Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wil er iemand een kaart voor mij leggen?  (gelezen 2884 keer)

Cares

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Wil er iemand een kaart voor mij leggen?
« Gepost op: februari 07, 2017, 01:08:02 pm »

Hoi Hoi,

Graag zou ik willen weten hoe het met mijn toekomst staat.
Daarnaast zou ik ook graag willen weten hoe het met mijn liefdesleven gaat lopen.

Ik hoop dat iemand zin en tijd heeft om me hierbij te helpen!

Liefs Cares
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Wil er iemand een kaart voor mij leggen?
« Reactie #1 Gepost op: februari 07, 2017, 07:42:30 pm »

Ik wil je zeker helpen met je vragen.

Voor jouw vragen heb ik gekozen om de Boodschappen van de Engelen te raadplegen.


Voor je eerste vraag heb ik de Engel Azura voor je getrokken:
Dat waar je naar verlangt zal binnenkort gebeuren. Wacht geduldig en vol vertrouwen af, probeer niets te forceren.

Ja, je zult krijgen wat je gewenst hebt. Kosmische timing betekent dan ook dat je op dit moment geduld en positieve gedachten nodig zult hebben. Vraag mij om je vertrouwen te ondersteunen zodat je niet in een negatieve toestand terecht komt. Je kunt het proces van het uitkomen van je wensen versnellen door meer vertrouwen te hebben in hun onafwendbaarheid. Omgekeerd zullen twijfels en zorgen over 'hoe' je wensen zullen uitkomen het proces vertragen.

Onthoud dat het 'hoe' van het uitkomen van je wensen in handen ligt van de oneindige wijsheid van het Universum. Hoewel je misschien wat gestrest of paniekerig voelt over je wensen, vertrouw er alsjeblieft op dat wij Engelen non-stop achter de schermen aan het werk zijn om je te helpen. Blijf proberen om je zorgen en angsten ten overstaan van het Universum en de Engelen te overwinnen en los te laten. Hoe meer vertrouwen je hebt, des te makkelijker wij je kunnen ondersteunen.


Voor je tweede vraag heb ik de Engel Indriël getrokken:
Je bent een lichtwerker. Het Universum vraagt je dringend om je Goddelijke Licht en Liefde, net als een Engel, over de aarde en al haar bewoners te laten schijnen.

Je bent een Lichtwerker. Hierdoor heb je altijd al een brandend verlangen gehad om van de aarde een prettiger woonplaats te maken. Het is je hoogste roeping die voorbij tijd en ruimte gaat. Er wordt vaak van je gevraagd om te helpen bij heel gewone situaties, bijvoorbeeld als je bij de supermarkt bent en iemand heeft je hulp nodig. Op dit moment wordt je levensmissie steeds meer uitgebreid zodat je steeds meer mensen bereikt. Dit vraagt van jou dat je een aantal veranderingen in je leven aanbrengt die je worden doorgegeven via je innerlijke leiding.

Je bent ontzettend gevoelig voor de emoties en gevoelens van andere mensen en het is heel belangrijk dat je jezelf hiervan regelmatig ontdoet - in het bijzonder als je iemand hebt geholpen. Je kunt de Aartsengel Michaël aanroepen, je andere gidsen en mijzelf om je te reinigen van die energieën of de koorden die zijn ontstaan door je inspanningen om een ander te helpen. Jij bent een Engel op aarde en wij vinden het heel fijn om je op allerlei manieren bij te staan. Je kunt ons er gewoon om vragen!

Mijn gidsen vullen aan: nadat je dit verwezelijkt hebt, zal je liefdesleven meer vorm krijgen en vallen de eerste en tweede kaart samen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: februari 07, 2017, 07:44:06 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Hogepriesteres

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Re:Wil er iemand een kaart voor mij leggen?
« Reactie #2 Gepost op: februari 18, 2017, 02:26:39 pm »

Hallo Cares

Ik heb ook een kaartlegging gedaan. Ben een poos weggeweest van dit forum, maar er 'toevallig' weer op gekomen. Ik leg het Keltisch Kruis, een kaartlegging met tien kaarten die over jou vertellen. Ik heb een 'open' kaartlegging gedaan, waar uitkomt wat voor jou belangrijk is. Als de eerste kaart klopt, moet de rest van de kaartlegging ook goed zijn. Zo niet, was mijn concentratie niet goed.

1) Op dit moment ben je erg op je hoede. De kaart die hier ligt is de Schildknaap van Zwaarden. Je denkt dat je op moet passen voor de buitenwereld, maar dat is niet nodig. Het zit in je hoofd, de 'vijand' is niet buiten je maar in jezelf.

2) Het probleem is De Toren. Een plotselinge gebeurtenis waardoor je hele leven op z'n kop is komen te staan. Het is de verwoesting maar vaak ook tegelijkertijd de bevrijding.

3) Waar het probleem vandaan komt is de Aas van Zwaarden. Azen symboliseren sltijd iets nieuws en zwaarden laten strijd zien. Deze kaart laat zien dat er een knoop doorgehakt moet worden. Dit zwaard wordt uit liefde gebruikt, uit liefde moet een bepaalde beslissing worden genomen die niet leuk is.

4) In het verleden ligt Staven VIII en die kaart laat zien dat alles de tijd nodig had. Het verleden is heel breed, kan gisteren geweest zijn of tientallen jaren geleden en alles daar tussenin.

5) Je wens/doel is Staven IV en deze kaart laat zien dat er gelegenheid is om feest te vieren. Een samenkomst met vrienden en familie.

6) De eerste kaart in de toekomst is de Aas van Pentakels. De meest gelukbrengende kaart van de kleine arcana. Het goede voorteken, geld en geluk laat de kaart zien. Over ongeveer een maand krijgt deze kaart zijn uitwerking.

7) Over jouzelf ligt Zwaarden IV. Antwoorden op vragen moet je in jezelf zoeken, in alle rust. Je rust nemen is heel belsngrijk. Vaak laat de kaart ook een gedwongen rustperiode zien.

8) Zoals de ander jou ziet of zoals jij door de ander wordt beïnvloed is De Kluizenaar. Je bent een zoeker, op zoek naar wijsheid. Het is belangrijk om het licht in jezelf te zoeken.

9) Je hoop is De Ster. Deze kaart staat voor vrede, hoop en liefde. Ook voor tevredenheid en dankbaarheid.

10) De laatste kaart is het antwoord of het vermoedelijke verloop. Het vermoedelijke verloop laat zien waar je overr een half jaar bent als alles zo doorgaat zoals je nu doet. Dat is De Zon, de kaart laat nieuwe kansen zien. Zelfvertrouwen, de waarheid en levenskracht.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.105 seconden met 23 queries.