Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraagje LPChip  (gelezen 2905 keer)

Cherry88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Vraagje LPChip
« Gepost op: juli 18, 2017, 03:45:12 pm »

Bij voorbaat excuses LPChip voor dit topic met je naam :P
Ik zag je reactie op een topic over de pijnappelklier en had gelijk iets van hmm.. volgens mij kun jij mij meer vertellen.
Qua contact met je gidsen etc, is er iets wat je over mij doorkrijgt of mij mee kunt geven?

Mijn ontwikkeling is altijd apart geweest met vallen en opstaan van heel actief naar helemaal afzweren etc etc.
Ben ergens wel benieuwd waar voor mij winst te halen valt, in welke hoek ik het kan zoeken en wat mijn mogelijkheden zijn.

Thanks alvast!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje LPChip
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2017, 04:09:11 pm »

Hoi Cherry88,

Oh, dat geeft niets hoor. Viel lekker op. :D

Ik krijg bij jou sterk het gevoel dat je graag wil, maar als het dan even goed gaat, je door automatisme het laat voor wat het is, en in daardoor in oude patronen vervalt.

Na een tijdje heb je dat door, en dat ervaar je dan als stilstand.

Zo kun je met goede intentie aan iets beginnen, dat gaat dan goed en als je er mee door zou moeten gaan, stop je omdat het lijkt alsof het al opgelost is. Je valt dan weer terug en het lijkt niet te werken.

De tip is dan ook: Als iets werkt, mee door blijven gaan tot je gevoel zegt: nu hoeft het niet meer. En niet zoals nu, doorgaan tot je geen zin meer hebt omdat het lijkt alsof het niet meer hoeft.

Je mag daarin je gevoel vertrouwen, want die heeft het juist. :)

Als je meer wil weten, stel me dan gerust een vraag, dan kan ik daar duidelijker op reageren.

Ik hoop dat dit geholpen heeft.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Cherry88

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje LPChip
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2017, 02:30:09 pm »

Wauw LPChip, dank je voor je antwoord! Mega late reactie want ik heb dus geen melding ontvangen en vond het bericht niet terug *zucht*.
Ik herken het inderdaad wel een beetje, alleen voor mij is het vaak meer dat ik iets probeer of onderneem en dat dan juist lijkt alsof het niet werkt waardoor ik afhaak. Ik mis het vertrouwen in mijzelf en daardoor het doorzettingsvermogen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraagje LPChip
« Reactie #3 Gepost op: augustus 29, 2017, 02:42:45 pm »

Hoi Cherry88,

Je gidsen leiden je hierin. Als je met iets bezig bent, ga dan vertrouwen op je gevoel. Zolang je gevoel zegt dat het goed is, blijven volhouden. Als je gevoel zegt: hoeft niet meer, dan stoppen. Als je gevoel zegt, er is iets anders dat beter werkt, dan zoeken naar iets anders. :)

Je gidsen communiceren met je via jouw gevoel. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.109 seconden met 29 queries.