Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)  (gelezen 4565 keer)

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Gepost op: januari 19, 2017, 11:01:00 pm »

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Dit is vertaald uit het Engels met een klein beetje hulp van mijn gidsen die in de eerste plaats deze tekst voor anderen in het licht naar mij wouden vertalen. Hierbij wil ik eenieder bedanken die mij heeft geholpen op mijn pad naar datgeen dat nodig was. In het speciaal mijn gidsen en speciale vrienden die fysiek en niet-fysiek zijn.
-Beam of Light
(kanttekening: ergens anders is dat mijn bijnaam/pseudoniem)
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Door ons hele leven, krijgen we allemaal het gereedschap om te bouwen, vormen en te combineren; alles dat we nodig zullen hebben.
Door ons hele leven leren we hoe we dat gereedschap op onze eigen manier kunnen gebruiken.

Terwijl sommige van u geweldige smits en timmermannen zijn, zullen anderen meer moeilijkheden ervaren met het maken en vormen van hun eigen creaties. Want met enkel gereedschap komt u niet zo ver. U moet leren en kennis hebben van hoe u het gereedschap gebruikt. Zorg ervoor dat u een inspiratie kan zijn voor uwzelf en daarmee voor anderen. Inspireer uwzelf om nieuw gereedschap te creëren en nieuwe manieren te vinden om de zogenaamde brug te bouwen.
Sommige van u zullen wonderlijke talenten zijn, terwijl anderen niet eens weten waar ze mogen starten. Wij suggereren dat u kan beginnen bij het begin. Aan het begin van het diepe dal dat u van uw wensen scheidt.
U heeft alles wat u nodig hebt bij u, op zak. Groeiende, sterke en indrukwekkende bomen, die wachten tot het moment dat u ze in uw creatie gebruikt. Bossen en wouden vol van hen, altijd groeiende en brengende dat ene deel dat u nodig heeft, om het ontwikkelingsproces te starten. Hout, of in andere woorden en op een meer letterlijke manier LOVE.

Ieder van u is in staat om lief te hebben. In andere woorden, ieder van u heeft haar eigen energie die in staat is om met LOVE van binnenin, te creëren.
Het hout kunt u gebruiken om sterke constructies te bouwen op welke u relaties en ervaringen kan bouwen. Het hout kan worden gebruikt om een brug te bouwen over de diepe dalen heen die we allemaal kennen en ervaren in het leven.
U hoeft enkel u zelf te kennen om te weten of u, uw harde werk vind lonen. Of dat u gewoon niet heel hard wilt werken en liever in de luie stoel zit. Het is niet aan ons om u en anderen in staat te stellen te vergeven, bouwen, structureren, en vormen de dingen in en om u heen.
Wees een goede timmerman of smit, stel uwzelf in staat om nieuwe stijlen en iconen te creëren. Wees liefdevol in vrijheid.
LOVE, vier letters met de betekenis van: Leaving Old, Value Everything.
(Laat het oude achter, waardeer alles)

Gegroet,
Spirit
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Reactie #1 Gepost op: januari 20, 2017, 04:34:14 pm »

Bedankt voor het delen. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Reactie #2 Gepost op: januari 20, 2017, 04:47:06 pm »

Bedankt voor het delen. :)

Liefs,
LPChip
Graag gedaan. Nog opmerkingen, tips of wat dan ook?!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Reactie #3 Gepost op: januari 20, 2017, 05:27:15 pm »

Op zich is het allemaal goed geschreven, dus daar heb ik verder geen feedback up.

Wat ik wel dacht is dit: Als je wil starten met iets creatiefs gaan doen, en je zit aan het begin van het leerproces, kies dan iets wat je leuk vind om te doen. Dat maakt het veel makkelijker om het te leren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Reactie #4 Gepost op: januari 20, 2017, 05:36:32 pm »

Op zich is het allemaal goed geschreven, dus daar heb ik verder geen feedback up.

Wat ik wel dacht is dit: Als je wil starten met iets creatiefs gaan doen, en je zit aan het begin van het leerproces, kies dan iets wat je leuk vind om te doen. Dat maakt het veel makkelijker om het te leren.

Liefs,
LPChip
Zeker. Dat is zo. Echter heb ik deze tekst met "hen" geschreven om duidelijk te maken dat het de keuze is om een brug te bouwen of niet. Vaak bouw je gewoon bruggen naar iets dat je leuk vindt od graag wilt. Dus dan klopt jouw opmerking.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Reactie #5 Gepost op: januari 20, 2017, 05:39:23 pm »

Ja, daarom had ik het in eerste instantie ook niet vermeldt.

Maar toen je er om vroeg, tja toen kon ik het niet laten. :D

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:De Bouwstenen van het Leven (uit het Engels vertaald)
« Reactie #6 Gepost op: januari 20, 2017, 05:59:56 pm »

Ja, daarom had ik het in eerste instantie ook niet vermeldt.

Maar toen je er om vroeg, tja toen kon ik het niet laten. :D

Liefs,
LPChip
Hahahhaa ja klopt.

Liefs,
Beam of Light
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.091 seconden met 23 queries.