Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wet van aantrekking.  (gelezen 4885 keer)

AngelAwakening

  • Nieuw lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: maart 03, 2017, 01:40:39 pm door AngelAwakening »
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #1 Gepost op: maart 03, 2017, 10:55:24 pm »

Hoi AngelAwakening,

Welkom op Armina.

Ligt het aan mij of is het volume in deze video enorm zacht? Ik kon er in ieder geval geen boodschap uithalen, maar zag wel haar lippen bewegen. Weet dus niet wat de video precies inhoud. Jammer.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #2 Gepost op: april 22, 2017, 08:05:00 pm »

Ben mij sinds een paar weken toevallig hierin aan het verdiepen en ik werd toch wel erg nieuwsgierig of het ook daadwerkelijk werkt. Ik typte op youtube "law of attraction meditation" in en kwam tig filmpjes tegen allemaal erop gericht om dingen aan te trekken in je leven. Sommige heel specifiek voor liefde, geld of gezondheid. Ik heb er gewoon één aangeklikt en ben gaan visualiseren. Ik kan zeggen dat dit 100% voor mij heeft gewerkt maar vraag mij af of het wel zo onschuldig en positief is als er beweert wordt. Ik visualiseerde namelijk ook iets over een persoon in mijn omgeving en het gebeurde nog ook.. Precies zoals ik het in mijn hoofd had maar het was gewoon helemaal niks voor die persoon om zich zo te gedragen. Alsof hij gehersenspoeld was en geen eigen willetje meer had. Dat doet mij denken aan zwarte magie en is iets waar ik niet achter sta. Het kan vast geen kwaad als je het algemeen houdt maar zou dit niet gebruiken om mensen iets te laten doen/je zin door te drukken. Dat kan nooit goed zijn..
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #3 Gepost op: april 22, 2017, 08:33:05 pm »

Dit heeft te maken met onze overgang van de 3e naar de 5e dimensie. Hoe hoger onze trilling wordt en we ascenderen, hoe makkelijker wij met onze gedachtenkracht kunnen manifesteren.

Dit is dus normaal. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #4 Gepost op: april 25, 2017, 10:10:52 pm »

Nou het werkt in ieder geval als een tierelier. Ben ermee aan het experimenteren laatst weer een law of attraction video beluisterd specifiek voor liefde aan te trekken. En er word zowaar om me gevochten hoor  :D Had dit niet verwacht en heb er eigenlijk ook helemaal geen zin en behoefte aan besef ik me nu. Misschien moet ik heel negatief gaan denken om de aanbidders weg te krijgen. Hou van me rust weet je.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #5 Gepost op: april 25, 2017, 10:35:03 pm »

Je moet specifieker zijn in je wens. Hoe globaler je wens is, des te groter de kans dat het universum je niet goed begrijpt.

Als je zegt: Ik wil een relatie, dan zal het universum zeggen, okee, de eerste de beste die je tegen komt, of je hem of haar leuk vindt maakt niet uit, die vind jou leuk en als je dan wil kun je een relatie krijgen.

Maar jij vindt die persoon niet leuk. Dus het universum stuurt er nog maar 2 of 3...

Pas als jij daadwerkelijk selectief genoeg bent met wat je wil en het universum ervan leert (daarom geeft de law of attraction ook als opdracht om je einddoel te visualiseren) dan weet het universum wat het je moet geven.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #6 Gepost op: april 25, 2017, 11:52:47 pm »

Nou ik zit momenteel niet echt op liefde te wachten eigenlijk het was meer een experiment vanuit nieuwsgierigheid of het zou werken. Ik geloof idd ook wel dat je de the law of attraction kunt beïnvloeden door specifieker te zijn maar denk niet dat als je zegt "doe mij pietje maar" dat het dan ook gebeurt. Ik denk ook niet dat het voor alles even goed werkt, als het jouw lot is om een arme sloeber te zijn en je gaat visualiseren dat je stinkend rijk bent dat het vies tegen zal vallen. Misschien dat je hooguit 2 euro wint met de loterij maar dat is het dan ook wel.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wet van aantrekking.
« Reactie #7 Gepost op: april 26, 2017, 12:22:39 pm »

Zo werkt de law of attraction niet. Deze wet wil je behoefden voorzien. En als jij sterk pietje wil dan zal de wet van de aantrekkingskracht dit meten en als jullie niet voorbestemd zijn, dan zal het gewoon vies tegenvallen en verander je tijdens ontmoetingen je gedachten.

Als je lotsbestemming daadwerkelijk zou zijn dat je arm blijft, dan zal het je niet lukken om rijkdom te visualiseren. Lukt het je wel, dan zul je ook gewoon rijk worden. Of er is een middenweg, je wil rijker worden, en wordt iets rijker.

Armoede is overigens een 3D concept, en als je de ervaring armoede nodig hebt, dan hoeft dat niet je hele leven tot stand te blijven. Een jaar lang in armoede leven kan prima genoeg zijn voor de ervaring.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.196 seconden met 22 queries.