Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Oefening: Electromagnetisme uit je lichaam reinigen  (gelezen 2938 keer)

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Oefening: Electromagnetisme uit je lichaam reinigen
« Gepost op: december 22, 2016, 10:03:48 pm »

Inleiding
Ik zit veel achter de comptuter en de moderne wereld zorgt ervoor dat er veel electromagnetische straling mijn lichaam raakt.

Wanneer deze straling ons lichaam raakt, dan slaat het lichaam dit op in onderandere je gewrichten.

Ons lichaam is in staat om zich van deze straling te ontdoen. Door veel te drinken en te plassen alsook door te slapen kan je lichaam de opgeslagen ballast (daar valt ook suikers onder, maar dus ook elektromagnetische straling, als ander afval waar ons lichaam niets mee kan) verwerken. Dit is echter een proces wat lang duurt. Als je veel ballast bij je draagt, dan is je lichaam daar meer mee bezig.

Het kan daarom makkelijk zijn dat je na een goede nachtrust en genoeg drinken en plassen niet alle ballast verwerkt. Er blijft dus een restje achter. De dag vordert en je zit weer achter de computer en eet/drinkt suikers. Deze worden weer opgeslagen in je lichaam om later afgevoerd te worden. Maar de toevoer is meer dan er afgevoerd kan worden, en het begint zich op te hopen.

Van de suikers wordt je dik, van de straling, wordt je moe, en van beide voel je het in je gewrichten, want daar wordt het immers opgeslagen.

Oefening / Meditatie
Ik ben van mening dat iedereen kan magnetiseren, omdat hier geen inwijding voor nodig is. Via jezelf te magnetiseren kun je je lichaam reinigen en de elektromagnetische straling uit je lichaam halen. Dit doe je zo:

1. Ga in de foetus houding zitten of liggen. (liggen is makkelijker)
2. Met opgetrokken knieën is het mogelijk dat je je hele lichaam tussen beide handen kan houden.
3. Plaats je linker hand ongeveer 10 tot 20 cm boven je kruin chakra (boven je hoofd)
4. Plaats je rechter hand ongeveer 10 tot 20 cm onder je basis chakra (onder je voeten/stuitje)
5. Visualiseer nu dat er energie vanuit het universum door je linkerhand heengaat, dwars door je lichaam door naar je rechterhand onder je.
6. De energie neemt alle negatieve energie mee en nadat het je rechterhand heeft bereikt, gaat de energie door je hand heen zo terug het universum in.
7. Voel de energie stromen en merk hoe de negatieve energie je lichaam uit stroomt.
8. Het is belangrijk om af en toe je handen vrij van negatieve energie te maken.
9. Dit doe je door je handen van je af te slaan, net als je doet als ze nat zijn. Ermee wapperen.
10. Zorg ervoor dat de negatieve energie die in je handen zit zo van je af geslagen worden terug het universum in.
11. Per cyclus van magnetiseren doe je tot je voelt dat het minder effect heeft, dan sla je de energie weer van je af.
12. Op gegeven moment na de 6e keer ofzo (voor iedereen anders) merk je dat alle negatieve energie uit je is. Dan sla je de laatste energie van je af en kun je stoppen.

Waarschuwing
Ik deed dit vlak voordat ik ging slapen. Het bleek dat ik heel veel magnetische straling in mijn lichaam had zitten en ik voelde een enorme opluchting na deze reiniging. Als gevolg was ik klaar wakker en had ik heel veel energie. Het duurde uren voordat ik pas kon slapen. Toen dat eenmaal lukte was het 3 uur 's nachts, en ik moest 4 uur later weer opstaan. Ik werd dus gebroken wakker... :P

De waarschuwing is dan ook: doe het niet vlak voordat je naar bed gaat. Wie weet helpt het, en dan maak je het jezelf onnodig lastig.

Succes met de oefening, en laat maar weten of het jou geholpen heeft of niet.

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: december 22, 2016, 10:07:39 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Oefening: Electromagnetisme uit je lichaam reinigen
« Reactie #1 Gepost op: december 27, 2016, 05:00:29 pm »

Dankjewel om dit te delen .

We worden allemaal wel overladen met magnetische straling ,dus zal het zeker toepassen in een rustig moment en ik breng je op de hoogte van mijn ervaring .

Liefs.

Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Oefening: Electromagnetisme uit je lichaam reinigen
« Reactie #2 Gepost op: december 27, 2016, 08:38:01 pm »

Veel succes Lene. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.052 seconden met 22 queries.