Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Aparte droom  (gelezen 4245 keer)

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Aparte droom
« Gepost op: februari 11, 2017, 11:07:00 am »

Normaal gesproken vertel ik niet over dromen die ik heb maar sinds ik deze totaal niet kan plaatsen zal ik het nu wel doen. Ik heb mijn twijfels over de manier waarop de droom gegeven werd en de waarom. Dus vandaar:

Enkele dagen geleden droomde ik over een onbekende plek in Nederland. Ik ging daar naar toe met enkele anderen die bekende van mij waren maar wiens gezichten ik niet goed kon zien. Ik werd begeleid door een andere energie om ergens heen te gaan en splitste mijn bewustzijn van hen af. Ik zweefde als het ware geleid door onzichtbare draden naar een andere plek toe die in de buurt was van de plek waar ik was geweest. Toen ik daar was zag ik een bekende schim net voor een slagboom voor de langskomende trein staan en die stapte naar voren toe, onder de slagboom door. Nog voordat ik iets had kunnen zeggen kreeg ik een rustig vredig gevoel en zag ik die persoon in een schim veranderen, doorzichtig en wazig. Toen ik hem dit keer aankeek leek hij heel veel op een oud klasgenoot van mij. Daarna werd ik wakker.
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Aparte droom
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2017, 07:25:05 pm »

Hoi Beam of Light,

Zeker een aparte droom. Gezien de aard van deze droom verwacht ik dat deze andere mensen allemaal aspecten van jezelf zijn. Kijk eens of je kan achterhalen voor welke aspecten of emoties ze staan.

Wat betreft de zelfmoord van deze schim en het begeleiden van deze gids om je dit te laten zien kan ik niet echt plaatsen in deze droom. Het is net alsof je uit je eigen droom bent gehaald om dit mee te maken. Misschien ter verwerking van iets uit je jeugd (zelf-regressie).

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Liesfs,
LPChip

Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Aparte droom
« Reactie #2 Gepost op: februari 11, 2017, 08:23:52 pm »

Hoi Beam of Light,

Zeker een aparte droom. Gezien de aard van deze droom verwacht ik dat deze andere mensen allemaal aspecten van jezelf zijn. Kijk eens of je kan achterhalen voor welke aspecten of emoties ze staan.

Wat betreft de zelfmoord van deze schim en het begeleiden van deze gids om je dit te laten zien kan ik niet echt plaatsen in deze droom. Het is net alsof je uit je eigen droom bent gehaald om dit mee te maken. Misschien ter verwerking van iets uit je jeugd (zelf-regressie).

Ik hoop dat je hier wat mee kan.

Liesfs,
LPChip



Hey LPchip,
Sorry voor de quote maar vindt ik makkelijker te antwoorden dus lees daar maar overheen.

Ik heb niet het idee dat het emoties waren. De bekenden hadden namelijk gezichten van vrienden en familie. Vooral vrienden geloof ik maar kon ze niet echt onderscheiden van elkaar omdat het beeld een beetje wazig was. Zoals gebeurd in Harry Potter als een Dementor aan een ziel zuigt. (zie films). Zo'n beeld dus een beetje wazig gestreept en uit elkaar getrokken.

Ik ben ook uit een andere droom gehaald. Eentje waarin ik erg lekker rustig liep te slapen haha. Ik heb in mijn jeugd wel veel met zelfmoord te maken gehad maar weet niet waarom ik regressie zou hebben op dat vlak sinds het allemaal redelijk positief is opgeslagen.

Nu ik heb niet echt een klik van dit klopt bij je woorden dus.... Eh.... Het blijft een aparte droom. Het was belangrijk genoeg om te onthouden.
Gelogd

Lena

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Re:Aparte droom
« Reactie #3 Gepost op: april 19, 2017, 09:39:04 pm »

Mijn interpretatie van jouw droom. De andere plek waar jij naar toe geleid werd staat voor het hiernamaals. De gedaante kan staan voor een overleden dierbare, hij steekt over naar de mensenwereld en laat zien hoe hij is overleden (zelfmoord) denk dat hij aan jou wil laten weten dat het nu goed met hem gaat (vredig gevoel).
« Laatst bewerkt op: april 19, 2017, 09:49:21 pm door Lena »
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.079 seconden met 23 queries.