Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: schaduw gedaante help  (gelezen 5337 keer)

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
schaduw gedaante help
« Gepost op: maart 07, 2017, 10:35:55 am »

Hoi iedereen , ben een tijdje van het forum afgeweest wegens drukte.
Ik had eerder al een topic geopend over de orbs in mijn boerderij 13 maart komt er hier een medium langs , alleen nu sinds een week zie ik een schaduw gedaante echt zwarter dan zwart je kunt er absoluut niks doorheen meer zien en het is heel groot en hoog dit maakt mij heel erg bang vooral omdat ik ook de aanwezigheid voel van dit gedaante alsof het mij aanraakt en aanstaart .
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen wat dit is en wat ik hier aan kan doen ???
Begin helaas erg bang te worden niet van de orbs maar van het zwarte gedaante.

Liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:schaduw gedaante help
« Reactie #1 Gepost op: maart 07, 2017, 05:07:24 pm »

Een zwarte gedaante is een negatieve entiteit die is blijven hangen op aarde nadat deze is komen te overlijden.

Negatieve entiteiten hebben lage trillingsfrequenties, daarom zijn ze ook zwart en niet wit. Wit heeft een hoge frequentie.

Het probleem is echter dat de hoge trillingen lage trillingen sneller laten trillen, en dat is voor een negatieve energie dus killing om het zo maar te zeggen.

Deze entiteit wil zich voeden met negatieve energie omdat dat zijn eigen angst in stand kan houden, en dat voelt voor die persoon lekkerder. Want ja, hij kan zijn eigen dood niet verwerken. Mogelijk zelfmoord of vermoord of iets anders akeligs, en zijn eigen bescherming houdt dat in stand.

Om ervoor te zorgen dat hij zich kan voeden is hij op zoek naar negatieve energie. Of beter gezegd, energie met een heel lage trilling. Gevoelens als angst zorgen ervoor dat jouw trilling naar beneden gaat en je dus ook negatieve energie in je aura krijgt wat je uitstraalt. Dit kan hij dan weer opvangen en zo kan hij overleven.

Zou hij echter zijn dood verwerken en naar het licht gaan, dan is hij er vanaf, en ben jij er ook vanaf.

Dit geeft jou twee mogelijkheden.

1. Je kan ervoor zorgen dat alles om je heen licht en liefde is met hoge trillingen waardoor je hem buitensluit.
2. Je kan hem helpen door naar het licht te keren. Het medium dat 13 maart komt kan je hier zeker bij helpen.

Wat je in ieder geval kan doen, is je huis reinigen door salie te branden. Ook helpt het om in de hoeken van je huis een waxinelichtje te laten branden. Hierdoor creeer je licht en liefde in de kamer en verhoog je de trillingen ook.

Weet dat hij je alleen echt bang wil maken, maar houdt er rekening mee dat hij een hoop woede en angst in zich heeft en niet snel van begrip. Ertegen vechten is iets wat ik afraad. Dat wil niet zeggen dat je je huis niet in het licht kan zetten, maar probeer een directe confrontatie te vermijden tenzij je weet wat je doet en sterk in je schoenen staat.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:schaduw gedaante help
« Reactie #2 Gepost op: mei 14, 2017, 12:45:27 pm »

Hoi lpchip ,

Inmiddels is het medium langs geweest en ben erg teleurgesteld ze heeft me totaal niet geholpen .
Ze beweerde dat alle orbs hier in huis van mij zelf afkomen en dat ze geen entiteiten voelde alleen dat wij op aardstralen wonen en ik erg paranormaal begaafd bleek te zijn zonder dat zelf te weten .
Toen heb ik haar de video/foto laten zien van de zwarte schaduw en zij meende dat het mijn overleden opa was en ik me er totaal geen zorgen over hoefde te maken en dat zwarte schaduwen niet altijd negatief zijn .
Vind het allemaal erg tegenstrijdig klinken , ik blijf ook dezelfde orb met het gezicht zien dat moet toch gewoon echt een ziel zijn en niet een energie orb van mezelf .
Ik blijf me ook echt zorgen maken om de zwarte schaduw en wil gewoon graag weten hoe en wat en hoe dit opgelost kan worden .....
In iedergeval nog bedankt voor je uitleg vind jou verhaal wat helderder klinken .

Liefs
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:schaduw gedaante help
« Reactie #3 Gepost op: mei 14, 2017, 10:00:47 pm »

Tja, niet elk medium is goed jammer genoeg.

Het grootste probleem is de prestatiedrang. Wanneer een medium langskomt en je ervoor betaald, dan moeten ze je helpen. Als ze ergens komen en ze voelen het niet, dan moeten ze toch iets zeggen, want daar betaal je ze voor.

Een medium met weinig ervaring kan daardoor hele verkeerde informatie geven, zoals hier gebeurd is.

Een medium gaat vaak af op wat jij zegt om zo dingen in te vullen. De echt goede mediums hebben dat niet nodig en durven je tegen te spreken, maar er zijn ook slechte mediums die het gewoon mis hebben. Ik weet niet of dit medium niet zo goed is, of gewoon zijn/haar dag niet had.

Maar zorg er in ieder geval voor dat je het gezellig maakt in je huis. Doordat het voor jou gezellig is, zul je minder angst hebben, en zal het de entiteiten ook op afstand houden.

Brand dus een kaarsje, zet lekkere muziek op. Dat soort dingen.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:schaduw gedaante help
« Reactie #4 Gepost op: mei 16, 2017, 04:26:55 pm »

Dat is waar wat je zegt maar vind het bijna beledigend om te zeggen het is je opa en een zwarte schaduw is niet slecht/gevaarlijk .
Het merendeel beweerd dat een zwarte schaduw niet iets zuivers of goeds is .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:schaduw gedaante help
« Reactie #5 Gepost op: mei 16, 2017, 10:36:40 pm »

Een zwarte schaduw / negatieve entiteit hoeft niet slecht te zijn. Net zoals er goede en slechte mensen zijn, is het niet zo dat een slecht mens ook altijd slecht doet.

Ze hebben gewoon een heel lage energie waardoor ze niet zien dat wat ze doen slecht is, maar als je ze geen reden geeft om slecht te doen, is de kans groot dat ze niets doen. En dan zijn ze dus niet slecht en niet gevaarlijk.

En er zijn ook entiteiten die gewoon heel weinig energie hebben maar toch enigszins positief zijn. Die kunnen ook overkomen als een zwarte entiteit, maar vaak hebben ze dan een heel donkere kleur, maar niet geheel zwart.

Een ongeoefend oog kan dan snel een vergissing maken.

Maar als jij aan dat medium vraagt: kan het mijn opa zijn? want iemand zei dat, maar ik geloof dat niet, dan gaat zo'n medium al gauw zeggen: ja dat is je opa.

Een goed medium zal eerder zeggen: ik zal eerst kijken wat ik aantref en vertel je daarna wel wat ik zie.
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 22 queries.