Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: De forumleden (kletshoekje)  (gelezen 29203 keer)

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
De forumleden (kletshoekje)
« Gepost op: juni 28, 2017, 07:07:10 pm »

Ik heb mij onlangs op dit forum geregistreerd en het valt mij op dat het ook op dit forum erg rustig is.
Hierbij vraag ik mij ook gelijk af wie hier nog regelmatig komen en wat we allemaal te melden hebben.
Laten we hier weer een gezellig forum van maken.
Ik heb mij bij deze hier alvast gemeld  ;D


LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #1 Gepost op: juni 28, 2017, 07:20:36 pm »

Hoi Gouwepeer,

Het klopt dat het een rustig forum is. Veel mensen gebruiken tegenwoording facebook als medium en niet meer zozeer een forum. Ik vind desondanks dat een forum nog steeds een mooi medium is en blijf deze daarom nog steeds aanbieden.

Er staan veel mooie berichten op, en zo af en toe komen er mensen langs met vragen die ik dan verder kan helpen. Hoewel ik natuurlijk hoop dat ze blijven, is het vaak drukte dat men een tijdje afwezig is.

Laten we hopen dat we dit kunnen veranderen in een gezellig forum. :) Ik ben voor! :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #2 Gepost op: juni 28, 2017, 07:41:52 pm »

Hoi LPChip,

Ik ben bekend met de invloed van Facebook op fora, ik heb zelf namelijk ook een forum, beheer nog een ander en ben daarnaast nog op diverse fora actief.
Het voordeel een forum is dat gelijkgestemden met elkaar in discussie kunnen treden, iets wat in Facebookgroepen ook wel kan. Het sterke punt van een forum is dat alle berichten in categorieën staan en weer makkelijk terug te vinden zijn. Op Facebook verdwijnt alles in de grote massa. Verder heeft ook elk forum weer een eigen identiteit, iets wat mij persoonlijk trekt.

Wat ook een trend is is dat bezoekers vaak even kijken of er iets nieuws geplaatst is. Door zelf actief te zijn nodig je anderen uit om ook actief mee te doen. Vandaar dat het mij leuk leek om dit topic te starten  :)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2017, 10:17:15 pm »

Ja precies. En op facebook heb je het probleem dat alles in 1 kanaal komt en je daardoor ook de berichten moet zien die minder met je resoneren. Op een forum kun je veel makkelijker kiezen wat je wel en niet wil lezen.

Ik ken inderdaad het fenomeen dat veel bezoekers (niet alleen op dit forum maar in het algemeen) vaak eerst de kat uit de boom kijken en puur en alleen lezen en soms pas na jaren een bericht plaatsen. En dat mag natuurlijk ook. Het voordeel van lid zijn is dat de forumsoftware dan bijhoudt wat je wel en niet gelezen hebt. Voor gasten is het altijd ongelezen.

Ik ben heel actief, maar dan meer in het helpen van anderen. Heel af en toe plaats ik een nieuw topic, en meestal is dat na aanleiding van communicatie met anderen. Dus als er meer op het forum gecommuniceerd wordt, zal dat voor mij een stuk makkelijker zijn om meer op het forum te posten. :)

Dus ja, ik vind het een mooi initiatief, dit topic. Dankjewel. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #4 Gepost op: juni 28, 2017, 10:51:25 pm »

Nou maar hopen dat anderen dit voorbeeld gaan volgen  ;D

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #5 Gepost op: juni 29, 2017, 11:57:40 am »

Inderdaad.

Ik zit eraan te denken om een soort van chat forum erbij te maken waar je casual zoals in dit topic over alles kan praten.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #6 Gepost op: juni 30, 2017, 01:01:17 am »

Ik ben vaak ook een van de wat actievere. Al is er op dit moment voor mij even een punt waarin ik heb gekozen wat minder actief te zijn. Met name omdat er een energie is die ik niet heb erkent voor jaren en die nu op komt dagen. Daarbij is stilte nodig om te voelen. Waarom wil je dat veranderen. Facebook is drukte, onrust en niet te volgen noch te begrijpen... It is a book about the face. The impression of the physical. This is not about physical but heart felt things..
Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #7 Gepost op: juli 04, 2017, 02:21:19 pm »

Vandaag voor de zoveelste keer weer dubbele getallen gezien: vanmorgen 11:11 en zojuist om 14:14 mijn koffiepauze gestart.
Aangezien ik zelfstandig ondernemer ben heb ik geen vaste tijden.
Verder heb ik ook een behoorlijke tijd (tot een kleine 2 maanden geleden) bijna dagelijks zowel 18:18 als 19:19 voorbij zien komen.

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #8 Gepost op: juli 04, 2017, 03:32:56 pm »

Leuk is dat he. Ik zie ze ook regelmatig. Soms 11:11 en 22:22 en andere keren 3:33. De andere getallen zie ik ook wel, maar hebben voor mij mindere waarde. Daarom vallen die minder op voor mij, maar die zik ik ook zekerweten. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #9 Gepost op: juli 04, 2017, 08:59:02 pm »

Dubbele getallen zijn leuk. Net zoals herhalende zinnen lezen. Dus dat je s'ochtends iets leest en s'avonds bijna hetzelfde ergens anders.
Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #10 Gepost op: juli 04, 2017, 10:30:47 pm »

Dus dat je s'ochtends iets leest en s'avonds bijna hetzelfde ergens anders.

Dat heb ik nog niet mee gemaakt.
Wel dat er een bepaald lied in mijn hoofd zit en deze dan ineens op de radio komt.
Of iemand iets horen vertellen wat ik zelf net zat te denken.

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #11 Gepost op: juli 04, 2017, 11:18:05 pm »

Dus dat je s'ochtends iets leest en s'avonds bijna hetzelfde ergens anders.

Dat heb ik nog niet mee gemaakt.
Wel dat er een bepaald lied in mijn hoofd zit en deze dan ineens op de radio komt.
Of iemand iets horen vertellen wat ik zelf net zat te denken.
Ja nu als die dingen opvallen heb je er heel veel aan. Het kunnen kleine dingen zijn. Ook zoals de herhaalde gedachte dat je om moet fietsen en het dan toch niet doen en een wat mindere ervaring krijgen. Twijfel nooit aan dat stemmetje/dat gevoel.
Denk dat veel communicatie ook door liedjes of gelijkgestemde gedachten en woorden komen.
« Laatst bewerkt op: juli 04, 2017, 11:23:33 pm door Beam of Light »
Gelogd

gouwepeer

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
    • spiritueel wetenschap ruimte forum gouwepeer.nl
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #12 Gepost op: juli 05, 2017, 10:00:16 pm »

Het blijft bijzonder hoeveel (positieve) invloed die kleine dingen kunnen hebben.
Hoe lang hebben jullie al iets met het spirituele?

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #13 Gepost op: juli 05, 2017, 10:04:15 pm »

Het blijft bijzonder hoeveel (positieve) invloed die kleine dingen kunnen hebben.
Hoe lang hebben jullie al iets met het spirituele?
Ehm.... zolang ik me kan herinneren. Dat is dus vanaf mijn vierde en ben nu negentien... dus ja... lang?
Ja het zijn vaak de kleine dingen die uiteindelijk wonders blijken te zijn. Dat maakt ook dat we vaak de wonderen van de wereld niet zien. Zelfs als we denken dat onze kleine inbreng weinig uit zal halen, dan haalt het nog veel uit. Immers creëren we onze leefomgeving elke dag, vanaf het moment dat we geboren zijn. Hoewel ik wel moet toegeven dat wanneer we bewust eigen keuzes gaan maken de creaties ook duidelijker worden en meer invloed van onszelf krijgen.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De forumleden (kletshoekje)
« Reactie #14 Gepost op: juli 05, 2017, 10:19:13 pm »

Ik vanaf mijn geboorte. Ik ben dan ook deze keer op aarde vooral om anderen te kunnen helpen. Een bijna-dood-ervaring op zeer jonge leeftijd heeft me de zet gegeven om veel sneller bij mijn ware ik te komen.

En jij Gouwepeer?

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.155 seconden met 22 queries.