Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2   Omlaag

Auteur Topic: Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???  (gelezen 16468 keer)

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Gepost op: januari 21, 2017, 09:05:56 pm »

Hoi allemaal ,

Ik had al eerder een vraag gesteld over witte orbs en daar veel goede info over gekregen door de mensen op dit forum , alleen nu zie ik geregeld 1 rode orb verschijnen weet iemand misschien wat dit betekent de rode kleur ? Alvast bedankt .

Liefs Nana .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #1 Gepost op: januari 21, 2017, 09:09:13 pm »

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik zou zeggen dat dit een orb is, of met heel weinig energie, of met een hele lage trilling (of negatief, of een beginner)

Licht beweegt zich in golven, en de laagste frequentie van licht is rood. Hoe hoger de frequentie hoe verder in de kleuren van de regenboog je komt, tot je bij wit uitkomt (alle kleuren)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #2 Gepost op: januari 21, 2017, 09:12:12 pm »

Alvast bedankt voor je reactie , ik heb er eventueel een foto van is misschien wat makkelijker als ik die plaats .

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #3 Gepost op: januari 21, 2017, 09:14:49 pm »

Bij het midden van de muur het zwarte gedeelte  daarin kan je de orb zien met een vage rode kleur maar je moet heel goed kijken het zit heel vaak bij de lampenknop ??

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #4 Gepost op: januari 21, 2017, 09:16:18 pm »

En een blauwe orb is positief toch ?
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #5 Gepost op: januari 21, 2017, 09:21:50 pm »

Dank je voor de fotos. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, en ben te moe op dit moment om me goed te concentreren op wat mijn gidsen me laten weten.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #6 Gepost op: januari 21, 2017, 09:25:02 pm »

Geen probleem , lekker je rust nemen als je die nodig hebt .
Fijne avond lpchip .

Liefs
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #7 Gepost op: januari 21, 2017, 11:15:48 pm »

Aangezien het een lichte tint is krijg ik geen boosheid of woede door. Ook niet onvrede. Als er een negatieve emotie aan gekoppeld zou kunnen zijn zou het verwardheid zijn. Ik kan wel pijn voelen bij die orb. Hoofdpijn. Een zwaar drukkend gevoel op het middenoog. Dit trekt door naar de neus. Ik heb niet het idee dat het kwaadaardig is. Meer dat het niet echt bewust is van het zijn. Voor nu zou ik hem persoonlijk gewoon negeren en later kijken of er iets mee moet gebeuren. Hopelijk ervaar je geen last.

Over de blauwe krijg ik minder door. Echter is blauw wel een goede kleur en heb ik het vermoeden dat de blauwe energie de rode wil begeleiden naar een andere plek.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #8 Gepost op: januari 22, 2017, 10:33:22 am »

Beam of light , alweer bedankt voor je wijze woorden , ik ervaar dus inderdaad ook een hele drukkende hoofdpijn en erge vermoeidheid die volgens niet van mijzelf is maar zoals jij beschrijft van de verdrietige orb af komt , krijg je misschien iets door of de orb een man vrouw of kind is ?

Liefs
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #9 Gepost op: januari 22, 2017, 10:38:36 am »

Beam of light , alweer bedankt voor je wijze woorden , ik ervaar dus inderdaad ook een hele drukkende hoofdpijn en erge vermoeidheid die volgens niet van mijzelf is maar zoals jij beschrijft van de verdrietige orb af komt , krijg je misschien iets door of de orb een man vrouw of kind is ?

Liefs
Ik krijg niets door maar weet wel een tenminste tijdelijke oplossing maar daarvoor moet ik even met LPChip overleggen en met enkele van mijn eigen gidsen die ergens aan het ronddwalen zijn.

Ik blijf echter wel een hoofdpijn voelen dus zou kunnen zijn dat een van mijn gidsen al bij jou is. Zou je willen kijken of je een groen-witte orb kan vinden?

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #10 Gepost op: januari 22, 2017, 01:10:14 pm »

Ik wil hier nog inhoudelijk reageren, maar ga dat voor later bewaren.

Ik ben chakra meester, en ik ga kijken of ik deze roodachtige orb kan healen. Ik kan dit op afstand. Na aanleiding daarvan zal ik hier een vervolgbericht plaatsen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #11 Gepost op: januari 22, 2017, 01:57:32 pm »

Bij het raam van de deur is een orb , die niet of nauwelijks beweegt , ik keek ernaar en zag de orb langzaam dimmen en toen verdwijnen maar zonder dat het zich bewoog het dimde gewoon als een lamp en weg was het heel apart , de andere orbs zijn namelijk heel druk met bewegen alleen die ene niet ....heel erg bedankt alvast voor de hulp , ben heel blij met dit forum .

Liefs

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #12 Gepost op: januari 22, 2017, 01:58:23 pm »

.

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #13 Gepost op: januari 22, 2017, 02:46:48 pm »

Ik ben zojuist in meditatie gegaan om contact te leggen met deze orb.

Ik trof daar een klein meisje aan die verdrietig was en helemaal de weg kwijt.

Ze was bang van alles wat er om haar heen gebeurde omdat er teveel aandacht was.

Ik was liefde naar haar en heb haar vriendelijk gevraagd of ik haar mocht helpen. Nadat ik haar op haar gerust had gesteld en energie gaf, voelde ik haar hoofdpijn verdwijnen.

Isaac, een van de gidsen van Beam of Light heeft me geholpen, en heb aan het meisje gevraagd met Isaac mee te gaan zodat hij haar naar het licht kan brengen.

Ik voelde ook dat ze bij me vandaan ging en het bedrukkende gevoel was ineens weg. Ik verwacht dat alles goed is gegaan en dat ze nu veilig is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Zijn er hier mensen die weten wat een rode orb betekent ???
« Reactie #14 Gepost op: januari 22, 2017, 02:52:54 pm »

Ik ben zojuist in meditatie gegaan om contact te leggen met deze orb.

Ik trof daar een klein meisje aan die verdrietig was en helemaal de weg kwijt.

Ze was bang van alles wat er om haar heen gebeurde omdat er teveel aandacht was.

Ik was liefde naar haar en heb haar vriendelijk gevraagd of ik haar mocht helpen. Nadat ik haar op haar gerust had gesteld en energie gaf, voelde ik haar hoofdpijn verdwijnen.

Isaac, een van de gidsen van Beam of Light heeft me geholpen, en heb aan het meisje gevraagd met Isaac mee te gaan zodat hij haar naar het licht kan brengen.

Ik voelde ook dat ze bij me vandaan ging en het bedrukkende gevoel was ineens weg. Ik verwacht dat alles goed is gegaan en dat ze nu veilig is.

Liefs,
LPChip
Arm kind.

Ik ben blij dat de meditatie goed en prettig is verlopen voor je LPChip. :)

Waarschijnlijk dat de angst die hoofdpijn in de eerste plaats heeft veroorzaakt, als ik het goed heb kan een energie blokkade ontstaan bij te veel angst en stress en er zijn voldoende mensen die hoofdpijn krijgen door heftige emoties, al kan ik het niet met zekerheid zeggen.  :P

Oke, dan verwacht ik dat Isaac zo wel even een up date komt brengen. Hij zal terug komen zodra hij haar naar de juiste plek heeft begeleid, en daarna even blijven totdat ze helemaal op haar gemak is. Dit gaat meestal relatief snel. ;D

Dat verwacht ik ook, Isaac is dol op kinderen, dus denk ik dat hij haar voorlopig wel beschermd. Of zorgt dat ze op een beschermde plek is en blijft. Hij is een grote vader op sommige momenten. Dat doet me aan een van mijn meditaties met hem denken. Maar ach, dat is iets voor later. Hopelijk is hiermee dit ook weer opgelost!  ;)

Liefs,
Beam of Light
Gelogd
Pagina's: [1] 2   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.059 seconden met 23 queries.