Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Leven in de 5e dimensie  (gelezen 23908 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Leven in de 5e dimensie
« Gepost op: maart 23, 2017, 03:57:53 pm »

Inleiding
Ik voelde mij geroepen om deze informatie nog eens te schrijven, omdat er behoefde naar lijkt te zijn.

Deze informatie komt uit channelings van buitenaardsen waarin hun hebben uitgelegd hoe het werkt. Deze channelings waren gepost in 2012 en eerder en kan ze helaas niet meer terugvinden. Gelukkig zijn er ook boeken geschreven waar dezelfde informatie in terugkomt, dus voor wie zich er verder in wil verdiepen is dat zeker mogelijk.

Verschillende dimensies
Allereerst wil ik uitleggen dat er verschillende concepten bestaan waarbij dezelfde naamgeving gebruikt wordt, maar iets anders bedoeld wordt. Ik zal deze benoemen als technische wetenschap en spirituele wetenschap. Wanneer we praten over leven in de 5e dimensie, dan zullen de meeste mensen doelen de uitleg bij spirituele wetenschap. Dit concept is ook hetgeen door de buitenaardsen was gechanneld.

Dimensies volgens de technische wetenschap
De technische wetenschap bepaald dimensies op basis van wat het kan meten. Een dimensie is hierbij een eigenschap waarin de ruimte gemeten wordt. bij 1D kennen we alleen lengte. Een lijn kan gezien worden als 1D. Je kan langs deze lijn diverse punten pakken, maar je kan alleen vooruit of achteruit als je die lijn zou bewandelen als een pad. Om een idee te geven van leven dat zijn beleefwereld als 1D ziet kun je denken aan planten en bomen. Ze groeien de lucht in en hebben verder geen mogelijkheid om zich te verplaatsen.

Dan heb je vervolgens 2D. 2D kent 2 dimensies, namelijk hoogte en breedte. Denk maar aan een vierkant of rechthoek. Een voorbeeld van leven dat zijn beleefwereld als 2D ervaart kan zijn: mos, plankton, schimmel, etc. Hun groeien vanuit hun kern in meerdere richtingen, maar volgen daarbij wel altijd het oppervlak waar ze op zitten.

Dan heb je daarna 3D, welke hoogte, breedte en diepte(of lengte) kent. Dit is de fysieke wereld zoals wij deze ervaren.

Omdat wij 3D wezens zijn, is het enorm moeilijk om voor te stellen wat 4D en hoger is. De technische wetenschap heeft hierover gespeculeert en hanteert daarbij een aantal verschillende theorieen. Bijvoorbeeld dat de 4e dimensie tijd is, omdat dit lineair is voor ons en wij 3D wezens zijn, zou dat kunnen. Een andere theorie is dat dit parallelle universums zijn. Dus, voor elke actie zijn ontelbare mogelijke uitkomsten, en op basis van welke actie je doet, spring je naar een ander universum.

Dimensies volgens de spirituele wetenschap
De spirituele wetenschap bepaald dimensies op een heel andere manier. Alles trilt. Voorbeeld: Als je diep inzoomt op ons lichaam, dan zie je eerst de huid, daarna de cellen, en daarna de moleculen. Moleculen zijn constant in beweging.

De dimensies zijn vormgegeven door hoe snel iets trilt. Als iets sneller gaat trillen, dan komt er een moment dat het niet meer in een dimensie kan zijn, en komt het in een andere dimensie terecht. De moleculen van ons huidige koolstof lichaam kunnen niet heel snel trillen en daarom leeft ons lichaam in de 3e dimensie. Onze ziel is pure energie en trilt veel hoger. De ziel bevindt zich op dezelfde plek als ons lichaam, alleen doordat deze veel sneller trilt kunnen wij de ziel niet zien. De ziel bevindt zich in de 4e dimensie. De 4e dimensie is volledig toegankelijk voor ons alleen kun je deze pas waarnemen als je vanuit je ziel waarneemt en niet vanuit je lichaam.

Denk hierbij aan astraal reizen(out of body experience), dromen, entiteiten, en doodgaan.

De 5e dimensie noemen we ook vaak de hemel en trilt nog veel hoger. Omdat deze dimensie zo veel sneller trilt is het niet mogelijk om fysiek contact te maken met een aards lichaam. De afstand in trilling is simpelweg te groot.

Dit is de reden dat wij onze trilling verlagen als we een incarnatie doen. Zo gaan we van de 5e dimensie naar de 4e dimensie zodat we onze ziel kunnen koppelen aan een aards lichaam.

Als we komen te overlijden, en de connectie tussen ons aardse lichaam en ziel verbroken is, dan ervaren we vanuit de ziel in de 4e dimensie. Omdat we onze trilling hebben moeten verlagen kunnen we niet direct naar de 5e dimensie toe. We moeten eerst de dood accepteren en alles waar we een energetische connectie mee hebben moeten we loslaten. We verwerken en accepteren onze dood. Wanneer dat gebeurd is zie je de tunnel van wit licht wat in feite een bewustzijnssprong is en een enorme verhoging van je trilling. Men verwacht een fysieke witte tunnel te zien, maar het is net als met flauwvallen dat alles ineens zwart voor je ogen wordt, zo wordt nu alles ineens wit.

Veel van de buitenaardse rassen leven ook ik de 5e dimensie. Hun zijn in staat om hun trilling te verlagen waardoor ze in onze dimensie kunnen komen en daardoor ineens zichtbaar worden en op dezelfde manier ook weer onzichtbaar kunnen worden.
Wanneer je zonder stoffelijk lichaam leeft (dus alleen je ziel) en je bent in de 5e dimensie dan heb je toegang tot alle levens die je hebt gehad. Je kan besluiten om opnieuw op aarde te incarneren om meer te leren. Wanneer je genoeg geleerd hebt, kun je gids worden, en daarna engel en aardsengel. Zodra je genoeg geleerd hebt en je trilling nog meer wil verhogen, dan kun je naar de 7e dimensie groeien. Deze dimensie is een collectief bewustzijn en bevat alles wat planetair leeft. Je wordt onderdeel van de energie van een planeet en alles wat erop leeft. Het is hierbij niet meer belangrijk om het leven van een individu te hebben en te volgen. In plaats daarvan ervaar je dat van alles wat op de planeet leeft tegelijk.

Verhoog je je trilling nog meer en groei je nog verder door, dan kom je uit op de 10e dimensie waarbij het bewustzijn niet van 1 planeet ervaren wordt, maar van het hele sterrenstelsel, en waarschijnlijk nog veel meer, maar dit valt buiten wat onze wetenschap kent.

De ascentie
Okee, nu ik heb uitgelegd hoe dimensies werken, en dat het gebasseerd is op onze trillingsfrequentie, hoe werkt dat dan met ons?

De aarde is begonnen met zijn ascentie. De trilling van de aarde is al enorm verhoogd en is zich nog meer aan het verhogen om zo een breed spectrum te beslaan. Door de omvang van de aarde en wat erop leeft is het mogelijk om op zo’n manier te trillen dat het niet in 1 dimensie is, maar in meerdere dimensies. De aarde bevindt zich zowel in de 3e en 4e dimensie als in de 5e dimensie, maar is nog bezig om zich goed in de 5e dimensie te manifesteren. Dit proces duurt voort en kan nog zeker enkele tientallen jaren voortduren.

Het zorgt ervoor dat wij mensen in de 3e dimensie kunnen groeien en ascentie kunnen doen om zo ook naar de 5e dimensie te groeien.

Doordat wij ons bewustzijn verhogen, zenden wij meer liefde uit naar ons lichaam en hoe meer we dit doen, hoe meer we de negativiteit uit het lichaam halen. Naarmate we onze trilling steeds meer verhogen, kristalliseert ons fysieke lichaam en transmuteert het van een koolstof lichaam naar een kristal lichaam, net zoals je kristal krijgt als je houtskool met enorme kracht samenperst (metafoor). Dit is overigens een proces dat niet maar een paar jaar duurt, maar veel langer. Maar we zullen wel al veel sneller de effecten voelen omdat we qua bewustzijn eerst de dimensies ervaren voordat we ons lichaam erin kunnen verankeren.

Nawoord
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg was. Het is ongelofelijk veel informatie om in een zo klein mogelijk bericht te plaatsen. Er zijn genoeg boeken te vinden mocht je meer willen weten. Heb je vragen, stel ze gerust door een reactie te plaatsen op dit bericht.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Leven in de 5e dimensie
« Reactie #1 Gepost op: maart 23, 2017, 04:05:51 pm »

Inleiding
Dit bericht is een aanvulling op het vorige bericht. Ik wilde het vorige bericht niet te lang maken, en dat is niet echt gelukt. Het is een hele boel informatie geworden, maar wel allemaal noodzakelijk. Toch heb ik het gevoel dat het belangrijkste van het bericht er niet in zit.

Dit bericht gaat alleen over de spirituele wetenschap.

4e dimensie, wat is het?
De 4e dimensie is een tegenhangende dimensie van de 3e dimensie. De trillingen zijn hoger, maar liggen dicht genoeg bij elkaar dat er een verbinding mogelijk is. Zo kunnen wij met onze ziel in de 4e dimensie leven, terwijl we tegelijkertijd met ons fysieke lichaam in de 3e dimensie leven.

Maar wat is de 4e dimensie eigenlijk? Wat zijn z'n kenmerken? De 4e dimensie is de dimensie van de creatie en manifestatie. Sommige mensen denken dat tijd niet bestaat in de 4e dimensie, maar dat is onjuist. Tijd bestaat nog steeds even goed als het bestaat in de 3e dimensie, maar omdat je in de 4e dimensie kan creëren en manifesteren, lijkt het soms alsof tijd niet bestaat.

Wanneer wij gaan slapen, komt onze ziel los van het lichaam en kan zo vrij zijn in de 4e dimensie. Wij blijven met een zilver koord vast zitten aan ons lichaam en geloof het of niet, we gaan niet heel ver van ons lichaam weg. In je droom kan je creëren wat je wil en dat doe je door elke omgeving waar je maar wil zijn om je heen te creëren. Wij kunnen dan ook niet teleporteren in de 4e dimensie, wij creëren gewoon datgene waar we willen zijn om ons heen.

Weleens in je droom willen rennen maar het niet kunnen? Sterker nog, probeer je nu eens voor te stellen dat je de voordeur uitloopt en dat je naar een vriend of vriendin toe gaat lopen. Probeer je de hele wandeling voor te stellen hoe je elke stap loopt en waar je bent. Lukt niet hè!

Wanneer iemand komt te overlijden maar hij zijn dood niet kan accepteren, dan creëert hij zijn eigen wereld waar hij zijn oude leven voort blijft leven alsof er niets aan de hand is. Hij herleeft die laatste dag elke dag opnieuw, tot hij accepteert dat hij dood is. Vanuit de 3e dimensie kan dit ervaren worden doordat er elke dag op hetzelfde tijdstip gestommel te horen is, terwijl er niets is.

Tijd blijft op dezelfde manier werken als in de 3e dimensie. Je creëert een wereld en beweegt voorwaarts in tijd door deze wereld. We kunnen creëren dat het moment in tijd op pauze lijkt te staan, en spoelen zou ook kunnen, maar dit zijn creaties, niet het bewegen buiten de tijdsgrens. Dit zou ook niet kunnen want je ziel blijft verbonden met je aardse lichaam en de enige manier hoe deze constructie kan blijven werken, is door tijd gelijk te houden in de 3e en 4e dimensie.

Tijd kan langzamer en sneller lijken te gaan maar dat heeft dan alles te maken met hoe wij de tijd ervaren en hoe wij eromheen onze realiteit creëren.

5e dimensie, wat is het?
De 5e dimensie heeft een veel hogere trillingsfrequentie en heeft geen overlapping met de 3e of 4e dimensie. Begrijp me overigens niet verkeerd, de 5e dimensie bestaat wel op dezelfde plek als de 3e en 4e dimensie, alleen de golven raken elkaar niet. Daarom kun je de 5e dimensie niet waarnemen. Andersom kunnen zij ons wel waarnemen.

Je kan dit vergelijken met een koe en een mens. Wij mensen zien Rood, groen en blauw als licht. Koeien zien echter alleen groen en blauw. Ze zien geen rood, geen geel, geen oranje en ook geen bruin. Althans ze zien wel de objecten, maar het heeft een andere kleur voor hun.

In de 5e dimensie bestaat echter geen tijd, en wanneer een ziel genoeg geleerd heeft kan deze zijn trilling verlagen om zo op elk willekeurig moment in de 4e dimensie te komen. Op deze manier kunnen wij via onze gidsen communiceren met overledenen.

De 5e dimensie bestaat voor de ontwikkeling van je ego, je ziel. Het daalt af naar de 3e en 4e dimensie om zo individuele lessen te leren en wanneer je terug komt in de 5e dimensie voeg je je lessen samen tot een nieuwe jij.

Ascentie pad
Nu je snapt wat de 4e en 5e dimensie precies inhoudt, is natuurlijk de laatste vraag nog, hoe zit dat dan met de ascentie en het verhogen van de trillingen?

We verhogen onze trillingen zodat we multi-dimensionale wezens kunnen worden die zowel in de 3e als 5e dimensie tegelijk kunnen zijn.

Tijdens de ascentie en het verhogen van onze trillingen zullen we meer in staat zijn om de 4e dimensie waar te nemen, en nog belangrijker, zijn eigenschappen te hanteren. In het begin gaat dit via manifestatie. Je wil iets en het komt uit. Het gaat steeds sneller en makkelijker, tot je op gegeven moment snapt hoe je de werkelijkheid om je heen creëert. Als je trilling zo hoog is dat je naar de 5e dimensie kan, stopt tijd echt met bestaan. Vanaf dat moment creëer je de 3e dimensie zoals jij wil dat deze is en integreer je je ervaringen direct in de 5e dimensie.

Tot slot
Dat was het. Weer een lange post. Sorry. :) Maar ik denk wel dat ik nu alles heb verteld wat ik wil vertellen. Anders ga ik wel een boek schrijven ofzo. :D
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Bij vragen, stel ze gerust. :)
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Leven in de 5e dimensie
« Reactie #2 Gepost op: maart 23, 2017, 07:46:03 pm »

LPChip,

Erg goed geschreven. De beide kijk manieren zijn goed uit gelegd. Ook is duidelijk wat welke dimensie betekend. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat er iets mist... Maar wat kan ik de vinger niet op leggen...
Verder had ik nog eem vraag. Welke invloed hebben de gidsen, engelen en aardsengelen en dergelijke op onze belevingswereld in 4D of 5D?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Leven in de 5e dimensie
« Reactie #3 Gepost op: maart 24, 2017, 10:43:04 am »

Hoi Beam of Light,

Als je weet wat er mist, laat het me graag weten. :)

Citaat
Welke invloed hebben de gidsen, engelen en aardsengelen en dergelijke op onze belevingswereld in 4D of 5D?
Gidsen, engelen en aardsengelen leven in principe in de 5e dimensie. Wanneer een gids ons komt helpen, komt deze naar de 4e dimensie. Een gids geeft staat in contact met jouw ziel op de 4e dimensie, en helpt je te sturen waar nodig. Als je niet spiritueel bent, dan zul je op basis van instinctieve beslissingen toch kunnen sturen. Als je echter voorbij het punt bent om instinctieve beslissingen te maken, en alles vanuit beredenering wil doen, dan zijn de lessen een stuk lastiger, en herhaalt een probleem zich keer op keer. Vanuit beredenatie probeer je steeds een andere oplossing tot er een werkt. Een gids heeft dan moeite om je te helpen, maar probeert de wereld om je heen te sturen zodat het wel lukt.

Gidsen kunnen daarom onderling overleggen en om een gunst vragen. Als jij bijvoorbeeld zo iemand bent die puur met je ratio de wereld verkend, en er moet een belangrijke keuze gemaakt worden, dan zou jouw gids kunnen kijken welke mensen jij kent die invloed kunnen hebben op jouw kijk, die wel beter in contact met hun gids staan. Jouw gids kan dan aan de andere gids vragen om die persoon met jou in contact te laten komen om die beslissing te stimuleren.

Dit kan op hele aparte manieren gebeuren, en kan lijken op heel veel toevalligheden, maar niets is minder waar.

Ben je echter wel spiritueel genoeg, dan communiceren ze rechtstreeks met jou. Hoe is per persoon verschillend. Gezien wij nog lang niet in 5D staat, gaat dit alleen over 4D. Als wij 5D worden, zullen we de gidsen gewoon kunnen zien en met ze praten zoals we dat ook doen als we op school met onze leraren praten.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg was. :)

Dankjewel voor je vraag.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Leven in de 5e dimensie
« Reactie #4 Gepost op: maart 24, 2017, 12:37:36 pm »

Hoi Beam of Light,

Als je weet wat er mist, laat het me graag weten. :)
Ik weet een concept dat ik mis. Echter is dat niet het gehele concept. Echter een deel heb ik gisteren vernomen dus dat zal ik dan zo even nader toelichten.

Citaat
Welke invloed hebben de gidsen, engelen en aardsengelen en dergelijke op onze belevingswereld in 4D of 5D?
Gidsen, engelen en aardsengelen leven in principe in de 5e dimensie. Wanneer een gids ons komt helpen, komt deze naar de 4e dimensie. Een gids geeft staat in contact met jouw ziel op de 4e dimensie, en helpt je te sturen waar nodig. Als je niet spiritueel bent, dan zul je op basis van instinctieve beslissingen toch kunnen sturen. Als je echter voorbij het punt bent om instinctieve beslissingen te maken, en alles vanuit beredenering wil doen, dan zijn de lessen een stuk lastiger, en herhaalt een probleem zich keer op keer. Vanuit beredenatie probeer je steeds een andere oplossing tot er een werkt. Een gids heeft dan moeite om je te helpen, maar probeert de wereld om je heen te sturen zodat het wel lukt.

Gidsen kunnen daarom onderling overleggen en om een gunst vragen. Als jij bijvoorbeeld zo iemand bent die puur met je ratio de wereld verkend, en er moet een belangrijke keuze gemaakt worden, dan zou jouw gids kunnen kijken welke mensen jij kent die invloed kunnen hebben op jouw kijk, die wel beter in contact met hun gids staan. Jouw gids kan dan aan de andere gids vragen om die persoon met jou in contact te laten komen om die beslissing te stimuleren.

Dit kan op hele aparte manieren gebeuren, en kan lijken op heel veel toevalligheden, maar niets is minder waar.

Ben je echter wel spiritueel genoeg, dan communiceren ze rechtstreeks met jou. Hoe is per persoon verschillend. Gezien wij nog lang niet in 5D staat, gaat dit alleen over 4D. Als wij 5D worden, zullen we de gidsen gewoon kunnen zien en met ze praten zoals we dat ook doen als we op school met onze leraren praten.

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg was. :)

Dankjewel voor je vraag.

Liefs,
LPChip
Dit is duidelijk genoeg LPChip! Het is erg overzichtelijk weer gegeven. Het meeste komt denk ik wel bekend voor ook van discussies die we samen hebben gevoerd haha.  :P

Dan hier de tekst. Heb hem in Engels ontvangen doordat ik daarvoor een Engels filmpje had gekeken dus... Moest hem even vertalen:

Dit is de originele:
Did you guys know that the heart chakra is the basis of all the chakra's? It is thé place where all the energy unites again. I managed to see and feel that a few times. It is a bit like the vascular system. Every vessel (read: chakra or energy point) comes together in the heart (chakra) in a similar way that blood does. Only one difference, there is no such a thing as an Aorta and a pulmonary artery . All those small chakra's are moving and pulsing energy throughout the energetic body. Small threadlike particles of energy reach the heart and move together in that chakra. Bumping at each other, connecting with each other, in much a similar way that molecules do. Those particals move out the heart chakra after that stage, in which they get all the information by the connection they had with all those other light particles throughout the entire body. That is why there is such a large effect on the whole body after a not so positive experience. The stronger the pulse, the more energy connects and the stronger and more energetic you feel. In the end the pulse gets strong enough to enable a person to get more psychic experiences. And those experiences in their turn give a whole new perpective to life and with that enable you to get to a new level of understanding and an improved energetic body. In the end this visual circle will give your life a new perspective.

Beam of Light

Dit is de vertaling waar ik nu aan werk:
"Wisten jullie al dat het hart chakra de basis is van alle chakra's? Het is dé plaats waar alle energie zich weer samenvoegd. Ik heb het enkele keren mogen zien en voelen. Het is een beetje als het bloedvatenstelsel. Elke bloedvat, zelfs haarvaten (lees: chakra of energiepunt) komt samen in het hart(chakra), in ongeveer dezelfde manier dat bloed doet. Er is enkel één verschil, er bestaat geen Aorta of longslagader. Al deze smalle chakra's bewegen en pulseren zich door het energetisch lichaam. Smalle draadachtige deeltjes van energie bereiken het hart en bewegen in samenhang in deze chakra. Botsend tegen elkaar en ......

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

Mathijs

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Re:Leven in de 5e dimensie
« Reactie #5 Gepost op: april 04, 2018, 01:47:38 pm »

Als we de dood accepteren, Moeten we dan weer terug naar aarde of zijn er ook andere mogelijkheden?
En is dit de enige aarde of kan je via een ander universum naar een andere aarde toe?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Leven in de 5e dimensie
« Reactie #6 Gepost op: april 04, 2018, 02:57:07 pm »

Als ons lichaam aan het sterven is, wordt je bewustzijn verplaatst naar je ziel in de 4e dimensie. Deze blijft met het zilveren koord nog verbonden, en zolang dat het geval is kun je nog terug. Zodra je echt opgeeft, zal dit koord knappen.

Je leeft dan vanuit je ziel in de 4e dimensie. Hier heb je alle tijd om je dood te verwerken en te accepteren. Zodra je de dood geaccepteerd hebt, verlaat je de 4e dimensie en ga ja naar de 5e dimensie. Hier komen alle vorige levens bij elkaar en ervaar je alles vanuit een nieuwe bewustzijn, omdat je dan toegang hebt tot alle kennis die je in eerdere levens gehad hebt.

Als je besluit om weer te gaan leren, kun je opnieuw terug naar de aarde komen om daar je volgende les te leren. Hierbij heb je de keuze uit een tijdstip van incarneren, een plaats van incarneren en bij welke papa en mama je wil incarneren. Dit zal namelijk in grote delen je leven bepalen, en dat is nodig om de les te leren die je hebt uitgekozen.

De aarde is niet de enige planeet waarop je kan incarneren. Er zijn er meerdere, maar die kennen we vanuit onze 3D bewustzijn niet. Deze planeten heten dan ook geen aarde. Dus als je het hebt over incarneren op aarde, dan heb je het altijd over deze planeet.

Als je doelt op incarneren op een parallel universum, dat gebeurd niet, want voor jouw leven beginnen parallelle universums zich altijd te splitsen vanaf het moment dat jij geboren wordt, en deze splitsing gebeurd altijd wanneer je een keuze hebt en maakt.

Parallelle universums is een concept dat bij de 3e dimensie hoort, en gezien wij onze realiteit maken in de 3e dimensie, begint deze dus bij jouw geboorte.

De wereld is soort van door iedereen gemaakt, maar jijzelf geeft er vormgeving aan vanuit je eigen kennis.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.085 seconden met 22 queries.