Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag

Auteur Topic: Rare geluiden en orbs in oude boerderij .  (gelezen 16034 keer)

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #30 Gepost op: januari 19, 2017, 04:12:54 pm »

@lpchip en @lene , ik ben er de hele dag over aan het nadenken geweest en tot nu toe heb ik hier zelf echt geen antwoord op , ik heb ooit wel kinderen gewild en toen een miskraam gekregen maar of dat echt een verband is de miskraam was namelijk al heel vroeg in t proces dus met andere woorden het was nog maar alleen een vruchtje , en eigenlijk daarna op de 1 of andere manier wou ik het toch maar niet meer zou dat iets kunnen verklaren of is het een teken zoals jullie zeggen dat ik misschien toch in de toekomst een kind zal krijgen ?
Maar zijn dit mijn gidse die dit doorgeven en bij mij zijn en waken of zijn dit de entiteiten die hier zijn die jou dat vertellen ?
Ben nu zelf heel nieuwschierig wat dat wiegje zou kunnen betekenen ik hoop dat jullie hier verder mee kunnen .
Heel erg bedankt dat jullie zo je best willen doen erg lief van jullie dat waardeer ik .

Liefs nana .
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #31 Gepost op: januari 19, 2017, 06:42:47 pm »

Lieve Nana

Ik zal even rekening  houden met mijn woordkeuze ,om misverstanden te voorkomen ,voor mezelf ,neen zijn niet jou entiteiten die dit doorgeven ,zijn mijn gidsen die me dit vertellen,  en ze gaven/geven me een wiegje,ik vertrouw op mijn gidsen  hetgeen ze me vertellen ,is het nu nog niet duidelijk ,tijd schept helderheid , ga nu niet zitten piekeren please,antwoorden dienen zich vanzelf aan ,tijd brengt raad , het is onze bedoeling om mensen vooruit te helpen op hun pad ,leef en geniet .
Hopelijk kan je er iets mee.

Liefs

Lene
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #32 Gepost op: januari 19, 2017, 06:58:35 pm »

Hoi Lene ,

Heel erg bedankt voor de moeite en tijd en ik vind dat je een hele mooie gave hebt net als lpchip .
Ik begrijp je nu helemaal , alleen toch dat wiegje snap ik nog niet hihi En vooruit hebben jullie me zeker geholpen .

Liefs Nana
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #33 Gepost op: januari 19, 2017, 07:08:25 pm »

Lieve Nana

Dankjewel om jou mooie woorden ,maar de eer is niet voor mezelf ,zoals ik jou al aangaf ,ben maar een doorgeefluik , met dank aan mijn angels mocht ik jou dit melden .

Wens jou liefde en licht .

Lene
Gelogd
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.192 seconden met 23 queries.