Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Mijn wens.  (gelezen 4218 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Mijn wens.
« Gepost op: december 03, 2016, 04:27:07 pm »

Lieve LPChip en alle andere forumgasten

De vraag waarom een nieuw topic met mijn wens ?

Ik wil even via deze weg mijn groot respect uitspreken naar LPChip , een mens met een groot hart en begaan met zijn medemens, altijd klaar voor een wijs advies en oprechte raadgeving, een lichtwerker.
Vandaag brand ik een kaarsje, deze zal zeven dagen branden, als dank maar ook om deze mooie site in een kleurrijk daglicht te plaatsen, ik hoop dat meerdere gasten de weg vinden naar dit leerrijk forum en meepraten over onopgeloste vragen en op deze manier een antwoord vinden.

Veel liefs en hartelijk dank.

Lene



Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn wens.
« Reactie #1 Gepost op: december 03, 2016, 09:27:06 pm »

Dankjewel voor je lieve woorden Lene. :)

Ik doe dit met liefde, maar het is altijd leuk om gewaardeerd te worden.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Mijn wens.
« Reactie #2 Gepost op: december 17, 2016, 12:04:34 pm »

   
  Lieve LPChip

  Het vervolg op mijn wens.

  Even ter verduidelijking , ik ben helemaal niet materialistisch ingesteld, kan me best distantiëren van alle luxe en leef het liefst een zo bescheiden mogelijk leventje, op financieel vlak doe ik voor mezelf ietsjes minder, waardoor ik mijn/onze familie vooruit kan helpen.
  "Ze" vragen me om lotto te spelen en ze geven me dan ook winst, deze doe ik dan vandaag en hoop/wens een positief verloop om mensen in nood bij te staan.

  Ik ben me inmiddels bewust van het verschil in connectie met De Messias/overleden ouderpaar/broer/neefje/schoonzusje.

  Het verschil in verbinding, ik probeer het te verwoorden, met de Messias heb ik een duidelijk waarneembare koude sensatie rondom mijn schouders, dat in tegenstelling tot mijn overleden dierbaren gebeurd vanuit mijn onderste chakra s , misschien herken jij dat gevoel?

 Fijn wkend. :-*

 Liefs
 Lene

 

 
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn wens.
« Reactie #3 Gepost op: december 17, 2016, 02:24:17 pm »

Hoi Lene,

Dit ervaar ik zelf niet. Mijn contact is op een ander niveau dan dat jij dat hebt maar dat wil niet zeggen dat jouw manier van contact hebben verkeerd is. In tegendeel.

Ik ben blij voor je dat je de nuances begint te ervaren en dat een manier hebben gevonden voor jou om dit te ervaren zodat je  ermee kan werken.

Zoals ik al eerder heb aangegeven, voor mij is het niet dat ik dingen doorkrijg als horen, of dat ze me iets laten opschrijven. Bij mij is het zo dat ze het me geven waardoor ik het ineens weet.

Wanneer een overleden iemand contact met mij zoekt dan doen ze dit door zich eerst netjes te melden. Dit kan doordat ik ineens iets zie wat normaal niet opvalt, doordat er ineens een geur is die er normaal niet is welke in verbinding staat met deze persoon, of doordat ik ineens iets hoor.

Zie het maar als het bereiden van een maaltijd in de magnetron. Als het klaar is gaat het belletje. Ze geven mij de kennis van wat ze willen geven en laten daarna weten dat ze het me gegeven hebben. Sons doen ze het omgedraaid, dan melden ze zich eerst en nadat ik me op hun afstem geven ze door wat ze te zeggen hebben.

Het is wel iets waar ik nog moeite mee heb.

Mijn gidsen/engelen begeleiden mij meestal door dingen of personen op mijn pad te brengen, en me dan de kennis aan te reiken zodra ik het nodig heb.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Mijn wens.
« Reactie #4 Gepost op: december 17, 2016, 03:15:45 pm »

 Wel  ,voor mezelf kan ik zeggen ,het manifesteert zich op verschillende manieren . Afgelopen zomer waren we met ons nichtje naar een pretpark , vanaf het moment dat we binnen stapten bekroop me een heel onaangenaam gevoel , een heel negatieve energie zonder aanleiding ,uit het niets ,ik had moeite om plezier te beleven , maar voor dat kind was het de tijd van haar leven . Mijn aandacht gaat naar een deur ,een tekst ,een lied etc.
Op tv hoorde ik onlangs  het mooie Halleluja , mijn engelen wilde mijn aandacht , ik deed een bericht naar mijn schoonzus die in het buitenland woont ,en vreemd of niet , op net diezelfde dag stond ze met dit nummer op het podium ,heel bizar ?
En zo nog talrijke voorbeelden ,maar connectie in verschillende energieën was me tot hiertoe vreemd .
Liefs.
Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.231
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Mijn wens.
« Reactie #5 Gepost op: december 17, 2016, 10:45:27 pm »

De negatieve energie die je voelt is meer een cumulatieve energie die je omringt en die je oppakt.

Omdat je je meer openstelt en meer voelt, is de enorme hoeveelheid energieen van alle mensen om je heen die allemaal verschillend zijn gewoon heel veel, en dat is onaangenaam. Er zullen best mensen om je heen zijn die, ondanks ze in een pretpark lopen, ze met negatieve dingen in hun hoofd bezig zijn en dat pik je dan ook op.

Verder zijn de "toevaligheden" inderdaad boodchappen van je engelen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.183 seconden met 23 queries.