Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ruiken van lijkgeur  (gelezen 7141 keer)

yaelle

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Ruiken van lijkgeur
« Gepost op: april 22, 2017, 05:06:12 pm »

Hallo allemaal,

Ik ben een Belgisch meisje van 21 jaar dat sinds heel jonge leeftijd geïnteresseerd is in het paranormale. Zelf heb ik nog geen paranormale gebeurtenissen meegemaakt. Wel heb ik 1 keer te maken gehad met slaapverlamming (volgens mij).

Ik zit met iets heel vervelends waarop ik geen antwoord kan vinden. Enkele weken geleden werd ik wakker midden in de nacht na een nachtmerrie. Ik herinner me nog dat ik tijdens het dromen in aanraking kwam met een 'lijkgeur', een vieze indringende geur die in mijn neus hing. De nachtmerrie ging ook over de dood. Ik ben nog nooit in aanraking gekomen met een dood lichaam dus ik weet niet hoe lijkgeur ruikt, maar iets in mij legt de link tussen de geur en de dood. Toen ik klaar wakker was, kreeg ik de geur nog steeds niet uit mijn neus. Ik heb zeker een halfuur wakker gelegen met de geur in mijn neus voor ik terug in slaap ben gevallen.

Nu nog kan ik me de geur levendig voorstellen. Het lijkt net alsof ik ooit in mijn leven in aanraking ben gekomen met deze lijkengeur, terwijl dit totaal niet het geval is.

Kan iemand dit verklaren of plaatsen? Ik zou heel graag een antwoord krijgen.

Veel liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ruiken van lijkgeur
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2017, 07:19:53 pm »

Beste Yaelle,

Wat je hebt ervaren is een paranormale gebeurtenis. Een gids, entiteit of overleden familielid heeft jou deze geur laten ruiken terwijl je sliep. Een geur ruiken, aanraking of ander soort gebeurtenis in de echte wereld wanneer je slaapt vertaald zich naar een gebeurtenis in je droom. Hoewel de droom deze gebeurtenis anders kan laten doen lijken dan in werkelijkheid gebeurd, zal er wel een zekere gelijkenis in zitten.

Voorbeeld: Ik lag eens te slapen toen een neef van mij leuk dacht te zijn. Hij gooide een plastic globe/bal naar mijn hoofd omdat hij dacht dat ik wel wakker was en mijn reactie wilde testen. Die bal kwam natuurlijk niet hard aan, want het was net als een strandbal super licht. Maar in mijn droom liep ik op een schoolplein van vroeger en toen was er een jongen die een voetbal naar mij trapte. Ik keek echter niet op dat moment naar hem en draaide net mijn hoofd naar hem toe toen de voetbal recht in mijn gezicht terecht kwam. Precies op dat moment kwam die globe op mijn neus terecht en werd ik wakker.

Waarom ze jou deze geur wilden laten ruiken kan ik je niet vertellen.

Mijn gidsen geven aan dat er voor jou het een en ander eerst nog moet gebeuren voordat je achter de betekenis van de geur komt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Ruiken van lijkgeur
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2017, 07:42:29 pm »

Ik denk dat je hier niet teveel achter moet zoeken. Je hersenen zaten waarschijnlijk nog tussen slapen en ontwaken in waardoor je zintuigen bepaalde dingen opvingen vanuit jouw droom. Een andere verklaring kan zijn dat er op dat moment geesten aanwezig waren, een vieze lijkengeur dat ruik ik vaak als de persoon nog niet lang overleden is en nog niet over is gegaan... is er recent iemand overleden in jouw omgeving?
Gelogd

yaelle

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Re:Ruiken van lijkgeur
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2017, 08:18:00 pm »

Bedankt om zo snel te reageren allebei!

LPChip : geven je gidsen aan dat ik nog een ontmoeting ga krijgen met het paranormale? Ik vind het allemaal heel interessant maar ben angstig om zelf dingen te ervaren.

Lena : ik heb gelukkig nog maar één naaste verloren, mijn oma, maar dat is alvast 3 jaar geleden zonder teken.

Veel liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Ruiken van lijkgeur
« Reactie #4 Gepost op: april 22, 2017, 08:35:59 pm »

Ze willen niet specifiek zijn, want het pad zelf is even belangrijk als het eindresultaat.

Het gaat dus ook om de ervaringen eromheen. Ze wilden wat ik in eerste instantie schreef delen om jou op het goede spoor te zetten.

Ze zeggen dat ik me niet druk hoef te maken, en jij ook begeleid wordt. Ga op onderzoek uit en de antwoorden zullen naar je toekomen.

Ze zeggen wel, specifieke vragen willen ze best beantwoorden, maar dat zijn dan meer vragen die je met ja en nee kan beantwoorden, hoewel het antwoord niet zo zwart/wit een ja of nee hoeft te zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.057 seconden met 22 queries.