Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Hoi ik ben Angel  (gelezen 6880 keer)

*Angel*

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Hoi ik ben Angel
« Gepost op: april 21, 2017, 12:12:19 pm »

Ben moeder van een paranormale dochter, die niet blij is met haar gaves (angst?).
Zelf ben ik wat gevoeliger als de meeste mensen. Ik hoop hier wat kennis op te doen wat betreft de gaves van mijn dochter.

Groetjes Angel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #1 Gepost op: april 21, 2017, 03:24:25 pm »

Hoi Angel,

Welkom op Armina. :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet en stel ze gerust.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #2 Gepost op: april 21, 2017, 09:31:36 pm »

Welkom Angel!

Mochten er vragen zijn dan sta ik ook altijd voor je klaar. Al moet ik zeggen dat LPChip het meeste uitlegtalent heeft haha
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #3 Gepost op: april 21, 2017, 09:43:58 pm »

Zo goed ben ik niet hoor... :P

Mijn gidsen doen het meeste werk. Ik ben vaak slechts doorgeefluik. :D

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #4 Gepost op: april 21, 2017, 10:18:39 pm »

Dan het beste vertaalwerk hahhah ;D
Ja dat is waar, mijn gidsen doen meestal ook het meeste tijdens uitleg maar alsnog. Je slaat nogal vaak de spijker op de kop! :P

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

*Angel*

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #5 Gepost op: april 21, 2017, 10:52:53 pm »

Hebben jullie enig idee waarom ze niets met haar gaves wil doen? Het lijkt of ze bang is ervoor, laatst was ze vreselijk bang omdat ze wakker werd van het tikken op haar arm terwijl er niemand was. Een paar weken later werd ze wakker en hoorde ze een stem fluisteren in haar oor. Ze heeft een tijd last gehad van geesten die haar vroegen om boodschappen door te geven aan hun naasten, ze kon precies zeggen wat ze van haar wilde en hoe ze uitzagen. Ze vroeg hun om weg te gaan of bracht hun naar het licht samen met haar overleden opa. Ze snapt het allemaal niet goed en weet niet of ze de geesten nu echt ziet. Ze zegt de ze wel goed kan voelen. Als ik wel eens vreselijke pijn heb vraag ik haar of ze me wil helpen, dat doet ze alleen als ik erna vraag. Ze kan het echt goed, maar zelf denkt ze dat ze het niet goed doet. Dieren helpt ze wel graag.
Fijn dat ik hier vragen kan stellen!

Liefs Angel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #6 Gepost op: april 22, 2017, 12:05:46 am »

Ze heeft last van 2 verschillende dingen.

1. Ze weet inderdaad niet goed wat ze nou allemaal kan en wat het betekend. Het stukje kennis is gelukkig goed op internet te vinden. Zeg maar eens tegen haar dat ze op internet moet zoeken naar HSP. Ze zal versteld staan hoe veel mensen hetzelfde zijn als haar. ;)

2. Ze wil ook weleens normaal zijn. Anderen zijn dat ook, waarom zij dan niet? Handig is om te weten dat de helft van de mensen wel spiritueel of paranormaal zijn, maar dit niet durven te uiten. Zeker nu in deze tijd zijn steeds meer mensen zich aan het openstellen voor wat er allemaal mogelijk is en dat wordt alleen maar meer. Het zal dus bespreekbaarder worden, en ze zal merken dat ze niet alleen in deze wereld is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #7 Gepost op: april 22, 2017, 07:24:16 am »

Die punten van LPChip kloppen dus daar ga ik niet verder op in. Dieren helpen is prettiger omdat die meer rust en echtheid uitstralen dan mensen. Dit betekend dat ze je nooit veroordelen en gewoon zijn, op een oprechte manier. Dit betekend natuurlijk dat gevoellige mensen soms liever bij dieren zijn.

En wat betreft mensen die het accepteren zou je haar door kunnen sturen naar mijn Facebookaccount "Beam of Light" daar werk ik soms op en alleen als je het vriendenaantal dat ik nauwkeurig heb uitgezocht (staan nog mensen die vrienden willen worden) dan begrijp je wel hoeveel acceptatie er is.

Ook doet een vriend van mij daar het Body en Soul evenement. Dat is in België en daar komen veel spirituele mensen samen met allerlei dingen. Misschien een idee om daar heen te gaan, dan kan ze gelijke mensen echt ontmoeten.
Gelogd

*Angel*

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #8 Gepost op: april 22, 2017, 11:16:13 am »

Bedankt!
Het klopt precies, ze wil soms normaal zijn zoals haar leeftijd genootjes. Dieren zijn voor haar heel belangrijk, haar twee hondjes zijn haar alles!
Ze zegt ook, dat ze het soms niet allemaal begrijpt..........en dat mensen gaan zeggen dat ze een heks is.

Ik ga vaker met haar naar een medium, die haar heel goed heeft geholpen. Hij zegt steeds tegen haar dat wanneer ze iets met haar gave gaat doen, dat ze het beter gaat begrijpen en dat ze daar zelf ook voordeel bij heeft.
We zijn al vaker met haar naar een beurs geweest van SEM, als ze daar rond loopt zie ik aan haar dat ze zich daar helemaal thuis voelt.
Een paar weken geleden heeft ze m.lenormand kaartjes gekocht, advies was om te beginnen met elke dag een kaartje te trekken en voelen wat het haar zegt. Na een paar dagen stopte ze met de kaartjes, waarop ik vroeg waarom ze geen kaartje meer trok. Telkens gaf ze mij geen andwoord of zei dat doe ik straks wel. Vorige week zei ze, ik trek geen kaartjes meer omdat ik een paar keer een negatieve kaart heb getrokken. Heb haar uitgelegd dat dit is om te oefenen en het nu niet zo serieus moet nemem.

Liefs Angel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #9 Gepost op: april 22, 2017, 11:27:15 am »

Vertel haar ook dat kaarten niet per definitie negatief zijn, maar dat ze een positieve naklank hebben.

Bijvoorbeeld de Tarotkaart "de dood" schrikt veel mensen af. Maar als je je in de tarot verdiept, dan betekend de kaart: een periode eindigd zodat een nieuwe periode kan beginnen. Het is dus meer overgang naar iets nieuws, dan dat iets stopt.

Maar het is aannemelijker dat ze last heeft van een trauma (misschien meer) en dat ze de confrontatie nog niet wil aangaan.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

*Angel*

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #10 Gepost op: april 22, 2017, 12:46:48 pm »

Ze heeft een lange en moeilijke periode achter de rug! Ze is vier jaar ernstig ziek geweest en in deze periode heeft ze ook geen onderwijs kunnen volgen. Ze heeft inmiddels haar studie weer opgepakt via de wereld school en hoopt binnenkort te kunnen overstappen naar het volwassen onderwijs.
Ze heeft het op de basisschool niet altijd even gemakkelijk gehad. Ik dacht altijd dat ze super verlegen was, ze heeft destijds drie assertiviteits trainingen gevolgd maar helaas zonder resultaat. Wij wisten niet dat ze hsp was en de leraren waarschijnlijk ook niet.........
Het gaat nu goed met haar, ze heeft een paar vriendinnen (een heel hecht groepje) van de middelbare school waar ze in de weekenden mij op stap gaat. Vind ze ook heel gezellig, maar de dag erna is ze kapot! Ze denkt nu zelfs na over een studie in het buitenland!

Heeft ze dan een trauma overgehouden van de basis school waar ze nu nog last van heeft of heeft het meer te maken met haar ziekteverleden? Ze is heel gesloten en verteld nooit iets over waar ze mee zit.........dat is moeilijk voor ouders.

Liefs Angel.

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Hoi ik ben Angel
« Reactie #11 Gepost op: april 22, 2017, 07:13:48 pm »

Waar ze een trauma aan overgehouden heeft kan ik zo niet zeggen. Dat zal ze zelf moeten achterhalen door te kijken waar ze bang van wordt of wat hele sterke negatieve gevoelens opwerkt, waarbij ze in paniek kan raken.

Dit trauma kan overigens ook uit een vorig leven komen. Regressie therapie helpt om de oorzaak van angsten te vinden en te helen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.26 seconden met 23 queries.