Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Droom over een Spiritueel Centrum  (gelezen 4613 keer)

WhiTeAnGeL

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 410
    • Bekijk profiel
Droom over een Spiritueel Centrum
« Gepost op: januari 01, 2009, 01:24:39 pm »

Vanacht droomde ik dat ik in een Spiritueel Centrum was. Dat was nieuw een spiritueel centrum, een nieuw concept.
Er waren allemaal mensen die begleid werden tot bewustwording en zelfrealisatie.
Het was erg mooi, ik had een erg mooi gevoel toen ik er binnen stapte en het doel begreep.

Er waren echter niet allemaal de juiste mensen in dat spirituele centrum. Sommige mensen voelde niet goed aan qwa energie.
Zo was er een man met een kaal hoofd, stevig gebouwd die ik wel eens eerder had gezien voelde het. Hij achtervolgde me in het spirituele centrum en hij wilde iets van me, wat weet ik niet maar het voelde niet goed.
Er was ook een van de begleiders die (ik ook in het echt ken van een spirituele beurs)en die ook niet zo goed mij me overkwam, qwa energie, het voelde erg negatief net zoals met die man. ( In het echt toen ik haar op de beurs tegenkwam voelde ze ook al niet goed).

Ik liep in het centrum over de gangen, er waren allemaal kamertjes waar begleiders een op een bezig waren met een client ( weet even geen beter woord). Als ik voorbij liep en in een van de kamers keek en daarna weer wegliep, deden de begleiders de deuren dicht die open stonden toen ik langsliep. Net of dat ik iets niet mog zien wat ze daar precies uitvoerden. Net of er wat achter werd gehouden.
In de kamers zag ik clienten onder een soort van hypnose. De sfeer die er was, was heel vreemd en voelde raar aan. Net als iets wat niet klopt.
Ook waren er meerdere groepsruimtes die bevonden zich gewoon in de gang op verschillende plaatsen.
Er was dan een groep mensen van 5 personen en een aantal begleiders. De mensen (clienten) kwamen heel raar over net of ze er niet echt bij waren met hun verstand een soort van trance.

Buiten was een soort aanlopp brug naar het gebouw toe. Het was er heel druk, heel veel mensen die op weg waren naar binnen toe. Daar zag ik ook de man met het kale hoofd voor het eerst die me toen begon te achtervolgen.

De sfeer in het gebouw was vreemd, onwerkelijk, niet gepast, klopte niet helemaal.

Het concept was mooi een spiritueel centrum voor bewustwording van jezelf.

Wat deze droom betekent ben ik nog niet over uit, heeft iemand een idee?
Liefs aNNe
Gelogd
Om mij heen heeft God gezegd zijn de Engelen van Israel. Links van mij is Michael en rechts is Gabriel, voor mij is Uriel en achter mij Rafael, boven mij Gods aangezicht en liefde om mij heen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re: Droom over een Spiritueel Centrum
« Reactie #1 Gepost op: januari 01, 2009, 07:05:10 pm »

Het eerste waar ik aan moet denken is de film The Island. Heb je die gezien? Zo nee, zeker kijken. Misschien dat het je helpt om deze droom verder te begrijpen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.106 seconden met 22 queries.