Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Regenboog orb .  (gelezen 3332 keer)

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Regenboog orb .
« Gepost op: juli 12, 2017, 06:10:19 pm »

Hoi allemaal ,

Wat voelen jullie bij deze mooie regenboog orb dit is voor het eerst dat ik er 1 mag fotograveren met meerdere kleuren .

Liefs

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Regenboog orb .
« Reactie #1 Gepost op: juli 12, 2017, 09:39:01 pm »

Technisch gezien is het geen regenboog orb, ofwel een orb met meerdere kleuren. Het lijkt zo, omdat deze snel beweegt in een plek waar veel licht is.

Hij heeft dus een kleur maar dat is niet te zien omdat de foto niet scherp is.

Ik krijg er ook niet echt een connectie mee om die reden.

Het is net als met een foto van iemand die snel voorbij komt, waardoor het beeld heel wazig is, je ziet wel dat het een persoon is, maar je kan niet zien wie omdat het beeld te wazig is.

Zo'n zelfde reactie krijg ik van mijn gidsen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Regenboog orb .
« Reactie #2 Gepost op: juli 14, 2017, 12:29:53 pm »

Dankje voor je reactie .
Dat zou idd de verklaring zijn het ging ook heel erg snel .
Ik heb in de tussen tijd meerdere mediums uitgenodigd en er is nog steeds niemand geweest die mij antwoorden kon geven of helpen .
Het spookt namelijk nog steeds in mijn boerderij en voel me er niet fijn bij .
Soms is het een hele poos stil en dan ineens is er weer activiteit .
Ik hoop dat iemand hier op het forum mij een beetje kan helpen .
Als eerste zie ik regelmatig orbs maar ik zie ook regelmatig een zwarte schaduw en die baart mij zorgen .
Nu hoor ik de laatste tijd een heel raar geluid , het lijkt of er een hele dikke bromvlieg ligt te tollen als ik dan ga kijken stopt het geluid en is er niks te zien zodra ik weer ga liggen om te slapen begint het weer wie heeft dit ooit zelf meegemaakt of gehoord van iemand anders waarom het geluid van een tollende bromvlieg ?
Soms hoor ik vingers en nagels die krassen over mijn kast ......
Ik voel ook een koude zachte wind over mijn gezicht en handen .
Wie kan mij helpen ik zit hier al meer als een jaar mee .

Liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Regenboog orb .
« Reactie #3 Gepost op: juli 15, 2017, 01:39:10 pm »

Het beste is inderdaad een medium.

Verder helpt het om kaarsen in de hoeken van de kamers te branden. Hoeft niet precies in de hoek te zijn, zo'n 10 cm ervanaf mag ook. (we willen niet dat de boel af fikt, al lost dat je probleem wel op. :P)

Salie branden helpt ook om je huis te reinigen.

Deze zwarte schaduw is een negatieve entiteit die een plekje gevonden heeft waar hij graag is. Omdat hij je bang kan maken, en je negatieve energie (angst) gebruikt om zich te voeden, blijft hij.

De bromvlieg kan daadwerkelijk een dier zijn. Eentje die in het donker werkt en daarom stopt als jij de kamer verlicht.

Probeer eens om te gaan slapen met een zaklantaarn naast je. Hoor je het geluid weer, dan doe je de lantaarn aan en schijn je de kamer in. (niet richting het geluid). Als het door blijft gaan kun je de kamer gaan verkennen met de zaklantaarn. Zo kun je onderzoeken waar ongeveer het geluid zit. Als laatste als je weet waar het ongeveer zit, kun je proberen in het donker daar naartoe te gaan en dan als je vlakbij bent, licht te schijnen en kijken wat je ziet.

Ik hoop dat het helpt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.08 seconden met 22 queries.