Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dubbele getallen  (gelezen 3987 keer)

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Dubbele getallen
« Gepost op: april 17, 2017, 09:43:50 pm »

Hé heb even een vraagje. Zie de laatste tijd steeds vaker dubbele getallen. Dit begon toen ik een bepaalde
man ontmoette. Het schijnt dat nog een ander persoon waar hij close mee was (voor mij) hetzelfde ervaarde. Ik denk dus dat het iets met hem te maken heeft maar dit weet ik niet zeker. Ik
heb inmiddels geen contact meer met deze persoon maar blijf de dubbele getallen gezien. Het begon met 11:11 maar nu zie ik inmiddels allerlei dubbele getallen de hele dag door. Hijzelf zag de dubbele getallen ook sinds wij elkaar ontmoet hadden. Vind het zo een vreemd fenomeen en wil nu weleens weten wat het te betekenen heeft.
Hopelijk kan iemand mij wat opheldering geven.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Dubbele getallen
« Reactie #1 Gepost op: april 18, 2017, 09:22:24 am »

Dubbele getallen zien komt veel voor. Ik zie ze zelf ook regelmatig.

Wanneer je dubbele getallen ziet, dan is dit een teken van je gids of engel. Ze willen je laten weten dat je op de goede weg bent.

Nu is het ook zo dat de getallen zelf een betekenis hebben die nog duidelijker aangeeft wat de boodschap inhoudt. Gelukkig is er veel informatie op internet te vinden over dubbele getallen en meester getallen. (11 en 22 en 33, etc zijn meestergetallen)

Citaat
1, 11, 111, and 1111 in Angel Numbers all mean: "Keep your thoughts positive, because your thoughts are manifesting instantly into form. Focus only upon your desires and not upon your fears.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Dubbele getallen
« Reactie #2 Gepost op: april 18, 2017, 10:48:16 pm »

Dubbele getallen zien komt veel voor. Ik zie ze zelf ook regelmatig.

Wanneer je dubbele getallen ziet, dan is dit een teken van je gids of engel. Ze willen je laten weten dat je op de goede weg bent.

Nu is het ook zo dat de getallen zelf een betekenis hebben die nog duidelijker aangeeft wat de boodschap inhoudt. Gelukkig is er veel informatie op internet te vinden over dubbele getallen en meester getallen. (11 en 22 en 33, etc zijn meestergetallen)

Citaat
1, 11, 111, and 1111 in Angel Numbers all mean: "Keep your thoughts positive, because your thoughts are manifesting instantly into form. Focus only upon your desires and not upon your fears.
Bedankt voor het antwoorden. Ben mij inderdaad ook aan het verdiepen in de betekenis van dubbele getallen. Interessante materie. Zoals ik al schreef heb ik dit nooit eerder meegemaakt totdat ik een specifiek persoon ontmoette. Zou er een verband kunnen zijn? Dat mijn gidsen nu misschien beter door kunnen komen omdat hij een heel spiritueel persoon is en de poorten daardoor wagenwijd openstaan. Ik roep maar wat hoor maar heb zelf wel het gevoel dat er een link is kan er alleen de vinger niet op leggen...
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Dubbele getallen
« Reactie #3 Gepost op: april 18, 2017, 10:52:42 pm »

Dankzij hem ben je meer open gaan staan voor het spirituele. Je bent het altijd al geweest, alleen door hem ben je gevoeliger geworden. Dus hij is niet de oorzaak maar een trigger.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Dubbele getallen
« Reactie #4 Gepost op: april 19, 2017, 12:19:28 am »

Dat klinkt aannemelijk dank je  :)
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.046 seconden met 22 queries.