Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1] 2 3   Omlaag

Auteur Topic: Rare geluiden en orbs in oude boerderij .  (gelezen 16012 keer)

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Gepost op: januari 15, 2017, 02:38:16 pm »

Hoi ,

Ik heb me aangemeld bij dit topic omdat ik sinds een tijdje rare geluiden begin te horen in huis die niet verklaarbaar zijn .
Plastic flessen worden ingeknepen , en soms hoor je klop of tik geluiden .
De vorige bewoner heeft zichzelf hier opgehangen , wij wonen hier onder 1 kap met nog een gezin en hun horen en zien ook rare dingen zoals schimmen en deuren die open en dicht gaan .
Nu ging ik van de week is foto's maken overdag en savonds , overdag is het rustig het word actiever in de avond .
En toen heb ik dit op camera gekregen , kan iemand die zich hier meer in kan verdiepen mij vertellen wat je er in ziet en of het goed of kwaadaardig lijkt ?
Alvast bedankt .

Groetjes Nana .
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #1 Gepost op: januari 15, 2017, 02:41:18 pm »

.

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #2 Gepost op: januari 15, 2017, 02:42:59 pm »

.

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #3 Gepost op: januari 15, 2017, 02:45:38 pm »

.

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #4 Gepost op: januari 15, 2017, 07:40:08 pm »

Beste Nana,

Ik snap je reactie. Ik moet zeggen dat dit echt heel duidelijke foto's zijn, dus daarvoor mijn complimenten. Dat maakt het een stuk makkelijker je te helpen.

Dit is een orb, ofwel een entiteit. Ik kan er een oudere man in zien en krijg sterk de intentie dat deze aandacht wil.

Hij wil verder met zijn leven maar weet niet hoe en zoekt dringend hulp.

Hij is niet kwaadaardig in de zin dat hij zo negatief is dat hij jullie kwaad zou doen, maar ik weet niet hoe hij zou reageren als je hem probeert te verdrijven. Want als je dat laatste doet blijft hij hangen in de 4e dimensie en zit hij nogsteeds gevangen. Hij wil gewoon naar het licht toe en heeft daar hulp bij nodig.

Je kan proberen met hem te praten en hem naar het licht te gaan. Gebruik hiervoor positieve suggesties als: "Je hebt nu lang genoeg geleden, je mag nu naar het licht toe. Daar wacht je familie op je. Ga maar."

Mocht dit te moeilijk zijn of durf je niet, dan is mijn advies om een medium in te schakelen.

Pas als de entiteit weg is of niet weg wil, dan pas je huis reinigen door salie te branden. Laat dit een positieve ervaring voor deze man zijn.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #5 Gepost op: januari 15, 2017, 07:59:48 pm »

Beste lpchip ,

Bedankt voor je serieuze reactie en antwoorden , alleen ik zie soms heel veel van die orbs door de kamer vliegen als ik ze film en dan zie je ze echt opladen door middel van elektriciteit heel apart en bijzonder eigenlijk .
Ik vraag mij dus ook af of het er meerdere kunnen zijn , die met dat gezicht is inderdaad heel duidelijk , op film zie je daadwerkelijk die bol opladen en een gezicht er in verschijnen toen was ik toch best wel geschrokken , en van die aandacht wat je zegt kan kloppen flessen kraken uitzichzelf soms horen we klop of tik geluiden mijn buurjongen zegt echter ook een zwarte schim gezien te hebben en een deur die open ging .
Ik zit er over te denken het huis te laten reinigen , vraag me alleen af als ik niks doe of het dan misschien meer aandacht gaat vragen ?

Groetjes Nana .
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #6 Gepost op: januari 15, 2017, 10:12:54 pm »

Negatieve entiteiten voeden zich met angst. Als je bang bent, trekt dat entiteiten aan. Als er al negatieve entiteiten zijn, zullen ze proberen je bang te maken, zodat ze zich kunnen voeden.

Ik kreeg uit de fotos niet de indruk dat er meerdere waren, dus ik kan niet spreken over hoe erg de andere entiteiten zijn.

Je huis laten reinigen zal ervoor zorgen dat ze een tijdje weg zijn, maar ze kunnen weer terugkomen als ze daar een reden voor hebben. Die man op de foto lijkt namelijk vast te zitten aan het huis. Doe moet echt naar het licht begeleid worden zodat dat permanent stopt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #7 Gepost op: januari 18, 2017, 11:39:44 am »

Ik ben hier niet zo van op de hoogte ,ik hoorde wel eens van salie branden ?

Liefs

Lene

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.229
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #8 Gepost op: januari 18, 2017, 12:24:49 pm »

Salie branden is inderdaad een methode om je huis te reinigen.

Salie geeft rust en dat vinden negatieve entiteiten niet prettig. Je kan het zien als dat er een huis is waar je graag bent, en ineens zet de beheerder van dat huis alle kachels uit en de ramen open waardoor het heel koud wordt in het huis, dan ga jij ook liever ergens anders heen.

De vraag is, of er daarna iets gebeurd waardoor je weer opnieuw naar dat huis wil. Dus als er angst in het huis blijft dan trekt dat negatieve entiteiten aan, of als er een entiteit is die zelfs met salie niet weg wil, dan wordt het rustiger maar het probleem blijft bestaan wat ervoor zorgt dat andere negatieve entiteiten ook weer terug komen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #9 Gepost op: januari 18, 2017, 02:32:19 pm »

Ik ga inderdaad mn huis laten reinigen , maar ik zou zo graag willen weten wie dit is en wat het wil ?

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #10 Gepost op: januari 18, 2017, 03:08:24 pm »

Ik ga inderdaad mn huis laten reinigen , maar ik zou zo graag willen weten wie dit is en wat het wil ?
Als ik ook even in mag springen!
Ik heb wel wat ervaring gehad met normale entiteiten. Dus niet alleen de Gidsen. Echter weet ik meer over de communicatie redenen door hen.

Zolang die vraag er is geef je onbewust aandacht aan hetgeen dat je juist niet wenst. Dit maakt het lastiger voor een energie om los te geraken. Als er echt antwoorden zullen zijn, gaat dat tijd kostten en dan nog is de vraag of je er wat mee op schiet.

Liefs,
Ano
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #11 Gepost op: januari 18, 2017, 03:20:15 pm »

Beste Ano ,

Alle reacties en meningen zijn welkom .
Kan jij via deze foto doorkrijgen wie of wat het is en wat het wil ?
Het zoekt heel erg aandacht en weet niet wat het wil ?

Groetjes Adriana .
Gelogd

Beam of Light

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 163
  • Love is the one thing we need
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #12 Gepost op: januari 18, 2017, 06:36:08 pm »

Beste Ano ,

Alle reacties en meningen zijn welkom .
Kan jij via deze foto doorkrijgen wie of wat het is en wat het wil ?
Het zoekt heel erg aandacht en weet niet wat het wil ?

Groetjes Adriana .

Beste Adriana,

Ik doe het meestal niet via foto's omdat ik dan niet totaal open sta. Het is dan altijd gissende waarheden voor mij persoonlijk (sommige anderen hebben hier meer talent voor). Meestal ga ik in verbinding staan met mijn gidsen die vervolgens proberen te communiceren met de entiteit, echter is dit nog niet volleerd bij mij en dit zorgt weer voor weinig controle. Sinds ik zelf niet optimaal in mij vel zit vandaag, kan ik je nu niet helpen. Ik kan op een later moment kijken, echter kan ik niets beloven. (school en andere privé dingen hebben namelijk voorrang :P )

Waar ik wel vermoedens op heb kan ik delen. Ik heb namelijk het idee dat het niet de buurman is die zelfmoord heeft gepleegd. Nu zei LpChip dat de negatievere entiteiten op angst en pijn af gaan. (negatieve emoties)
Wat is nu een negatiever moment voor iemand dan zelfmoord? Ik vraag me nu hardop af of die zelfmoord misschien een entiteitengroepering heeft aangetrokken. Als dat het geval is hebben ze verder weinig met het huis te maken en zou ik de reiniging afwachtten en je de tip te geven die ik in mijn vorige bericht ook geschreven heb.

De vraagstukken lostlaten, soms is het beter iets niet te weten. "Gek genoeg". Dit geeft ons vrijheid om keuzes te maken die uiteindelijk bepalend zijn in ons leven. Is ingewikkeld uit te leggen, echter heb ik niet het idee dat het echt nodig is als ik het goed omschrijf om alles over die entiteitengroepering te weten. Ik krijg er geen nood in door, het is meer voor je eigen begrip.

Alle entiteiten zoeken aandacht zodra ze doorhebben dat ze in contact staan met de fysieke wereld, op welke manier dan ook. Sommigen zou je het beste misschien nieuwsgierig kunnen noemen, al is het dat ook weer niet. Laat ik zeggen dat ze gewoon op onderzoek uit gaan naar de fysieke kant zonder zelf fysiek te zijn en soms zo af en toe en af en aan, zodra ze een fysieke hebben die op ze focust graag de aandacht op zich vestigen om een of andere reden. Soms is het voor iemand die in de naaste omgeving met je te maken heeft. Soms ook totaal niet. Daardoor vindt ik het ook lastig om je echt een goed advies te geven.

En inderdaad zodra het huis prettiger voelt is het vaak makkelijker om ze weg te houden. Ik heb dit een keer gedaan door een kleur verf op mijn slaapkamermuur te doen die mij erg rustig houdt en ontspand, en tegelijkertijd erg vrolijk maakt. Misschien een idee om het huis een nieuw laagje te geven na de salie op instinctief niveau?  ;) :D

Ano
Gelogd

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #13 Gepost op: januari 18, 2017, 07:25:28 pm »

Eindelijk , ben zo gelukkig , iets meer beweging hier ! Enjoy the club.

Mijn gebeden worden aanhoort.

Ano en Nana leuk om jullie hier te ontmoeten en elk hun/ onze bevindingen voor te leggen. Ben al een poosje op dit forum en heb al veel mooie inzichten mogen ontvangen, met dank aan LPChip. Ben geen fotolezer, krijg ik teveel afleidingen,  Zoals ik al eerder aangaf , ben daar niet zo van op de hoogte , maar om puur op mijn gevoel te duiden en mijn gevoel zegt ook idd meerdere entiteiten , een oudere heer en kind / kinderen , mijn gevoel geeft één entiteit die er duidelijk uitspringt , een jonge meid van een jaar of tien, door haar sterk karakter komt ze duidelijk naar voor. Net als Ano , heb ik het gevoel dat het niet om de oude man met zelfmoord gaat. Ze slepen me eerder naar 1ste wereldoorlog , ik voel duidelijk meerdere entiteiten , de oudere kan het niet laten om bescherming te bieden naar zijn omgeving ,dus duidelijk geen negatieve entiteiten ,ik denk zelfs ,met een vriendelijke stem en woorden op te lossen . Ik doe geen gissingen , is puur mijn gevoel. En ja, daar deel ik de mening van Ano, wat brengt het om te weten wie/welke entiteiten het zijn ?

@ Nana hopelijk kan je er iets mee,
@ Ano, succes met school en de rest.

Liefs.

Lene
Gelogd

Nanachef

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 119
    • Bekijk profiel
Re:Rare geluiden en orbs in oude boerderij .
« Reactie #14 Gepost op: januari 18, 2017, 08:06:00 pm »

Hoi Lene ,
Heel erg bedankt voor je reactie .
Ik kan hier zeker wat mee want ik krijg nu ook het gevoel dat wat je zegt klopt , de orb met het gezicht komt vaak speels over maar kon me vinger er echt niet op leggen wat ik er van moest denken maar zoals jij het nu zegt kijk ik er heel anders naar , want ik zie regelmatig de orbs in groepjes voorbij vliegen en altijd is er 1 grote orb en een aantal kleinere orbs die echt achter elkaar aanvliegen als een familie lijkt het wel .
De orb met het gezicht stopt soms ook voor de camera alsof het zich wil laten zien en vliegt dan weer rustig verder heel bijzonder .
Ik denk persoonlijk dat de orb met het gezicht het meisje is wat je opnoemde van 10 jaar met een sterk karakter , want er is ook maar 1 orb wat een gezicht kan manifesteren en het gezicht ziet er altijd het zelfde uit .
Als ik film zie je ook heel vaak de orbs op mij afkomen in mij verdwijnen en er weer uitschieten enig idee wat dat zou kunnen betekenen ? Ik ben namelijk hooggevoelig en weet dat pas sinds korte tijd , heb ook een hele zware periode achter de rug zou het kunnen dat ze daarom zoveel naar mij trekken ?
Ik ervaar ook binnenshuis hoofdpijn , last van de nek schouders en als ik bij het huis weg ben worden de klachten minder tot helemaal niet meer .
En dat wat je zei van de oorlog kan ook kloppen wij wonen hier namelijk best wel afgelegen op een boerderij die al heel oud is en wij wonen vlakbij de duitse grens dus wie weet .
Ben heel blij dat hier nog meer mensen zijn die beseffen dat er meer is tussen hemel en aarde .

Groetjes Nana .
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.174 seconden met 22 queries.