Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag aan Ano  (gelezen 8721 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Vraag aan Ano
« Gepost op: januari 20, 2017, 12:20:23 pm »

Lieve mensen

Heb vandaag een speciale boodschap voor Ano , vergeef me als ik me opdring en aan LpChip ,je mag jou force gebruiken als het hier niet past,telkens bij het intypen van jou naam ( Ano) krijg ik anonieme, mag ik jou vragen om ,
 uit jou anonimiteit te treden ,kom uit je isolement, je mag weer in het licht van de schijnwerpers , ervaar je een gevoel van onbegrip in jou omgeving , het tij zal keren en worden jou volgers .

Knuf.

Lene
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2017, 04:53:36 pm »

Lieve mensen

Heb vandaag een speciale boodschap voor Ano , vergeef me als ik me opdring en aan LpChip ,je mag jou force gebruiken als het hier niet past,telkens bij het intypen van jou naam ( Ano) krijg ik anonieme, mag ik jou vragen om ,
 uit jou anonimiteit te treden ,kom uit je isolement, je mag weer in het licht van de schijnwerpers , ervaar je een gevoel van onbegrip in jou omgeving , het tij zal keren en worden jou volgers .

Knuf.

Lene
Ik had je vriendelijk verzocht niet verder te gaan. Hierbij zou ik je nu nog eens vriendelijk en rustig willen verzoeken dat niet zomaar te doen. Mocht je wel willen zou je dan dit soort dingen in privé willen doen. Vindt het niet prettig op deze manier.

Ano is afgeleid van anoniem. Ik werk nu eenmaal graag anoniem dus vandaar dat het kan.

Liefs,
Ano
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2017, 05:10:09 pm »

Lieve Ano

Mijn oprechte excuses , het was niet de bedoeling om jou te kwetsen ,ik noteerde gewoon datgene ik voel of ontvangen mag ,ja idd had ik beter in een pm gedaan . Ik begrijp je ,sorry daarvoor. Het zal niet meer gebeuren .

Liefs.

Lene
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2017, 05:16:02 pm »

Lieve Ano

Mijn oprechte excuses , het was niet de bedoeling om jou te kwetsen ,ik noteerde gewoon datgene ik voel of ontvangen mag ,ja idd had ik beter in een pm gedaan . Ik begrijp je ,sorry daarvoor. Het zal niet meer gebeuren .

Liefs.

Lene
Het geeft niet Lene. Het is goed dat je zo enthousiast bent met channelen echter is het ook belangrijk een mens de ruimte te geven als ze er om vragen. Ik hoop dat je daar wat aan hebt voor in de toekomst. Daarbij had ik aangegeven dat ik liever niet heb dat iemand mijn energie analiseerd. Dit omdat ik de inbreuk kan voelen op mijn energie en dat niet altijd prettig is. Daarbij heb ik even genoeg in mijn handen waar ik beter even géén lezing bij kan hebben. Misschien dat ik je later een keer toelaat dat te doen. Maar nu dus liever niet.

Bedankt voor je begrip.

Liefs,
Ano
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #4 Gepost op: januari 20, 2017, 05:28:28 pm »

Lieve Ano

Ik begrijp je volkomen , maar dit was geen bewuste channel ,dit kwam spontaan ,zonder een bewuste vraagstelling ,we kunnen altijd uitschakelen ,jammer , maar vond dit nodig om jou te melden ,misschien had je er iets aan ,vandaar ,maar was puur positief bedoeld.

Wens jou liefde en licht .

Lene
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2017, 05:33:45 pm »

Lieve Ano

Ik begrijp je volkomen , maar dit was geen bewuste channel ,dit kwam spontaan ,zonder een bewuste vraagstelling ,we kunnen altijd uitschakelen ,jammer , maar vond dit nodig om jou te melden ,misschien had je er iets aan ,vandaar ,maar was puur positief bedoeld.

Wens jou liefde en licht .

Lene
Stuur anders je gidsen even door. Dan spreek ik hen wel even aan. Dat werkt misschien beter hahahha. Geeft niet ik weet dat dingen spontaan kunnen komen. Toch is het soms beter om iets te laten en afzijdig te houden. Bepaalde informatie kan ook van belang zijn voor jezelf later en hoeft niet persé gedeeld te worden.

In ieder geval bedankt voor je goede bedoelingen.

Jij ook Lene. Weet dat ik niet boos op je ben of wat dan ook. Ik leg enkel even een grens neer zodat ik zelf enkele dingen uit kan werken. Mocht er later een bericht zijn waarvan je denkt dat wil ik toch delen dan stuur je gewoon een pm. Als het echt dringend is ben ik bereidt te luisteren.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #6 Gepost op: januari 20, 2017, 05:38:22 pm »

Ik ben zo vrij geweest (na goed overleg) om Ano haar naam aan te passen naar Beam of Light. Denk dat dat wel handiger is. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #7 Gepost op: januari 20, 2017, 05:40:14 pm »

Ik ben zo vrij geweest (na goed overleg) om Ano haar naam aan te passen naar Beam of Light. Denk dat dat wel handiger is. :)

Liefs,
LPChip
Haha even verwarring voorkomen LPChip?
 :P
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #8 Gepost op: januari 20, 2017, 05:44:01 pm »

Noem het instinct. ;)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Vraag aan Ano
« Reactie #9 Gepost op: januari 20, 2017, 06:16:20 pm »

Noem het instinct. ;)

Liefs,
LPChip
Hahahaha. Een goed instinct dus. Hmm..
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.067 seconden met 23 queries.