Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Contact met onze dierbare overledenen .  (gelezen 5122 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Contact met onze dierbare overledenen .
« Gepost op: december 10, 2016, 10:40:02 pm »

 Hallo iedereen  :o

 Heb misschien een vreemde vraag, ik channel regelmatig met mijn angels/gidsen/verrezen meesters, maar kan ik ook in contact met dierbare  overledenen , krijg ik hierbij signalen, kan ik het herkennen, moet ik veranderen van werkwijze, iemand een handleiding, advies?

 Ik hoor het graag.

 Liefs

 Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2016, 06:56:57 pm »

Overledenen communiceren vaak via je gidsen/engelen met je. De reden hiervoor is dat de afstand te groot is voor hunzelf.

Wij leven in de 3e dimensie, en wanneer een overledene geaccepteerd heeft dat hij/zji dood is en er niets meer op aarde is wat hun hier houdt, ze van de 4e naar de 5e dimensie overgaan. De trillingen van de 5e dimensie liggen zo veel hoger dat ze moeten leren hoe ze hun frequentie kunnen verlagen om in contact te komen.

Omdat gidsen/engelen dit reeds geleerd hebben en daardoor vanuit de 4e dimensie met sommigen van ons contact kunnen maken, worden hun vaak gebruikt als doorgeefluik om zo in contact te komen met de levende mens.

Andersom geldt dat hetzelfde. Als jij in contact wil komen met overleden mensen, dan kun je jouw gidsen/engelen vragen of ze contact willen zoeken met deze overleden persoon en als doorgeefluik willen fungeren.

Ik hoop dat je zo genoeg informatie hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #2 Gepost op: december 11, 2016, 07:40:07 pm »

 
Lieve LPChip

In één van jou vorige antwoorden vertelde je me " niet alles gelijktijdig, stap voor stap leren, alles op zijn tijd. Remember ?
Wat denk je , ben ik ver genoeg om hiermee verder te gaan?

En hoezo , weten gidsen en engelen daarmee om te gaan en overledenen "nog" niet?

Dankjewel.

Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #3 Gepost op: december 12, 2016, 12:18:49 pm »

Net zoals wij hier op aarde een leerschool hebben en elke incarnatie ons iets leert, zo gebeurd dit ook in de 5e dimensie.

Je ziel groeit op meerdere niveaus. Als eerste leren wij door incarnaties op aarde. Je incarneert, leert een aantal levenslessen, overlijdt, integreert wat je hebt geleert in je ziel en incarneert opnieuw (circel rond).

Voordat je incarneert bepaal je wat je wil leren, en dat zorgt ervoor dat er bepaalde gebeurtenissen in je leven gebeuren. Onderandere het leren omgaan met verdriet kan zo'n les zijn.

Daarnaast kun je tijdens je verblijf op aarde te maken krijgen met trauma's. Deze neem je mee naar een volgend leven totdat ze een keer verwerkt worden. Als je bijvoorbeeld in een vorig leven een dodelijk ongeluk hebt ervaren dan vindt er een gebeurtenis plaats aan het einde van je leven welke je niet hebt verwerkt. Deze komt dan in een volgend leven terug door bijvoorbeeld intense angst wanneer je in een gelijkwaardige situatie zit zonder te beseffen waarom je angst hebt. Voorbeeld: Stel, op 9-11 stap je in de lift in het WTC vlak voordat het vliegtuig het gebouw invliegt. Je komt te overlijden in de lift. In een volgend leven krijg je ontzettende paniek aanvallen wanneer je met een lift moet, en zal je waarschijnlijk wanneer het kan ervoor kiezen om met de trap te gaan.

Naarmate je meer en meer leert als je op aarde bent, komt er een moment dat je niet meer hoeft te leren, en je niet meer naar de aarde hoeft te incarneren. Je hebt dan nog wel de mogelijkheid om dit te doen, maar je doet dit dan niet meer om levenslessen te leren.

Vanaf dit punt kun je in de 5e dimensie verder groeien en leren. Je hebt nu genoeg ervaring en kennis om begeleider te worden.

Als begeleider kun je samen met engelen en gidsen mensen helpen om verder te groeien en te zorgen dat die mensen andere mensen helpen.

Als begeleider incarneer je op aarde en leer je via je gidsen en engelen te communiceren om daarna mensen te kunnen helpen.

Wanneer je dit beheerst kun je gids worden. Je communiceert dan met mensen en staat onder begeleiding van engelen om te groeien.

Als je genoeg ervaring hebt, kun je doorgroeien naar Engel.

Als gids of engel is het nog steeds mogelijk om te incarneren hier op aarde, net als dat met begeleiders het geval is.

Een overledene hoeft dus niet een vergevorderde ziel te hebben waardoor rechtstreekse communicatie niet mogelijk is.

Wat betreft je vraag of jij deze communicatie kan doen, het antwoord hierop is simpel. Ja, en dit zal stapsgewijs gebeuren. Je zal blijven communiceren met jouw gidsen en engelen, en ze zullen jou steeds meer op hun communicatie afstemmen. Zodra je vertrouwd raakt met hoe hun communiceren en er ook geen foute informatie meer doorkomt (althans, het is niet fout, maar je weet dan exact wat het betekend en wanneer het relevant is voor iemand anders). Nadat dit goed gaat, zullen je gidsen toestaan dat overledenen met jou mogen communiceren, en zal je dit stapsgewijs leren. Je zal vanzelf doorhebben hoe deze communicatie anders is dan je andere communicatie. Het lijkt een andere kleur te hebben als het ware (ander gevoel)

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #4 Gepost op: december 12, 2016, 09:43:39 pm »

 

Beste wel een moeilijke materie toch? maar tot hiertoe volg ik nog.


Als je bijvoorbeeld in een vorig leven een dodelijk ongeluk hebt ervaren dan vindt er een gebeurtenis plaats aan het einde van je leven welke je niet hebt verwerkt. Deze komt dan in een volgend leven terug door bijvoorbeeld intense angst wanneer je in een gelijkwaardige situatie zit zonder te beseffen waarom je angst hebt. Voorbeeld: Stel, op 9-11 stap je in de lift in het WTC vlak voordat het vliegtuig het gebouw invliegt. Je komt te overlijden in de lift. In een volgend leven krijg je ontzettende paniek aanvallen wanneer je met een lift moet, en zal je waarschijnlijk wanneer het kan ervoor kiezen om met de trap te gaan.

Hoe verklaar je deze  dan LPChip, je wordt geboren en je groeit naar puberteit, volwassenheid, maturiteit, in heel deze groeifase heb je weinig of geen last van angsten uit een vorig leven, en dan ineens............ onverklaarbaar....... zienderogen groeit jou angst en kan vreemde proporties aannemen, vreemd , of zie ik het mis?

Hartelijk dank en veel liefs.

Lene

Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #5 Gepost op: december 13, 2016, 10:33:52 am »

Een trauma uit een vorig leven heb je vanaf je geboorte bij je.

Wel is het zo dat een onverwerkt trauma erger en erger wordt naarmate er niets mee gedaan wordt.

Wanneer je dus op latere leeftijd last krijgt van een trauma, dan is deze meestal ontstaan door iets uit je jeugd of tienerjaren.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #6 Gepost op: december 13, 2016, 06:50:03 pm »


 Dankjewel Chipke  ;)

 Wens jou fijne feestdagen !!
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Contact met onze dierbare overledenen .
« Reactie #7 Gepost op: december 13, 2016, 10:27:24 pm »

Fijne feestdagen Lene.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.067 seconden met 22 queries.