Armina, het spirituele forum
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Een wel heel bijzondere foto  (gelezen 3252 keer)

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Een wel heel bijzondere foto
« Gepost op: november 13, 2016, 05:08:50 pm »


Hallo lieve mensen .

Tijdens onze laatste zomervakantie nam ik deze bijzondere foto, heb wel een idee van betekenis , wat denken jullie ervan?


Lieve groet.

Lene

[Verwijderd door ouderdom]
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Een wel heel bijzondere foto
« Reactie #1 Gepost op: november 13, 2016, 06:56:13 pm »

Mooie foto.

Ik heb er verder geen verklaring of zo voor, maar ik vermoed dat de emoties die je op dat moment had deel uit maken van de reden dat deze foto bijzonder voor je is.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!

Lene

  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 73
    • Bekijk profiel
Re:Een wel heel bijzondere foto
« Reactie #2 Gepost op: november 13, 2016, 07:15:18 pm »

Hallo LpChip

Ik hoop van harte dat alles goed gaat met je . Hartelijk dank maar weer om te antwoorden .
Wel , ik dacht dat dit een teken is/was van mijn gidsen /angels als bevestiging dat ik hier goed bezig ben ,liefde voor mens en dier ,respect voor alles wat leeft en zeer dankbaar voor dit leven . Een kus van het universum ,bizar toch ?

Liefs
Lene
Gelogd

LPChip

  • Beheerder
  • Lid
  • Offline Offline
  • Berichten: 2.238
  • Wat kan het leven toch mooi zijn.
    • Bekijk profiel
Re:Een wel heel bijzondere foto
« Reactie #3 Gepost op: november 13, 2016, 10:19:15 pm »

Hoi Lene,

Alles gaat goed met mij. Als dat voor jou zo voelt, dan is dat voor jou ook zo.

Ik heb eens van iemand een foto gekregen waarbij een kruis (christelijk symbool) op de muur verscheen in de vorm van licht. Hoewel ik het wetenschappelijk kon verklaren wilden hun dat niet horen want het was voor hun bijzonder omdat het voor hun zo verscheen. Ik ben erover gaan nadenken, en kwam tot de conclusie dat zelfs al kan ik het wetenschappelijk verklaren, het toch door onze gidsen en engelen als teken gezien mag worden.

Ik merk dat wanneer ik met een wetenschappelijke verklaring kom, de magie van het moment soms verdwijnt terwijl dat helemaal niet hoeft.

Het is wel vaak zo dat dit soort tekenen alleen betekenis hebben aan degene die ermee komen.

Liefs,
LPChip
Gelogd
Bedenk niet wat je morgen kan gaan doen, maar doe het gewoon!

Als je met een ernstig probleem geconfronteerd wordt, denk dan zeer goed na. Is er een oplossing, dan heeft het geen zin u op te winden. Is er geen oplossing, dan heeft het geen nut u op te winden.

Twijfel is niet meer van deze tijd. Twijfel betekent gewoon nee!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

Pagina opgebouwd in 0.05 seconden met 22 queries.