Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: positieve sollicitatatie?  (gelezen 5445 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
positieve sollicitatatie?
« Gepost op: december 16, 2016, 07:14:52 pm »


 Hallo LPChip

 Mag ik even zo vrij, had vandaag een sol , hoe is het verder verloop hiervan, gaan ze me contacteren, wordt het een baan op lange termijn, zal ik me goed voelen , is dit mijn plekje?
 Wat is jou gevoel of kan je even zien met jou kaarten?
 Hoe is het met jou  baan, lukt het voor je ? Succes ermee.

 Liefs.

 Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #1 Gepost op: december 16, 2016, 10:30:46 pm »

Hoi Lene,

Ik heb ervoor gekozen om een I-Ching kaart te leggen voor je.

Voordat ik de kaart heb omgedraaid heb ik mijn gevoel geraadpleegd. Mijn gevoel zegt dat dit niet de baan is waar je op hoopt, en dat er nog iets beters voor je is.

De kaart die ik getrokken heb, en dus vanaf mijn engelen komt zegt het volgende:

2 - K'un Ontvankelijkheid
K'un brengt toewijding, gehoor-
zaamheid en de bereidheid van
meer ervaren mensen te leren.
Laat u echter niet kleineren. De
sterke energie van de creativiteit
leidt nergens toe, tenzij u hem
accepteerd en voedt. Zwijgzaam-
heid nu bregt succes in de
toekomst.

6. Wie altijd anderen volgt, zal
   verdwalen.
5. Nederigheid en innerlijke wijsheid
   brengen u voorspoed.
4. Spreek en handel voorzichtig
   om schade te voorkomen.
3. Blijf bescheiden, zonder meteen
   resultaat te willen zien.
2. Wees flexibel en tolerant. Zwijg-
   zaamheid brengt vooruitgang.
1. U bent een beginner, maar met
   volharding zult u ervaren worden.



De kaart is niet geheel duidelijk als antwoord op je vraag, maar voeg mijn gevoel hier aan toe, dan kun je eruit opmaken dat je wat ervaringen gaat krijgen door puur de sollicitaties te doen. In dit geval is het niet het resultaat wat belangrijk is, maar de reis ernaar toe. Geniet van de reis en weet dat je begeleid wordt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #2 Gepost op: december 16, 2016, 11:22:46 pm »

LpChip

Correctie !topic is natuurlijk positieve sollicitatie


, heeft mijn foutmelding hier ook een betekenis ? ;)
 
Vanmiddag had ik een afspraak met districtmanager , deze liet verstek gaan en werd perfect opgevangen door de shopmanager . Mijn  (buik) gevoel zat goed en dacht dat dit wederzijds was. Heel veel standaardvraagjes waarop ik puur gevoelsmatig en met zelfkennis mijn visie gaf .
Ik ben zeer zeker bereid om van meer ervaren mensen te leren .
Me laten kleineren sta ik niet meer toe, dat is jaren gebeurd maar daar pas ik voor  ,ik weet best wat ik wil en wat niet . En idd was eerder een volgzaam type .

Zo zie je maar ,jou kaarten liegen niet ! Ik ben benieuwd naar resultaat,of ze me contacteren ?

Dankjewel!

Lene




Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2016, 12:12:13 am »

Ik snap je reactie. Mijn gevoel zegt toch dat het em niet wordt. Een goede sollicitatie hoeft niet altijd te betekenen dat er een baan uit voort komt. Het is belangrijk dat je de sollicitaties zo goed mogelijk doet, en soms krijg je bepaalde vragen waardoor je gaat nadenken. Dat is het proces van solliciteren en de lessen die onze gidsen/engelen ons geven zodat we nog beter naar het universum sturen wat we daadwerkelijk willen.

En ja, ik heb de kaarten gevraagd of het een positieve sollicitatie ging worden, maar mijn gevoel zegt dat hoewel het geen slechte sollicitatie was, het niet op een baan zal uitdraaien, simpelweg omdat in dit geval het hele sollicitatieproces belangrijk is. En de kaarten zeggen dat ook.

Al kun je natuurlijk zeggen dat ook al krijg je de baan niet, het toch een positieve sollicitatie was, want je hebt er een goed gevoel aan over gehouden.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #4 Gepost op: december 22, 2016, 05:03:04 pm »

LPChip

 En jahoor, jou gevoel zat  goed,,,,,, negatief bericht.
 
 Ik informeerde gister al maar er was nog geen beslissing genomen, desondanks dat het om een dringende vacature ging , in mijn ogen  wil je die dan ook zo snel mogelijk afhandelen? of zie ik dat fout ?

 Gaf me precies weer een ander buikgevoel dan met mijn sollicitatiegesprek , ander inzichten misschien?

 Maar jij zat er weer bovenop, jou gevoel zat goed, in mijn naaste omgeving zijn er wel meerdere personen met een bepaald voorgevoel, die ik dan mag/kan raadplegen , deze beweerden dat dit "wel" de baan werd .

Maar ergens begrijp ik best , en ga dit ook toepassen, dat je schrijft,,,,,,,, geniet van de reis er naartoe, kennis opdoen in sollicitaties, ja zo kan ik het ook zien.

 Zie of voel jij misschien in welke sector ik zal/kan slagen, waar kan /mag ik zoeken, wat denk je ?

 Hartelijk dank voor jou mooie inzichten en wijsheid.

 Liefs.

 Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #5 Gepost op: december 22, 2016, 09:42:01 pm »

Allereerst, jammer dat ik gelijk had. :)

Ik heb de afgelopen maanden ook moeten solliciteren, soms heel hoopvol.

Het universum wil jou de baan geven die bij je past en wil jou hierin zo goed mogelijk helpen.

Wanneer je twifjelt, betekend dit dat je het universum verteld: doe maar niet. Als je wel wil maar toch krijg je de baan niet, dan kan het zijn dat je gewoon nog niet klaar bent om te gaan werken.

Om namelijk het arbeidsproces in te stappen moet je echt 100% achter die beslissing staan. En niet alleen willen werken, maar ook weten wat je wil.

Vragen naar: "waar ga ik werken?" is natuurlijk niet de manier. Het feit dat je deze vraag stelt, betekend dat jij het niet weet, en als jij het al niet weet, hoe kan het universum dan weten wat jij graag wil doen?

De vraag die jij jezelf moet stellen is deze: wat voor werk wil je graag doen? Waar zie jij je gelukkig worden? Wat is belangrijk?

Ik weet hoe moeilijk deze vraag kan zijn, maar als je deze vraag niet kan beantwoorden, dan zul je werkeloos blijven totdat je het wel kan, want totdat je de vraag weet te beantwoorden, kan het universum je niet de droombaan geven waar je naar verlangd.

Het doen van sollicitaties is belangrijk want het feit dat je solliciteert betekend dat er iets in deze baan is wat je aanspreekt, en ook al wordt dit hem niet, dan kun je dit wel meenemen in de zoektocht naar: "Wat wil ik nou eigenlijk echt?"

Want op dit moment weet je dat niet. Ik voel wel dat je wat richtlijnen hebt, maar je hebt niets concreets. Het universum brengt verschillende banen op je pad en laat je een stukje opvangen van wat je kan verwachten. Als je dan negativiteit voelt, dan weet het universum: oh... ik zit in de buurt, maar dit is het nog niet helemaal.

Ik voelde sterk dat de baan waarop je gesolliciteerd had niet helemaal bij je paste. Het is niet zo dat het vervelend had geweest, maar er waren bepaalde dingen die minder bij je passen. Op schaal van positief tot negatief, was het net beneden een voldoende. Dus als ik een balk zou tekenen, dan zou deze er zo uitzien: negatief [------#|--------] positief

Net iets in het negatieve. Dan kun je zeggen, maar dat is toch niet erg? Nee, maar jou droombaan zou ver in het positieve voelen. Een baan met een enigszins positief gevoel zou een tijdelijke baan zijn waar je dingen kan leren maar uiteindelijk weer weg gaat.

Veel succes met je zoektocht, want de tocht zelf zal je de inzichten geven op de vraag: "Wat wil ik nou eigenlijk echt?"

Liefs,
LPChip
« Laatst bewerkt op: december 22, 2016, 09:46:45 pm door LPChip »
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #6 Gepost op: december 23, 2016, 11:15:42 am »

Graag gedaan. :)

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #7 Gepost op: december 28, 2016, 03:00:54 pm »

Sorry als ik stoor !!

Heb mijn profiel geanalyseerd en kwam tot deze vaststelling .
Er zijn namelijk twee /misschien ook meerdere mogelijkheden naar een baan ,deze heb ik "voorlopig ".
Kan jij eens zien aub ( met jou kaartlegging )  , welke mogelijkheid grootste kans heeft tot slagen .Ik wil geen beslissing op korte termijn .

1. Onbezoldigde vrijwilligers baan met in de hoop op lange termijn een betaalde job.

2. Een zelfstandige activiteit op lange termijn .
Mag ik jou vragen om even jou kaarten te raadplegen en zien wat er uit de bus komt ?

Jij een vraagje hoor ik het graag .
Liefs
Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #8 Gepost op: december 28, 2016, 03:53:26 pm »

Hoi Lene,

Het feit dat je om een kaartlegging vraagt betekend dat jij nog zoekende bent.

Vraag bij jezelf na, wil ik deze baan? Ja, ga ervoor. Wil ik voor de andere? Ja, ga dan ook daarvoor.

Het universum zal wel bepalen welke baan het beste bij je past.

Ik ga daarom geen legging voor je doen, want daar help ik je niet verder mee.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:positieve sollicitatatie?
« Reactie #9 Gepost op: december 28, 2016, 08:34:35 pm »

Dankjewel LPChip  ;)








Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.142 seconden met 22 queries.