Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe ervaringen als hsp  (gelezen 26857 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #60 Gepost op: oktober 17, 2017, 11:37:43 pm »

De Schumann Resonantie is een energie die stroomt in de kern van de aarde. Via een meditatie kun je in deze energie tappen en jezelf ermee reinigen en daarna een schild op trekken. Deze helpt je trilling te verhogen waardoor je met de aarde ascentie mee gaat.

Soort van hulp stuk.

Ik heb een Schumann Resonantie meditatiecursus gedaan, en later ook samen met iemand van daar een meditatiecd gemaakt.

Ik heb nog wel cd's liggen voor een vriendenprijsje als je interesse hebt. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Rainbow

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #61 Gepost op: oktober 19, 2017, 12:05:07 pm »

Ok ja ik heb er net even iets over gelezen. Ik houd het in mijn achterhoofd.
Op dit moment heb ik geloof ik nog voldoende aan mijn eigen intuïtie.
Ik merk dat ik weinig met dit soort theorieën kan. Het lijkt dan allemaal zo ingewikkeld terwijl het volgens mij heel eenvoudig is.
Of tenminste, tot nu toe heb ik hetgeen ik deed als heel natuurlijk en eenvoudig ervaren.
Meditatie is voor mij ook onmisbaar gebleken maar ik wist heel lang niet eens dat ik meditatie aan het doen was.
Ik volgde de pull van mijn lijf. En dat bleek dan een soort meditatie te zijn, telkens wel eens andere dat wel.
Ik kwam er pas later achter dat het overeen kwam met verschillende technieken. Probleem met die technieken is alleen dat je erover na moet denken als ze zo uitgebreid beschreven staan en juist dat heb ik voor nu maar even los gelaten geloof ik.

Maar ik probeer wel dingen op te pikken hoor, aan kennis, je weet nooit wanneer het je van pas komt.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Nieuwe ervaringen als hsp
« Reactie #62 Gepost op: oktober 19, 2017, 02:56:01 pm »

Wat jij nodig hebt is een begeleide meditatie. Dan zet je muziek op waar een stem in zit en die begeleid jou in de meditatie. Dan hoef je er niet overna te denken, en kun je gewoon doen.

Maar alleen als je inderdaad een nieuwe meditatie wil doen. :) Je gevoel geeft vaak wel aan of dat nodig is enzo. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 2 3 4 [5]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.195 seconden met 23 queries.