verward
« Gepost op: oktober 09, 2017, 06:41:42 pm »

Hallo,

Ik ben een beetje in de war.

Ongeveer een week geleden, heb ik met iemand begonnen te chatten via facebook die ik op school had gezien.
We konden elkaar niet maar bij hem kreeg ik een gevoel dat ik bij hem veilig was, ik vertrouwde hem, en we hadden nog nooit met elkaar gesproken.

Dus ik dacht YOLO ik ga een gesprek beginnen (ik heb hem opgezocht op facebook), Dus ik zei gewoon 'Hey' tegen hem, maar ik had niet verwacht dat hij een paar dagen later terug zou reageren.

Maar toen hij reageerde van 'Hey?' voelde ik me kut omdat (enzo en dee uitelkaar zijn) Ik kijk al jaren hun video's en het was heel sad dat ze uitelkaar zijn. Ik voelde me toen 'leeg en kut'.

Dus ik zei tegen hem: dat hij het waarschijnlijk raar vond dat ik met hem aan het chatten was, en ik zei dat ik mee dus 'leeg en kut voelde'.
Maar ik zei ook: 'iemand heeft me wanhopig en gay genoemd maar ik denk dat jij het wat kan schelen'.

Dus hij zei dat hij het niet snapte, hij vroeg wie ik was. Hij wou weten in welke klas ik zat en waar ik woon.

Maar ik zei dat ik dat niet wou vertellen, omdat ik het moeilijk zou vinden dat hij me zou haten.
Hij zei dat hij geen hater was, dus ik vertelde het. En hij zei dat het geheim was.


Toen zij ik tegen hem dat ik op een ander account zit, omdat hij dan niet wist wie ik was. Toen zei ik dat het toch niks uitmaakte omdat ik hem had vertelt wie ik was.

Toen vroeg hij of ik gay was, dat vond ik een beetje rare vraag maar ik antwoorde Nee. en ik legde de situatie uit.

Toen vroeg hij waarom ik met hem praatte. Waarop ik antwoorde 'ik mag je'.

En daarna vroeg hij wat het mij boeide wat mensen van me vinden?
Waarop ik zei 'Best wel wat'.

En toen zei hij: Ik heb nog geen 1x met je gepraat dus hoe kan jij me mogen?

Waarop ik zei:i dk misschien je energie. Er zijn mensen die een heel mooi leven. Waarschijnlijk heb jij zo'n leven.
En er zijn mensen die heel negatief in het leven staan en er aardig wat is gebeurd in het leven.
Waarop hij weer zei:En hzo denk jij dat ik een goed leven heb?
Waarop ik weer zij: Je klinkt iemand met veel zelfvertrouwen.
Waarop hij weer reageerde 'zeker waar'.


Ik vroeg: Je hebt toch een mooi leven? Waarop hij zei: Valt mee jonge

Waarop ik zei: dan spijt me dat voor je. Waarop hij zei Geeft niks. leven is hard.


Waarop ik weer zei: Het ziet er tenminste uit dat je het perfecte leven hebt
En waarop hij weer zei: Hzo dan en waar aan? Waarop ik weer zij: Je hebt vrienden en een vriendin.

Toen vroeg hij of ik atv deed. Ik zei nee Jij? Hij zij daar ja op. En vroeg me: Maar hzo boeit t jou als mensen iets over je zeggen

Waarop ik zei Omdat ik perfect wil zijn of de goede versie van mezelf.

Hij zei dat ik scheit moest hebben aan de personen die negatief over mij praate.

Zo ging het nog wat verder...

Ik zei: Justin hoe kom jij over dingen heen in het leven

Waarop hij zei: Bier drinken en schijt aan mensen hebben

Waarop ik weer zei: Ik heb van die dagen dat dingen me zo erg pijn doen dat ik ervan moet huilen

Waarop hij zei: Moet je niet doen

Waarop ik zei: Eigenlijk heb ik ooit bijna de moeite opgegeven
Waarop hij zei:Hoebedoel je?

Waarop ik zei Ik denk dat je weet wat ik bedoel
Waarop hij zei Kil. Niet zo doen
Waarop ik zei: Ik wee gewoon ik heb geprobeerd om mijn leven te eindigen
Het lijkt groter dan het is.
Maar eigenlijk niet, het is verschrikkelijk.
(Thumps up)
(Thumps up) (Ik wist niet wat het zou doen dus ik probeerde het uit).

Hij reageerde niet meer. Op dat moment wist ik niet dat datgene iets met hem deed, want na het weekend heeft hij tegen zijn mentor gezegt dat ik ooit heb geprobeerd om mijn leven te eindigen. en dat weet ik omdat 2 leerkrachten met mij in gesprek zijn gegaan.

Maarja ik wist dus van niks en ik dacht dat hij gewoon ergens ander mee bezig was.

Hij zei dat hij even we was.

Toen bedankte ik hem van deze avond, dat hij met mij heeft gepraat ik zei het zo: Iniedegeval bedankt voor deze avond. Het betekent echt veel voor me. Dat jij gewoon op me reageert ❤ thanks.

Waarop hij zei: Whattt Wat is dit.
Waarop ik zei een bedankje.

Ik vond het al vreemd dat hij het raar vond.

Daarna vroeg hij me Wie ik was.
Ik zei Mathijs?
Waarop hij zei: Hzo stuur je dit man
Wtf man

Opdat moment wist ik dat iets niet goed was. maar niet wat natuurlijk.

Maar ik zei: Omdat ik dit gesprek nodig had en ik bedank je.
Hij zei daarop: Okaay Graag gedaan denk ik dan

Dat vond ik ook heel raar, ik wist toen 100% zeker dat er iets niet goed was.

Dus ik vroeg: Wat is er?
Waarop hij zei: Niks man Maar ik ga pitten man Morgen vroeg snapje (Hij en ik moesten morgen naar ons stage adres).

Ik zei Slaap lekker, en hij later man.

En die later kwam want ik vroeg de volgende dag wat voor opleiding  hij deed,
maar hij reageerde niet. dus ik zei op welke opleiding ik zat en hij zei: Okaaay

Ik zei En jij? dat was mn vraag (Huil smiley).

Hij zei dat hij het niet wist.

Ik zei dat weet je toch wel, ik noemde voorbeelden.

En toen zei hij 'Ga'.

En dat breekte wel even mijn hart. Want ik vertrouwde hem, ik heb hem beter leren kennen. Maar ik wist ook in mijzelf dat ik heel veel had gezegt misschien wel teveel.

Maar ik had hem gevonden op insta en verzond een volg aanzoek. En hij accepteerde hem, en dat vond ik zo raar maar boven dat, likde hij ook mijn foto's keek mijn verhaal en reageerde hij op een video.

Ik snapte het echt niet meer, maar ik kon het nog verdragen.

Totdat ik na het weekend weer op school was en ik twee gesprekken had of ik aan zelfdoding deed.

Ik wist direct dat hij het was. Maar toen was het ook een chaos in mijn hoofd. Ik snapte het totaal niet meer.
Ik denk dat hij me haatte. Maar iemand die me haat liked je foto's toch niet of gaat naar zijn mentor om te vertellen dat ooit iemand aan een poging to zelfdoding heeft gedaan.\

Maar boven dit alles, vond ik hem nogsteeds een super leuk persoon, ik vertrouwde hem nog steeds, gunde hem de wereld.

Maar door dit alles was het echt een hele grote chaos in mijn hoofd.

Dus ik dacht ik ga op zijn foto reageren, misschien maken we dan wel contact.

Dus ik deed twee huil smileys naar zn insta, maar verwijderde dat omdat ik vond dat hij die smileys niet verdiende. Toen heb ik '...'
gezegt.

Toen dm'de hij me en zij Wat moet je?
Ik zei: weten of jij wat over mij hebt gezegt tegen caitlin of je groepje (Ik dacht dat hij over me praatte op school)
Hij zij: flicker op de volgende dag.

Dat brak mn hart weer, maar boven dat ik 'van hem hield' haatte ik hem ook een beetje. Omdat ik dacht dat hij alleen maar naar zijn mentor is gegaan zodat hij niet de schuld kreeg als ik zelfmoord zou plegen. en voor het mij niet begrijpen en me helpen.

Sindsdien hebben we niks meer tegen elkaar gezegt. we negeren elkaar totaal, al staat hij een meter voor me of bij de ingang van het fittnescentrum. Maar als hij in de buurt is voel ik me ook oncomfortabel. En hij zit de HELE tijd in mijn hoofd maar ik durf niet met hem te praaten omdat ik denk dat hij dan boos op me word, omdat ik denk dat hij me haat.

Mijn vraag is nu: Moet ik met hem gaan praten?



 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #1 Gepost op: oktober 09, 2017, 06:55:04 pm »

Zo, das een heel verhaal.

Als eerste begin ik met het antwoord op je vraag: Nee.

Nu de uitleg. Jij bent spiritueler dan hij is en jij hebt zijn energie gelezen. Hij heeft een neutraal tot goede energie, maar hij is niet spiritueel. Hij snapte daarom niet wat er gebeurde en wilde gewoon aardig zijn. Naarmate het gesprek vorderde kreeg hij een beetje angst en vond hij je een "freak" vanwege wat je hem allemaal verteld hebt zonder dat je elkaar lang kende.

Verplaats je maar eens in zijn schoenen. Een wild vreemde gaat een gesprek aan en verteld je vervolgens enorm veel dingen. Jouw reactie zal zijn: "Freaky...". Op gegeven moment begon je over je zelfmoordpogingen en dat was voor hem een alarmbel, ofwel trigger. Hij wist niet wat hij ermee aan moest en heeft heel verstandig een mentor geraadpleegd. Die heeft het als een serieus iets opgevangen en zo doende is dat gesprek tot stand gekomen.

Naarmate alle gesprekken vorderde heeft hij een steeds meer negatieve kijk van jou gekregen, en dat heeft uiteindelijk zijn reacties tot gevolg gehad.

Je hebt jezelf teveel opgedrongen bij iemand die dat niet aankon, en die niet wist hoe met de situatie om te gaan.

Ik hoop dat dit je helpt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #2 Gepost op: oktober 09, 2017, 06:58:02 pm »

Bedankt voor het antwoord,


Maar waarom liked hij mij insta posts dan, is dat niet raar?
Gelogd

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #3 Gepost op: oktober 09, 2017, 09:08:49 pm »

En waarom voelde ik zijn energie?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #4 Gepost op: oktober 09, 2017, 10:06:13 pm »

Bedankt voor het antwoord,


Maar waarom liked hij mij insta posts dan, is dat niet raar?
Hij wist niet wat hij met de situatie aan moest en wilde je niet beledigen.

Mijn gidsen vullen aan: hij had niet door dat jij het was en vond je foto's en videos leuk genoeg om ze te liken.

En waarom voelde ik zijn energie?
Omdat je dat kan en hij dat toeliet.

Mijn gidsen vullen aan: dit was een les voor jullie beiden. Hij had deze communicatie nodig om van te leren, en jij had deze communicatie ook nodig om een andere les te leren. (meer mag ik daar niet over zeggen)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #5 Gepost op: maart 05, 2018, 09:03:50 pm »

Kan ik meer informatie krijgen over voelen van energie, ik voel het ook bij een paar anderen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #6 Gepost op: maart 05, 2018, 10:33:15 pm »

Mijn gidsen geven aan: Jouw gidsen geven jou spelenderwijs energie om te voelen om ervan te leren. Dit is voor jou informatie waar je van kan leren: wat voel ik, waarom voel ik het, wat voelt de ander, waarom voelt de ander het.

Probeer maar eens te observeren wat de ander doet met deze energie, het zal je meer vragen geven, maar deze vragen zullen zichzelf ook weer beantwoorden naarmate je meer observeert.

Hmm, mijn gidsen zijn lekker vaag vandaag, maar ze voegen toe: dat is nu even nodig. Mathijs zal spoedig snappen waarom.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #7 Gepost op: maart 06, 2018, 05:33:53 pm »

En heel.soms hoor ik ook stemmen in m'n kamer waar ik lig.

Wie zijn dat en wat willen ze?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #8 Gepost op: maart 06, 2018, 05:37:28 pm »

Dat kunnen je gidsen zijn of entiteiten die contact met je willen.

Als je heel ontspannen bent, en je trilling is hoog, dan is het makkelijker om contact te maken met entiteiten en gidsen die zich in de 4e dimensie bevinden.

Als je de stemmen hoort, probeer maar te voelen of dit goed of slecht voelt. Als het heel positief is, dan zijn het je gidsen of overleden dierbaren.

Ik verwacht echter dat het je gidsen zijn die proberen met je te praten om zo jullie band te versterken.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #9 Gepost op: maart 06, 2018, 05:45:44 pm »

Wat betekent trillingen?

En kan ik iets doen om contact met ze te maken?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #10 Gepost op: maart 06, 2018, 06:26:29 pm »

Alles trilt. Atomen trillen, golven trillen, en ga zo maar door.

Wij zijn in de 3e dimensie omdat ons lichaam op een bepaalde snelheid trilt. Ons bewustzijn kan daardoor alles in de 3e dimensie waarnemen, maar niet in de 4e en 5e. Maar de 4e en 5e dimensie bevinden zich op dezelfde plek. Wanneer je je trilling verhoogd, wordt het mogelijk om dichterbij de 4e dimensie z'n trilling te zijn, waardoor je dingen uit de 3e en 4e dimensie tegelijk kan waarnemen. Omdat onze gidsen en ziel in de 4e dimensie zijn, wordt het mogelijk om hun waar te nemen. Hoe hoger je trillingen des te makkelijker dat gaat.

Allereerst moet je je open stellen voor dit contact en gewoon gaan ervaren wat het is. Ga eens uitzoeken wat jij ervaart en of anderen het ook ervaren en lees meer over alles wat spiritueel is. Zo zul je je beter kunnen afstemmen en dat verhoogt uiteindelijk je trilling, en wordt het contact makkelijker.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #11 Gepost op: maart 07, 2018, 01:14:50 pm »

Vroeger toen ik klein was zag ik een keer een tijger in mijn slaapkamer liggen, toen ik wakker werd.

Ik weet nog steeds niet waarom dat gebeurde
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #12 Gepost op: maart 07, 2018, 01:21:18 pm »

Hij lag rustig op de grond in een hoekje, of niet? Dat is in ieder geval het beeld dat mijn gidsen doorgeven.

Hij is jouw "spirit animal" zoals ze dat in het indiaans zeggen.

Ik geloof dat in het nederlands, dat een totemdier is. Maar weet de exacte vertaling niet.

Deze dieren begeleiden je ook, net als gewone gidsen, alleen doen dat op een dierlijke manier. Ze praten niet, maar zijn wel bij je. Het zijn gidsen die graag een dier willen zijn op dat moment. Vaak heb jij een speciale connectie met zo'n dier, of staat het ergens voor.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #13 Gepost op: maart 07, 2018, 01:31:42 pm »

Ja hij lag rustig
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Verward
« Reactie #14 Gepost op: maart 07, 2018, 01:36:03 pm »

:) Mooi beest. Gaf een hele goede energie af.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 22 queries.