Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe ervaringen als hsp  (gelezen 27047 keer)

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #30 Gepost op: september 29, 2017, 11:48:50 am »

Thnx LPChip.
Ik denk weleens dat ik te weinig angst heb wat dit betreft. Daarom ben ik extra op mijn hoede voor mijn eigen gedrag.
Voor mij is het voelen van dit soort dingen zo duidelijk en zo'n normaal onderdeel van het geheel dat het voor mij ook heel natuurlijk voelde om erover te praten met mensen.
Toen ik nog niet zo specifiek voelde was dat ook makkelijker. Hetgeen ik voelde kon nog goed verklaard worden doordat ik goed mensen en sferen goed kon aanvoelen. Dat accepteren mensen ook vrij gemakkelijk. Dat het nu sterker en specifieker wordt, vraagt het om een andere aanpak. Ik kan niet meer alles wat ik voel losjes in een gesprek verwerken.

Nouja komt tijd komt raad, zei mijn oma altijd :).


Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #31 Gepost op: september 29, 2017, 12:20:09 pm »

Ja. Je gidsen hebben je goed begeleid en omdat je je gaves nu beter onder controle begint te krijgen, en je sterker wordt, krijg je inderdaad deze informatie helderder en sterker door.

Vraag je gidsen eens of ze puur alleen de informatie sturen die relevant is, en de rest filteren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #32 Gepost op: oktober 02, 2017, 11:14:33 am »

Dat heb ik dit weekend uitgeprobeerd omdat ik naast iemand zat en spontaan niet meer kon ophouden met gapen.
En vlak daarna pijn op mijn borst kreeg toen iemand anders de ruimte in kwam lopen. Dat was niet zo prettig, het deed pijn om adem te halen.
Dus ik dacht bij mezelf, dit is wel even genoeg zo en vroeg of ze me alleen datgene wat relevant was, wilden doorgeven.
Maar er veranderde niets. Ik begon te denken dat het misschien mijn eigen pijn was maar toen ik eenmaal thuis was verdween de pijn weer.

Ergens heb ik het idee dat het oefenmateriaal is. Het is ook elke keer zo specifiek..
Ik leer hier namelijk wel van. Wat de mogelijkheden zijn en hoe het precies werkt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #33 Gepost op: oktober 02, 2017, 01:15:59 pm »

Kennelijk ben je toch benieuwd of het werkt en ga je voelen.

Je kan de techniek met het witte energieschild gebruiken, dat zou alles moeten blokkeren, maar zodra je gaat testen of het werkt, dan ga je automatisch alles weer openzetten, dus dat moet je niet doen.

Ik hoop dat dat helpt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #34 Gepost op: oktober 02, 2017, 02:56:26 pm »

Ja dat denk ik ook.
Ik ben nog te nieuwsgierig geloof ik.
En ik ben aan het klooien met de edelstenen. Ik dacht dat ik er een moest vervangen omdat de energie afnam en hem niet goed meer opgeladen kreeg. Maar maar de nieuwe die ik kocht was weer niet zo sterk als de vorige. Daar moet ik ook beter op letten bij het aanschaffen, dat elke steen op zich ook al weer uniek is.
Ik kon tot nu toe ook best goed varen op de stenen, die deden het werk voor me. Dan kon ik onbeschermd op pad en zodra ik iets voelde wat ik liever niet had dan deed ik de steen om.
Zo kon ik én onderzoeken en afschermen wanneer ik dat wilde. Maar dat trucje werkte nu even niet. 
Gelogd

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #35 Gepost op: oktober 02, 2017, 03:11:01 pm »

En ik heb ook moeite om te geloven dat dit echt is.
Elke dag sta ik op met de gedachte dat het vast fantasie is geweest of eenmalig en dat het nu echt over is. En dan ga ik opnieuw testen of ik nog steeds dingen voel.
Ik heb mezelf nog steeds niet overtuigd. Het lijkt wel een film ;D
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #36 Gepost op: oktober 02, 2017, 05:42:19 pm »

Hahahaha. The joy of life!

Ja, jij wil dus nog bevestiging. En dan krijg je die, en dan is het weer niet goed.

Gelukkig dat je gidsen niet moe van je worden. :) Wel wanhopig. Nee grapje zeggen ze. :D

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #37 Gepost op: oktober 02, 2017, 11:03:07 pm »

Nee grapje zeggen ze. :D

Spirituele humor  ;D

Hebben humoristische mensen ook humoristische gidsen, of staat dat los van elkaar?

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #38 Gepost op: oktober 03, 2017, 08:38:30 am »

Dat staat los van elkaar. Gidsen kunnen humor hebben en serieus zijn. Ligt aan de persoonlijkheid van de gids. Meestal kiezen gidsen met humor mensen met humor, maar het staat los van elkaar.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #39 Gepost op: oktober 04, 2017, 09:47:26 am »

Gelukkig dat je gidsen niet moe van je worden. :) Wel wanhopig. Nee grapje zeggen ze. :D

 :D wilde net zeggen dat ik hoop dat ze gevoel voor humor hebben .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #40 Gepost op: oktober 04, 2017, 02:29:17 pm »

Jazeker. :) In het begin kon ik ze niet horen lachen. Onze band was te serieus zeg maar. Nu kan ik ook beter hun stemmingen voelen en daardoor kan ik ze horen lachen. :)

Best leuk. :D

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #41 Gepost op: oktober 07, 2017, 02:18:09 pm »

Ja kan me voorstellen dat dat leuk is.
Ik vraag me af hoe je het verschil weet tussen antwoorden die je krijgt van je (hogere) zelf of van gidsen?
Ik stel namelijk weleens actief een vraag en krijg meestal binnen een paar dagen antwoord. De antwoorden zijn vaak wel verrassend. Echt dingen waar ik zelf niet zomaar op zou komen.
Maar ik weet dus eigenlijk niet van wie het antwoord komt. Het bekende, slaap er een nachtje over, verwijst naar je (hogere) zelf bijvoorbeeld.
Maar soms voel ik een soort push of gevoel in mijn aura, soms ook met plaatjes of gezichten. Zou dat dan weer van een gids kunnen komen?

 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #42 Gepost op: oktober 07, 2017, 05:57:45 pm »

Voor mij is het zo, dat bij allle communicatie met mijn gidsen, andermans gidsen en ook mijn hogere zelf, er altijd een bepaald gevoel meekomt. Dit is hetzelfde als dat je iemand kent, en als je aan deze persoon denkt of naar hem/haar kijkt je een bepaald gevoel krijgt. Een gevoel van bekendheid zeg maar. (dat voelt bekend aan)

Doordat ik dit gevoel ook voel weet ik meestal van wie het afkomstig is, omdat ik dat gevoel herken. Als je in de spiegel naar jezelf kijkt, dan zie je je hogere zelf ook, en dat gevoel kun je ook terugzien in de communicatie.

Soms kan het zijn dat je helemaal niets voelt. In dat geval is het meestal je hogere zelf, omdat je dat gevoel eigenlijk zoveel voelt dat je vergeet dat het er is.

Sommige mensen kunnen niet goed direct met gidsen communiceren, en de communicatie van de gidsen kan dan via je hogere zelf gaan. Als dat zo is, dan voelt alles dubbel op. Je voelt dus je hogere zelf en ook de gids.

Dit is vaak in het begin erger dan dat het later is, als je bekend raakt met de communicatie met je gidsen. Je stemt je beter af en dat gevoel wordt duidelijker. (fijngevoeligheid)

Ik hoop dat dit duidelijk was, aldus mijn gidsen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #43 Gepost op: oktober 10, 2017, 08:09:41 pm »

Bedankt voor je antwoord. Ik moet het nog even op me in laten werken geloof ik.
Het geeft niet meteen meer helderheid.
Wel een eerder antwoord die je hebt gegeven. Dat ik alleen iets tegen iemand moet zeggen als het goed voelt.
Door die drang die ik soms voel om eerlijk te zijn tegen mensen negeer ik soms stoptekens. Als ik op die moment even diep adem zou halen en zou invoelen op mijn omgeving dan zou ik beter afgestemd kunnen reageren. Dus thnx :).

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #44 Gepost op: oktober 10, 2017, 10:32:48 pm »

Laat je eigen alarmbellen harder klinken.

Als je dan iets wil zeggen en je voelt ineens een wat sterk negatief gevoel, ofwel, je alarmbellen gaan rinkelen, dan weet je: oh, even bij mijn gevoel gaan raadplegen.

Dit kun je echter alleen als je in het nu leeft en niet meegaat met de gevoelens van jezelf en anderen.

Ik ben eigenlijk altijd in een soort van meditatieve staat, en daardoor kan ik heel helder mijn gidsen horen en m'n eigen alarmbellen ook. Dat helpt zeker.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 2 [3] 4 5   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.231 seconden met 22 queries.