Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2] 3   Omlaag

Auteur Topic: Rare geluiden en orbs in oude boerderij .  (gelezen 16036 keer)

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #15 Gepost op: januari 18, 2017, 08:13:27 pm »

Hey Ano ,

Wat je zegt ben ik volledig met je eens maar het is gewoon de nieuwschierigheid , ben altijd al een gelover geweest alleen nu ik dit zelf zo ervaar en zie weet ik het gewoon zeker er is meer dan alleen dit leven en ik vind dat zeer fascinerend .
Ook omdat het hulpt zoekt en graag naar t licht wil , wil ik het graag helpen en niet alleen mijn huis reinigen en de entiteiten zitten nog vast .
Wil graag dat het over gaat want ik ben hooggevoelig en weet dit pas sinds kort dus ervaar ook vermoeidheid en hoofdpijn klachten door de druk die er hangt .
En mijn muren zijn gewoon wit neutrale kleur toch ? Haha .

Groetjes
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #16 Gepost op: januari 18, 2017, 09:02:19 pm »


Lieve Nana


Graag gedaan, zonder dank.
Helaas moet ik het antwoord hierbij schuldig blijven op jou vraag , waarom de orbsen in jou schieten en er dan weer uit?

Ik ken iemand met meer ervaring hierin, weet natuurlijk niet of die persoon tijd heeft om jou vraag te beantwoorden, ik zie wat ik voor je kan.

Wens jou veel liefde en geluk.

Liefs.

Lene
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #17 Gepost op: januari 18, 2017, 09:09:33 pm »

Btw

Kreeg net iets mee op tv , over 1 ste wereldoorlog , hiermee wordt mijn gevoel bevestigd, met dank aan mijn angels.

Liefs .


Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #18 Gepost op: januari 18, 2017, 09:11:07 pm »

@Lene: Stukje leerschool voor je. :)

Stel je voor dat dit gebeurd. (orbs vliegen in een persoon) Of bij Nanachef, of bij jezelf. Wat voor gevoel krijg je? Je hebt het antwoord op deze vraag. Het zit in je.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #19 Gepost op: januari 18, 2017, 09:15:48 pm »



Even weer het gevoel te hebben om te leven ? ;D :D ???

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #20 Gepost op: januari 18, 2017, 09:21:49 pm »



Even weer het gevoel te hebben om te leven ? ;D :D ???



Ik heb het antwoord niet, maar mijn gidsen laten me weten dat jij het wel hebt. Als je wil ga na wat jouw gevoel zegt, en probeer het als reactie hier te plaatsen. Het gaat je lukken en helpt je een stuk verder. :)

Go for it! :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #21 Gepost op: januari 18, 2017, 09:57:23 pm »

Hmmmmmm , jij geen antwoord, kan ik me niet voorstellen.  :o :o :o

Ik neem contact en ze vertellen me...........


Hoog tijd dat Nana weer tot leven komt, je hebt niks meer te vrezen , ze zorgen voor je, ze staan aan jou/een wiegje , gaat het hier om jullie kindje,waarom hebben ze me dit te melden?

Liefs.

Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #22 Gepost op: januari 18, 2017, 10:15:09 pm »

Hmmmmmm , jij geen antwoord, kan ik me niet voorstellen.  :o :o :o
Eigenlijk weet ik helemaal niets.:P Mijn gidsen vertellen me wat ik moet weten wanneer ik het nodig heb, en ze kiezen er nu voor om mij de kennis niet te geven zodat jij je kan ontplooien. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #23 Gepost op: januari 18, 2017, 10:19:09 pm »

Hey Ano ,

Wat je zegt ben ik volledig met je eens maar het is gewoon de nieuwschierigheid , ben altijd al een gelover geweest alleen nu ik dit zelf zo ervaar en zie weet ik het gewoon zeker er is meer dan alleen dit leven en ik vind dat zeer fascinerend .
Ook omdat het hulpt zoekt en graag naar t licht wil , wil ik het graag helpen en niet alleen mijn huis reinigen en de entiteiten zitten nog vast .
Wil graag dat het over gaat want ik ben hooggevoelig en weet dit pas sinds kort dus ervaar ook vermoeidheid en hoofdpijn klachten door de druk die er hangt .
En mijn muren zijn gewoon wit neutrale kleur toch ? Haha .

Groetjes

Haha. Ja wit is een neutrale kleur. Nu energie kan ook een kleur hebben. Zoals iedereen weet kan een lamp bijvoorbeeld door een prisma gescheiden worden in diverse kleuren. Deze kleuren komen overal in voor ook in de kleur (lees: energie) van iets.

Sommige kleuren resoneren goed met een fysieke persoon en helpen een plek toe te eigenen waarin geen een zonder toestemming mag komen. Voor mij is het mijn kamer waar ik een muur groen heb geverfd. (licht groen). Dit staat voor het hart chakra als ik het goed heb. Nu had ik een enorme aantrekking tot die kleur en vroeg ik me af of zo iets jou ook zou kunnen helpen.

Daarbij kun je een kamer van een huis makkelijk toe eigenen nu het zeker is dat het goedaardige entiteiten zijn. Door ze aan te geven dat ze pijnlijk zijn om steeds te ervaren en te zeggen dat er een plek verboden terrein is zodat je bij kan komen. Leren ze enkele grenzen te aanvaarden. Zo begrens je hun mogelijkheden en neem je het hef in handen. Ze vinden dat heus niet erg als je een plek voor jezelf wilt waar ze niet kunnen komen. (ik ben nog geen entiteit tegen gekomen die dat wel erg vindt)

Liefs,
Ano
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #24 Gepost op: januari 18, 2017, 10:31:16 pm »

Groen is inderdaad de kleur van de 4e chakra, het hart.

Daarbij is het ook zo dat de behoefte voor een kleur kan wisselen. Soms heb je meer behoefte aan groen, dan aan rood, dan aan paars, dan weer aan blauw. Dat maakt allemaal niet uit. Kies in ieder geval een kleur die je mooi vind. Luister daarbij naar je gevoel, dan kan het niet mis gaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #25 Gepost op: januari 19, 2017, 10:04:15 am »

Hmmmmmm , jij geen antwoord, kan ik me niet voorstellen.  :o :o :o

Ik neem contact en ze vertellen me...........


Hoog tijd dat Nana weer tot leven komt, je hebt niks meer te vrezen , ze zorgen voor je, ze staan aan jou/een wiegje , gaat het hier om jullie kindje,waarom hebben ze me dit te melden?

Liefs.

Lene

Dat zijn hele mooie woorden Lene , en ik kan die woorden ook duidelijk bij mezelf plaatsen , alleen dat wiegje begrijp ik niet zo goed wat ze daarmee bedoelen , ik blijf er even over nadenken wat daar de link van is....ik ben heel blij met jullie reacties op dit forum .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #26 Gepost op: januari 19, 2017, 10:37:25 am »

Nanachef,

Zou jij graag kinderen willen?

Soms is een entiteit bij je omdat ze willen incarneren via jou. Dit zou ook het in jou en weer eruit kunnen verklaren. Ze is ongeduldig en kijkt of ze al in een ongeboren baby mag om te koppelen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #27 Gepost op: januari 19, 2017, 12:42:31 pm »

Lieve Nana

Zonder dank ,ik ben enkel een doorgeefluik , deze boodschap komt van mijn gidsen /angels . En om in de voetsporen van LpChip te treden , jou vooruit helpen is een stapje verder in eigen ontwikkeling . Idd,door het vernoemen van "het wiegje "denk ik ook aan een babytje voor jullie .

Dikke knuf .

Lene
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #28 Gepost op: januari 19, 2017, 12:53:16 pm »

Lieve LPChip

Sorry, mijn begeleiders hebben soms een apart gevoel van humor ,niks persoonlijk hoor .

Dankjewel om me de weg te tonen , en ja had ook al een gevoel van "terug tot leven ", heb "nog "niks met reïncarnatie, vandaar een andere woordkeuze , dat wiegje ? Had ook een gevoel van een babytje ,enkel niet zo expleciet benoemd ,samen zijn we sterk ,aanvullend !☺☺☺. Benieuwd naar Nana haar reactie .

Liefs

Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #29 Gepost op: januari 19, 2017, 01:23:39 pm »

Geeft niks Lene,

Door je woordkeuze was het wat verwarrend, terwijl je gevoel wel zuiver was. Mijn gidsen vertalen dan direct wat je bedoeld en heb het hier geschreven zodat je in feite je eigen woorden terugleest maar dan vanuit een ander perspectief geschreven. Hoe duidelijker je kan zijn, hoe beter je iemand kan helpen.

Dus volgende keer gewoon opschrijven wat je echt voelt, hoe gek het ook klinkt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: 1 [2] 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.101 seconden met 22 queries.